بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 6 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 6 زائر

لا أحد

عندك اى مشكلة فى شعرك مضايقاكى؟؟؟ ادخلى واكتبى مشكلتك واحنا هنحاول نساعدك

بوسي بسبوسه
oleno.ibrahim
مصريات
dodogrile
وعدتك بعمرى
لحظة صمت
nanyrezo
رحاب عبدالهادى
بحر بلا مرسا
ساره شادى
عيون الملاك
دمعة غرام
asnowit marwaa
dr\Heba Abdelkader
nermin arslan
heba_tm
kfmena
mona _rose
sherren
نوننا
نور حمص
dewww
شاهستا
boky
لاموريه
sarsora shabaan
kokomoko
sondoshassan
sara abd elmonem
oshi410
اجمل سما
roka mody
عناد الحب
roaa2010
memo_a
nodaa
nourahmed
roka2000
اسماء وسام
تقوى كمال مسعد
RanaMohamed
Dr nermin mohamed
jm. zaki
شوشوعامر
batot_batot511
ayouy sayed
bondoa nabil
مافي احد مثلي
salsabil ibrahem
lovesea2
angil story
Om Dedo
أميرة تامر
سمسومه مجدى
eabdalh
ذات الشامة
marwa nor elden
roaa22
malakmohamed
زهور الندي
a.l.y.a.a
رحيق الجنة
jouria
جميله
aya ibrahim
yassmin
kahmed
mayaa ahmed
روان
fiore rosa
mira_2600
Mograd Sodfa
CENDRELA
بوسي ابراهيم
soma_zoma
تى
boba hoba
poty poty
rony_awwad
أيمان
neama
emy ghanem
خنساء العصر الحديث
sweetmannga
jasi
hayam younes
walaazidan
روفان
hoba mohamed
mona yones
ayaessam
ريري رأفت
sara nona
nahr.elhaya
om-moomen
بوسى كاات
sasoma
كليوباترا
فتاة الاحزان
103 مشترك
emy ghanem
اميره فضيه
رقم عضويتك : 9301
الاوسمه :

عندك اى مشكلة فى شعرك مضايقاكى؟؟؟ ادخلى واكتبى مشكلتك واحنا هنحاول نساعدك - صفحة 29 Empty رد: عندك اى مشكلة فى شعرك مضايقاكى؟؟؟ ادخلى واكتبى مشكلتك واحنا هنحاول نساعدك

20.04.11 14:07
ميرووووووووووو حبيبتى وحشانى اووووووووووووووووووى كل سنة وانت طيب يا جميل
ميرسى كتييييييييييييييييير على ردودك يا احلى ميرو ويسلملى تعبك
صحيح ميرو مش تعرفى اعمل فى شعرى اصل لقيت شعراية بيضة ههههههههه وخايفة اطلع زى بابا اصل بابا شعره ابيض بدرى وهو فى العشرينات وراثة برضه مش تعرفى الحق ازاى اصلى خايفة اوى
memo_a
اميره جديده
الاوسمه :

عندك اى مشكلة فى شعرك مضايقاكى؟؟؟ ادخلى واكتبى مشكلتك واحنا هنحاول نساعدك - صفحة 29 Empty رد: عندك اى مشكلة فى شعرك مضايقاكى؟؟؟ ادخلى واكتبى مشكلتك واحنا هنحاول نساعدك

20.04.11 19:00
لو سمحتى انا شعرى نوعه جاف بس ملمسه ناعم مش خشن ومشكلتى انه بيهيش اوووى ولما بلفه بالبنس بيتفرد ولكن برضو بيفضل هايش اوووى...لو سمحتى قوليلى علي طريقة بسرعة لانى بجدياست منه جامد وربنا يجازيكى كل خير
roaa2010
roaa2010
اميره فضيه
رقم عضويتك : 3948
الاوسمه :

08.05.11 0:09
يا بنات انا شعري كويس جدا بس من كام يوم وهو ناشف جدا معرفش ليه وكل الناس قالولي انه اكيد اتحسد لان كان عندنا فرح وضيوف كتيير بس انا مش بعتقد في الكلام ده
المهم قولولي اعمل ايه بس حاجه ساهله لاني بزهق ولو حاجه صاعبه او عايزة وقت مش هعملها
ساعدوني بليييييييييييييييييييييييييز
مكسوفه
فتاة الاحزان
فتاة الاحزان
مشرفه قسم الشعر
مشرفه قسم الشعر
رقم عضويتك : 2801
الاوسمه :
العمل/الترفيه : خريجه كلية الحقوق

19.05.11 17:05
emy ghanem كتب:ميرووووووووووو حبيبتى وحشانى اووووووووووووووووووى كل سنة وانت طيب يا جميل
ميرسى كتييييييييييييييييير على ردودك يا احلى ميرو ويسلملى تعبك
صحيح ميرو مش تعرفى اعمل فى شعرى اصل لقيت شعراية بيضة ههههههههه وخايفة اطلع زى بابا اصل بابا شعره ابيض بدرى وهو فى العشرينات وراثة برضه مش تعرفى الحق ازاى اصلى خايفة اوى
وانتى وحشانى اكتر ياايمى ياقلبى
بصى ياايمى انا اعرف انك الخميرة الفورية لما تتشرب على الريق بتمنع الخلايا من تلونها للشعر الابيض يعنى بتحافظ على لون الشعر
بصى الحقى اعملى حنه كل 15يوم اوشهر وهتستفادى انها بتمنع القشرة وبتمنع تساقط الشعر وانا جربتها روعة

لوناوية تستخدمى الحنه قوليلى موافقة واكتبلك الطريقة بتاعتها
فتاة الاحزان
فتاة الاحزان
مشرفه قسم الشعر
مشرفه قسم الشعر
رقم عضويتك : 2801
الاوسمه :
العمل/الترفيه : خريجه كلية الحقوق

19.05.11 17:29
memo_a كتب:لو سمحتى انا شعرى نوعه جاف بس ملمسه ناعم مش خشن ومشكلتى انه بيهيش اوووى ولما بلفه بالبنس بيتفرد ولكن برضو بيفضل هايش اوووى...لو سمحتى قوليلى علي طريقة بسرعة لانى بجدياست منه جامد وربنا يجازيكى كل خير
بصى ياحبيبتى الوصفة دى روعة اوى وبتنعم جدا
Http://www.wasafatcleopatra.com/t9965p30-topic
بوسي ابراهيم
اميره حيويه
الاوسمه :

19.05.11 21:36
بليييييييييييييييييييييز يا بناويت حد جرب زيت انوب اصل سامعة انه حلو وبيتقل الشعر يارييييييييييييييت تردو عليا دلوقت
واللي يعرف عنة حاجة يقولي ياريت لاني عايزة اجربو وخايفة يضرلي شعري
عناد الحب
عناد الحب
اميره جديده
رقم عضويتك : 20687
الاوسمه :

20.05.11 19:41
ميرسى اوى على الموضوع المفيد بس ليا سؤال يا بنات عن زيت الحية
بييجى اعلانه فى التلفزيون لو حد جربه يا بنات يا ريت يفيدنى ويقولى
roka mody
اميره جديده
الاوسمه :

30.05.11 18:57
سلام عليكم
انا شعرى بدا يقصف من قدام مش عارفه ليه بس متضايقه جداااااااا وقالولى من الشامبو محطهوش يعنى ع شعرى بطريقه مباشره بدات احطه الاول ف اى حاجه وعليه ميه دافيه وبعدين اغسل بيه شعرى ولسا برده زى ماهو
بالله عليكى ارجو الرد
اجمل سما
اميره جديده
رقم عضويتك : 6757
الاوسمه :

04.06.11 23:34
انا بقا شعرى كويس اوى بس هايش جدااااااااااااااا واتخنقت اعمل اية وينفع النخاع احطة على شعرى بعد ما استوى على النار ارجوكم الرد
oshi410
oshi410
مشرفه قسم الاعمال اليدويه
مشرفه قسم الاعمال اليدويه
رقم عضويتك : 1470
الاوسمه :

05.06.11 14:27
انا شعرى كويس بس هايش وناشف ومقصف
وطبعا كدة ميبقاش كويس خالص
ومش عارفة اعمل اية وخصوصا ان فرحىالشهر الجاى
بس عملت وصفة كانت حلوة وفادت شعرى جدا بس ريحتها صعبة
عملت جاز وزيوت مع بعض
بس ريحتة فضلت فى شعرى اسبوع