بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 180 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 180 زائر

لا أحد

sarsora shabaan
sarsora shabaan
مشرفه
رقم عضويتك : 16372
الاوسمه :

التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات  وتجاربهم  - صفحة 9 Empty رد: التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات وتجاربهم

10.01.12 16:27
مش هتصدقي يا ميمو الافكار دي جبتها منين

اولا من قصة عمر و سارة اللي هنا فالمنتدي
ثانيا شوية خيال و دلع
ثالثا انا بحب القراية جداااااااااااااااااااااااااا
و بحب اجيب الافكار من اي حتة
من مجلات من جرايد من اي حاجة مكتوب فيها كلام

و من عينية يا قلبي هفتكسلك شوية افكار تانية
اهم حاجة انها بدأت تجيب نتيجة الحمدلله
يلا بقي نستمر
ربنا يسعدك يااااااااااااارب يا حبيبتي
sarsora shabaan
sarsora shabaan
مشرفه
الاوسمه :

التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات  وتجاربهم  - صفحة 9 Empty رد: التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات وتجاربهم

10.01.12 16:34
من عينية يا شوشو هحاول افتكسلك شوية افكار تناسب المخطوبين
و ماتخافيش لا الافكار بتخلص ولا هو هيمل منها و تبقي بالنسبة له قديمة
بالعكس اي فكرة عملتيها و انتي مخطوبة
تقدري تعمليها تاني لما تتجوزوا ان شاء الله
بس الفرق
هتزودي شوية حاجات كده لزوم المتجوزين
هتخلي الفكرة فعينه
ابتكار جديد
ماتخافيش يا حبيبتي
Ranoshaa mohamed
Ranoshaa mohamed
الاميرات المتميزات
رقم عضويتك : 4652
الاوسمه :

10.01.12 16:39
ايه ده ايه ده انا عايزة اكون معاكو بس فهميني ياسارة انتو بتعملو ايه هنا من ورايا بسرررررررررعة لو سمحتي Question
sarsora shabaan
sarsora shabaan
مشرفه
الاوسمه :

10.01.12 16:47
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
مابنعملش حاجة خالص يا بنتي
هنا يا ستي
كوكي بتحط مواضيع عن كيفية التعامل مع الزوج من الالف للياء
يعني الزوج و الحماة و السلايف و الاخوات
كله كله كله
كل ما يخص التعاملات في اطار الحياة الزوجية
و طبعا بنتناقش معاها في اللي هي بتكتبه
و فالنص قابلتنا مشكلة ميمو
و بنساعدها في حلها
و بنوضح ( طبعا مش انا دي كوكي ) دور الزوجة ايه و دور الزوج ايه فالمسئوليات عشان تبقي حياة سلسة و جميلة
انا بقي يا ستي دوري هنا فالافتكاسات الزوجية بس
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
مع العلم اني لسه مادخلتش دنيا
التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات  وتجاربهم  - صفحة 9 979371 التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات  وتجاربهم  - صفحة 9 979371
ها يا ستي ايه رايك؟
Ranoshaa mohamed
Ranoshaa mohamed
الاميرات المتميزات
الاوسمه :

10.01.12 19:22
اهااااااااااااااااااااااااااااااا قولتيلي بئا طيب والله كويس برافو عليكو انا عايزاكي كده طول مانتي قاعدة تفتكسي ده اللي انتي فالحة فيه عايزاكي كمان تفتكسي فالامتحانات عملتي ايه يابابا بتذاكري ولا مقضياها افتكاسات بس
sarsora shabaan
sarsora shabaan
مشرفه
الاوسمه :

10.01.12 19:41
لا بذاكر ياختي الحمدلله
بس بدخل كده كل شوية اشوف الجديد ايه و لو هرد علي حاجة و امشي
و اي جديد بقي هنزله ان شاء الله بعد الامتحانات
Ranoshaa mohamed
Ranoshaa mohamed
الاميرات المتميزات
الاوسمه :

10.01.12 20:05
ربنا معاكي يااوختشي ياحبيبتشي انتي وكل اللي بيذاكرو والمعلومات تثبت في راسكو ومتطلعش خالص
Anonymous
????
زائر

التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات  وتجاربهم  - صفحة 9 Empty التعامل مع الزوج من الالف للياء

10.01.12 21:08
كوكى سارة عقلى وقلبى
انا اسفه والله انى مشغوله عنكم بس الموضوع والتخيط محتاج وقت كتير معلهش اعذرونى بس انا بدخل اشوف الجديد وبرجع تانى ولما بيكون عندى وقت برد
قوليلى يا كوكى هو انتم من مصر ولا الخليج
كنت عايزاكى يا كوكى تدلينى على اى حد يساعدنى فى البيت لانى كنت عايزة افضى نفسى شويه لو ممكن دلينى وطبعا لكى جزيل الشكر انا عارفه يا جماعه انى تقلت عليكم بس انا من ساعة ما سبت شغلى وهواياتى واصدقائى وانا حسه انى بقيت وحيدة وبصراحة ربنا ما صدقت انى عرفتكم كانى رجعت للحاجات اللى بحبها تانى وبقء ليه اصدقاء بجد باخذ بنصحيتهم واعرض عليهم مشكلتى
بجد مش عارفه اشكركم ازاى
قبلاتى قبلاتى قبلاتى قبلاتى قبلاتى
شكرا شكرا شكرا شكرا
sarsora shabaan
sarsora shabaan
مشرفه
الاوسمه :

10.01.12 21:42
يا حبيبيت قلبي من جوة
المهم تكوني خلاص بدأتي
واحنا يهمنا سعادتك و سعادة كل زوجة
واحنا هنا كلنا اخواتك و اصدقاءك دايما و يشرفني صداقتك طبعا
و حاوي ترجعي تاني شوية بشوية لهواياتك و اصدقائك
عشان ماتحسيش بالوحدة
بصراحة انا عن نفسي وقت لما بحس اني وحيدة باجي هنا
المنتدي
من ساعة مادخلته وانا عمري ماحسيت بالوحدة تاني
كمان انتي مش هتحسي بالوحدة لما خلاص الخطة تكون في شدتها
لانه هيكون لازقلك
عشان مين المجنون اللي يسيب الجمال ده كله و الدلع ده و يبعد
و وقت ماتلاقي عندك وقت للرد
ردي و عرفينا اخر اخبارك
و اخر التطورات
عشان نحدد الخطوة اللي جاية سوا
ربنا يسعدك و يهنيكي و يهديليك حالك يارب
كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

10.01.12 22:26
يا حبيبي الله وانا كمان هههههههههههههه قعدت من الشغل وانتم بقيتوا صحباتى الوحيدين تقريبا انتم عارفين ان ده السبب الرئيسي ان عملت المنتدي اني متعوده علي انى اعرف الجديد طيب هعرفه ازاى وانا في البيت واتعرف علي ناس ونتكلم مع بعض ازاى يا ايما هتجنن ولما بدخل علي اي موقع قديم مش بعرف اتعرف علي الناس بيبقوا مندمجين ههههههههههههه قلت انا بقي افيد واستفيد اني اكسب معلومات وانا بدور علي المواضيع واكسب صداقات وكمان اشغل وقتى بجد نعمه ربنا يديمها عليه صحبتكم يا احلي اخوات

ميمو انتى منين انا من القاهره يا حبيبتى قولى منطقتك مش العنوان طبعا علشان اللي قريبه منك وعندها حد بينظف تساعدك يا حبيبتى انتى من القاهره ولا فين ؟؟؟؟