بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 196 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 196 زائر

لا أحد

كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات  وتجاربهم  - صفحة 8 Empty رد: التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات وتجاربهم

09.01.12 17:20
الله برافو عليكي بجد ما شاء الله ربنا يكرمك يا حبيبتى واحلي حاجه انك بتحبي تفيدي بيها ربنا يحميكم يا بنات يارب ويرزقكم بالذريه الصالحه واللي متجوزه ربنا يهدي ليها جوزها ويسعدها يارب
sarsora shabaan
sarsora shabaan
مشرفه
رقم عضويتك : 16372
الاوسمه :

التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات  وتجاربهم  - صفحة 8 Empty رد: التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات وتجاربهم

09.01.12 17:30
اميييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييين
Anonymous
????
زائر

التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات  وتجاربهم  - صفحة 8 Empty التعامل مع الزوج من الالف للياء

09.01.12 18:52
والله ربنا يكرمكم جميعا طمنتونى
وبجد بحاول انى انسى خالص ان جوايا غيظ واحول افك علشان افرفش
انا فعلا بدات اتصل بيه بس المشكله مش بيدينى فرصه اتكلم اول ما اول حبيبى عامل
يقولى 10 دقايق واكلمك
او هخلص واكلمك والموضوع يخدله بتاع ساعه اتنيناو اكتر
بس برضوة بحاول كمان هو مسافر بكرة وهيرجع فى نفس اليوم دى فرصه كويسه انى افضل اسال عليه واطمئن شويه وصل كده يعنى وممكن اعمل التغيير برضوةمش كدة يا سارة
ولا انتى ايه رايك يا كوكى
انا كمان والله قريت كتير فى الموضوعات اللى انتى منزلاها بجد تحفه وانا استفدت منها كتيير اووووى
ده انا كمان بحاول ادلع عليه شوية وهتصل بيه كمان شويه واقوله انا نفسى فى كذا كده يعنى شوكولاته مثلا.......
قولولى شوية دلع اعملهم لاحسن ده انا نسيت كل ده
وربنا معايا بقىء ادعولى
يا سارة تابعينى الله يكرمك بالافكار الحلوة دى
تسلم ايديكي تسلم ايديكي تسلم ايديكي تسلم ايديكي تسلم ايديكي
sarsora shabaan
sarsora shabaan
مشرفه
رقم عضويتك : 16372
الاوسمه :

09.01.12 19:04
كويس جدا ان افكاري عجابتك
دي حاجة تسعدني جدااااااااااااااااااااااا

بصي يا ستي
دلوقتي قلتي انه هو اللي بيقفل فالكلام و يغيب سنة علي مايتصل

ده اللي احنا عاوزين نناسيهوله

اتصلي و ماتقوليش ازيك يا حبيبي ولا اي حاجة خالص
مجرد كلمة و اقفلي

هو يقول الو
انتي تقولي بحبك
و اقفلي

ماتستنيش اي كلمة ولا اي اتصال

كمان نص ساعة بالظبط
عاوزاكي تحسبيها بالثانية
و اتصلي و قولي واحشتني
و اقفلي

كده هو هيبدأ يستغرب
و يقول مالها الست دي
دي اتجننت رسمي

و اههههههههههههههههههمممممممممممممممممممممممممممممممممممم حااااااااااااااااااااااااجة

ماتطلوبيش اي حاجة يجيبها و هو جاي خاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالص

ولا حتي شيكولاتة زي مانتي عاوزة

هيفسر التغيير ده انك عاوزة منه حاجة
و ساعتها هيكون رده ها عاوزة ايه اجيبه و انا جاي

و ده مرفووووووووووووووووض خالص

مجرد بس تبلغيه حبك

خلي مدة المكالمة في اول اسبوع 10 ثواني بالكتير اوي
طبعا هيجي اول يوم و يسألك ليه بتعملي كده
تكوني انتي بقي اول يوم
واحدة تانية خالص
شكل و مكياج و لبس و برفان
كله كله كله
جدييييييييييييييييييييد في جديد

خليه يكلم نفسه و يقول انا اكيد دخلت بيت غلط
Anonymous
????
زائر

التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات  وتجاربهم  - صفحة 8 Empty التعامل مع الزوج من الالف للياء

10.01.12 0:12
سارة قوليلى ايه نوع الكتب اللى بتقريها علشان اتعلم بس
انا تقريبا عملت النهارده حاجه شبه كده
حتى وانا بكلمه بيقولى اقفلى لما اخلص اللى فى ايدى
ادلعت واتسهوكت وقولت لا تؤ تؤ تؤ مش هقفل ووكده يعنىقالى طب خليكى معايا لما اخلص ..... وبعدين شوية دلع ومن ده وبعدين قالى انا عايز ليله حلوة قولت لا احنا عايزين قالى تعجبينى ماشى احنا عايزين ..........وكده يعنى
والله المستعان يا سارة
قوليلى على افكار جديده قولى يا سارة
تسلم ايديكي تسلم ايديكي تسلم ايديكي تسلم ايديكي تسلم ايديكي تسلم ايديكي تسلم ايديكي تسلم ايديكي تسلم ايديكي تسلم ايديكي
كليوباترا
ملكه المنتدى
الاوسمه :

10.01.12 3:47
برافو عليكي يا ميمو ربنا يكرمك يا حبيبتى بيستجيب اهه يارب يبارك لك يارب انا كمان بدور ليكم علي مواضيع وهنزلها من عنيه لينا كلنا ده ثواب كبير يا بنات اننا نعفف ازواجنا باذن الله معاكم يا حبيبى برافو برافو عليكي يا احلي ميمو زساره افكارها بجد ما شاء الله عليها روعه توكلي علي الله وابداي في المخطط الجامد هيقلبها في اقرب باسكيت قريب اوي هههههههههههههههههه خليكي واثقه في ربنا وادعي كتير
كليوباترا
ملكه المنتدى
الاوسمه :

10.01.12 3:51
ميمو لو ليه في الالعاب الزوجيه اديكي صفحه علي الفيس بتبيعهم وبتوصلهم للبيت كوتشينه وجل للمساج وحاجات كده هجيب ليكي اللينك

https://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/lamsatstore
شوفي البيج ديه
shosho111989
اميره جديده
الاوسمه :

10.01.12 15:00
مرحبا كيفكم انا شروق من فلسطين وعنجد انا قرأت موضوعكم من اولو لاخرو وانا كتير استفدت منو كتيررررررررررررررررررررررررررررررررر بجد كانت في مشكلة بيني وبين خطيبي حبيبي وعملت زي مااحكت سارة اتصلت علية او حتى مشان انا مفلسة ومامعي رصيد بعتلو على الشات انو يرن على بسرعة بسرعة ..............وهو رن ومبين على صوتو انو حاسس انو انا رح خانقو بس استنيت شوي واحكيتلو انو بحبك وقفلت السكة
وهو بعدها حكى معي وكان مبسووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووط اوي اوي اوي واحكالي ورجعنا حبايا
shosho111989
اميره جديده
الاوسمه :

10.01.12 15:13
حابة كتير تفيدوني كتير من هالناحية وخاصة بوقت الخطبة لاني مش حابة احرق كل الافكار ووقت الجيزة يكون متعود عليها ومالل منها
كليوباترا
ملكه المنتدى
الاوسمه :

10.01.12 15:57
من عنينا يا حبيبتى هجيب ليكم افكار للخطوبه كمان هنا باذن الله عايزينه يبقي مووضوع متكامل يارب يسعدك يا حبيبتى ويسعدكم جميعا يارب من عنيه الاتنين