بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 126 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 126 زائر

لا أحد

كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات  وتجاربهم  - صفحة 13 Empty رد: التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات وتجاربهم

11.01.12 23:03
يا حبيبي منورنى يا رب ديما يارب ان شاء الله ديما المواضيع تبقي جامده لانه من اتجاربنا وبروحنا هتلاقوه جميل لانه بيقربنا لبعض جدا

ميمو يالا بقي اعملى حساب علي المنتدى مستنيينك بجد مش هزار ولما تدخلى ادينا احلى سلام بجد كلنا مستننيينك علشان تشاركي معانا في كل المواضيع وعرفينا انك ميمو لو اننا هنعرفك من نفسنا بجد انا مبسوطه اوي انك بجد الله العظيم متغيره خالص وكلنا لاحظنا مستنيينك يا احلي ميمو

ميرفت تقديرك وتشجيعك ليه بجد بيرفع من معنوياتى جدا جدا وهنزلكم جزء انهرده بقي عن المذاكره مع الاولاد طبعا من تاليفي هههههههههههههههههههه ومعاناه كل الامهات تلخيص للامهات المعذبات هههههههههههههههههه انتظرونا هنيم العيال واركز بقي واقولكم الخلاصه لموضوع المذاكره ومشاركه الزوج
sarsora shabaan
sarsora shabaan
مشرفه
رقم عضويتك : 16372
الاوسمه :

التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات  وتجاربهم  - صفحة 13 Empty رد: التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات وتجاربهم

11.01.12 23:40
mervat ebrahim mohamed كتب:ماشاء الله عليكى ياكوكى انت ورورو وسرسورة ايه الشغل الجامد ده كله التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات  وتجاربهم  - صفحة 13 3861098388 التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات  وتجاربهم  - صفحة 13 3861098388 التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات  وتجاربهم  - صفحة 13 3879074149 وانا ولالالالالاهنا اول مرة اشوف الموضوع وايه الافكار الجامدة دى يا سرسورة ورورو فعلالالا منتهى الرومانسية التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات  وتجاربهم  - صفحة 13 2754608807م وربنا يوفقكم الموضوع هاااااااااايل التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات  وتجاربهم  - صفحة 13 3278267394 التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات  وتجاربهم  - صفحة 13 3278267394 التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات  وتجاربهم  - صفحة 13 3278267394
ميرسيييييييييييييييييييييييي يا مرفوتي
( تسمحيلي اقولك مرفوتي ؟؟؟ )
ميرسيييييييييييييييييي بجد تشجيعيك ده شرف ليا و وسام علي صدري اعتز بيه
sarsora shabaan
sarsora shabaan
مشرفه
الاوسمه :

11.01.12 23:42
ايوة كده يا كوكي يا جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامد
بس انتي خلصتي خلاص الجزء بتاع واجبات الزوج و الزوجة؟؟؟
white_hd
white_hd
اميره جديده
الاوسمه :

التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات  وتجاربهم  - صفحة 13 Empty التعامل مع الزوج من الالف للياء

12.01.12 0:01
[i][b] السلام عليكم

بنوته
هديه هديه هديه هديه
دى هدية صغيرة كدة على ما قسم لاحلى اميرات
يعنى عربون محبه
ومنى ليكم سلام كبييير اوووووووووووى
وبعدين احلى واجمل سلام للملكه الام كوكى
وبعدين حذروا فزرو انا مين ؟؟؟؟؟؟؟؟ اللى يجاوب صح ليه عندى
هديه ؟؟؟؟حذر فزرااا وفكر ؟؟؟؟
انا مستنياكم
روعه مع حبي روعه مع حبي روعه مع حبي روعه مع حبي روعه مع حبي

:اسعدنى تواجدكم

جزاك الله خيرا
sarsora shabaan
sarsora shabaan
مشرفه
الاوسمه :

12.01.12 0:09
ميمو؟؟
كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

12.01.12 0:12
يا تري مين ميمو اكيد صح ولا ايه قولي بقي متحيرناش هههههههههههههههه

ساره ما المذاكره لسه في الواجبات هههههههه خلصنا ايه هوه الموضوع ده بيخلص لسه لسه silent المذاكره ديه علي فكر عبا رهيب علي الام حزينه هوريكم المسلسل اللي بيتعمل يا بنات وهتعرفوا انا بقول عليه ليه ده من الواجبات اللي لازم تبقي مشتركه وبتطنش بردوا من الزوج هتجرونى استنوا بس وهرغي معاكم للصبح بس علشان بقي مركزه جامد جدا
sarsora shabaan
sarsora shabaan
مشرفه
الاوسمه :

12.01.12 0:16
قشطة عليكي يا كوكي يا ملللللللللللللللللللكة
ايوة كده
نورينا الله ينور عليكي
ورينا عصارة الدماغ الذرية دي
التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات  وتجاربهم  - صفحة 13 979371 التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات  وتجاربهم  - صفحة 13 979371 التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات  وتجاربهم  - صفحة 13 979371 التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات  وتجاربهم  - صفحة 13 979371 التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات  وتجاربهم  - صفحة 13 979371

الله اكبر
ماشاء الله
white_hd
white_hd
اميره جديده
الاوسمه :

التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات  وتجاربهم  - صفحة 13 Empty التعامل مع الزوج من الالف للياء

12.01.12 0:17
ههههههههههههههههههههههههههه
اكيد طبعا صح
صح الصح
هديتى ايه بقىء مش انا اجابتى صح
I love you
بحبكم بحبكم
مجهود رائع مجهود رائع مجهود رائع مجهود رائع
white_hd
white_hd
اميره جديده
الاوسمه :

12.01.12 0:20
محدش رد عليه ليه Very Happy
sarsora shabaan
sarsora shabaan
مشرفه
الاوسمه :

12.01.12 0:21
ايه ده
فين هديتي انا بقي
انا اللي قلت الاول
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
مبرووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووك انضمامك لقلبي يا قلبي