بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 100 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 100 زائر

لا أحد

roro25285
roro25285
مشرفه عامه
مشرفه عامه
رقم عضويتك : 565
الاوسمه :
العمل/الترفيه : dentist

التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات  وتجاربهم  - صفحة 4 Empty رد: التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات وتجاربهم

01.01.12 23:29
كلامك سكر ياكوكى
تسلميلنا ياقمر
عطر الروح
عطر الروح
اميره رائعه
الاوسمه :
العمل/الترفيه : ست بيت ممتازة

التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات  وتجاربهم  - صفحة 4 Empty رد: التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات وتجاربهم

01.01.12 23:33
والله ياكوكى انتى زى العسل وانا بحبك فى الله

كملى واحنا معاكى فى كل كلامك
roro25285
roro25285
مشرفه عامه
مشرفه عامه
رقم عضويتك : 565
الاوسمه :
العمل/الترفيه : dentist

01.01.12 23:35
وانتى ياميمو معلش جربى فكره الكارت دى يمكن تجيب فايده مع ورده حتى
انا فعلا حاسه قد ايه ردت فعله لما جبتيله الهديه كانت قاسيه
بس معلش والله فعلا كل او معظم الرجاله بعد الجواز بيبقوا عمليين جدااااااااااااااااااااا
حبيبتى انا مش طيبه خالص
ههههههههههههههههههههههه
انا قبل مااتجوز كان اكتر شئ ايوه شئ بكرهه فى الكون هو الراجل
وصدقينى معرفش ليه
كانوا زميلاتى بيقولولى اكيد فى حاجه عقدتك
بس والله لاه خالص
انا كده لوحدى مابحبهمش
بس حكم القوى بقه
هههههههههههههههههههه
ربنا يهنيكى ويهنينا
sarsora shabaan
sarsora shabaan
مشرفه
رقم عضويتك : 16372
الاوسمه :

02.01.12 0:34
الله عليكو وانتو حلوين كده
لالالالالالالالالالالا كوكي انتي بتبوظي مهامي العظيمة في اني افقع مرارته
و حياتي يا كوكي وانتي بتتكلمي عن امه اتكلمي ان ابوه كمان
اصل اللي المفروض تطلع عيني مش حماتي
حمايا
بلييييييييييييييييييييييييييييييز و ياريت ياريت كمان تشرحيلنا ايه اللي المفروض يتعمل لو اتفقنا علي حاجة و بكلمة من الاب يرجع في كلامه
كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

02.01.12 0:47
تسلموا يارب ليه يا حبيبى انتوا اللي مشجعنى اكمل بجد رورو حبي رايك سليم هي تجرب كل الطرق لازم منفقدشي الامل امال احنا عايشين ليه ومن الاخر كل راجل ليه نقطه ضعف لو مراته عرفتها هتكسب الدنيا كلها بس طبعا ده مش بيحصل الا بالتجربه يا بنات فجربي افكار مختلفه وبردوا ممكن مش كل اللي بقوله صح ممكن يجيب نتيجه عكسيه كل واحده يا بنات قريه جوزها اكتر من اي حد بس ممكن نلفت نظرها لطريقه افضل للتعامل

هرتب افكاري واجيلكم ان شاء الله يارب اكون بفيد ونقدر نحسن ونهدي حياتنا اكتر يارب التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات  وتجاربهم  - صفحة 4 294981
Anonymous
????
زائر

التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات  وتجاربهم  - صفحة 4 Empty التعامل مع الزوج من الالف للياء

02.01.12 2:57

والله انا بجد بشكركم كلكم شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا
انتوا متعرفوش انا حالتى اتغيرت اد ايه بعد ما قريت كلامكم ده
وفعلا ده انعكس على حياتى كلها وكمان على جوزى
بعد ما كنت خلاص نويت انى اركز مع اولادى وانسى خالص تصرفات زوجى واكبر وارمى واعيش والحورات دى
رجعت تانى افكر وارتب حياتى واول حاجه عملتها اتصلت بزوجى اطمئن عليه فى شغله واعرف هيرجع امتى يعنى وكلمتين حلوين .....
I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you I love you
سارة حبيبتى متتعقديش انتى على الاقل حظك كويس انك بتعرفى الحاجات دى قبل الزواج وبتعرفى الحلول وايه اللى ليكى وايه اللى عليكى
وعلى كل حال ربنا يصلحلك الحال
يارب يارب يارب يارب يارب يارب يارب يارب يارب يارب
كوكى انتى فعلا كلامك صح جدااااااااا وكمان هجرب فكرة الكارت مش هبخل عليه بحاجه ابداااااااا
انا فعلا محتاجه مشوريتكم باستمرار وحواركم معايا
والله المستعان مستنيه الجديد عندكم كملى يا كوكى والنبى
كملى بارك الله فيك
sarsora shabaan
sarsora shabaan
مشرفه
رقم عضويتك : 16372
الاوسمه :

02.01.12 15:42
يااااااااااااااااااااااااااااارب ييسرلك الحال يا ميمو ياااااااااااااااااااااارب
و ان شاء الله هتيجي بنتيجة
و هتيجي تبشرينا كمان
Anonymous
????
زائر

التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات  وتجاربهم  - صفحة 4 Empty التعامل مع الزوج من الالف للياء

03.01.12 17:42

كوكى انتى فين انا فى انتظارك
لعل المانع خير ان شاء الله
:سلمت يداكى:
كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

04.01.12 1:04
معلشي يا حبيبي عند ابنى امتحانات فمش مركزه اوى اليومين دول سامحونى اتاخرت عليكم

بالنسبه للحمي بقي عندي راي يمكن يكون عكس اراء ناس كتير اوي او حماكي نفس الكلام اللي هذكره منطبق علي الاتنين
في نظري الشخصي الحماه لا تمثل اهميه كبيره في حياه الزوجه يعنى لو حماتك از حماكي وحش ده مش بيعنى ان حياتك هتبقي وحشه التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات  وتجاربهم  - صفحة 4 2629604039 التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات  وتجاربهم  - صفحة 4 2629604039 التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات  وتجاربهم  - صفحة 4 2629604039 التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات  وتجاربهم  - صفحة 4 2629604039
طبعا انتم مستغربيين كلامي هقولكم ليه اي حماه يا بنات في الاول بتبقي خايفه موت من البنت اللي جايه تكون ناويه تسرق ابنها وتقومه عليها وتقطعه عنها لازم في الاول في الخطوبه والجواز تلاقي معامله غريبه ده اكيد لغايه متسبتي العكس وده دورك انك تطمنيها لازم تتودي ليها وتكلميها باحترام وتفوتى كل مشكله بتحصل كبري دماغك مااااااااااااعدا اختياراتك في العفش وغيره الشبكه ده تصري عليه بردوا بهدوء ده قبل الجواز الخوف بقي مش من حماتك الخوف يكون هوه شخصيته ضعيفه لحد انه لازم يمشي كلامهم ده القلق تمام وافرضي هوه مثلا بيرضيكي بدون ما يعرفهم بردوا مش مشكله المهم انه بياخد القرار لوحده في فرق كبير اوي بين ابن امه زي ما بيقولوا او ابوه مش فارقه وبين انه مش بيحب يغضبوا عليه طبعا الفرق كبير يععنى مش حلو انك تلاقيه بيقف قدامهم ويغضبوا عليه والمواقف بتظهر الفرق
هتتحطي في اختبارات كتير متتضايقيش طبيعي لحد ما يمر الازمه الاوليه بين الحماه ومراه ابنها وحتى في اول سنه جواز
طيب ايه بقي اللي تاخدي بالك منه متعوديش حد علي خدمه متواصله مش عليكي يعنى تشتري طلبات حماتك مثلا باستمرار او لو في نفس العماره تطلعي باستمرار تعملي ليها طلبتها او تغسلي ليها طباق او تعملي الاكل ده هيشكل عبا عليكي مستقبلي بدون ما تحسي وكمان هوه مش هيشعر بمدي التعب بتاعك اعملي كده بس علي فترات اكله حلوه مره مع زياره كيكه فاهمين قصدي يا بنات من الاخر ابعدوا عن تعويض الاخرين علي واجبات مش بتاعتك مره اقدر مره لا مش ممكن انسان علي نفس الوتيره طول عمره هيتعودوا وبعد كده هتلامي علي التقصير معع انه مش واجبك اصلا
التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات  وتجاربهم  - صفحة 4 2048122964
وصدقونى الرجاله بتتخنق بجد من مامتك قالت ليه وعملت ليه وهيغلطك مهما كان مقتنع انها هي اللي غلطان متحسسيهوش ابدا انكم ند للند يعنى انت بتحبنى اكتر ولا هي بتحب اكلي اكتر ولا اكلها متدخليش في اي مقارنات ولا تقولي ليه مباشره انت بتسمع كلامها ومش بتسمع منى ممتلفتيش نظره ابدا لاي مشكله بينك وبينها صدقونى السنين بتدوب الجفا اللي في الاول
وبعدين ديما قولي له كلمت مامتك انهرده اسال علي اختك فكريه بمناسبتهم اسالي عليهم وهما عيانين بس انا مش بفضل انك تزوريهم لوحدك يعنى لو جوزك مثلا عنده نبطشيات دكتور او غيره اجلي الزياره لما يجي لكن لو مسافر بالشهور لازم طبعا تزوريهم للموده طبعا بس قللي الاحتكاك المباشر اللي ملوش لازمه وعمرك ما تتكلمى علي سلفتك ابدا وحش معاهم حتى لو هما مش بيحبوها خدي بالك هيلف الوقت ويقولوا غيرانه منها بالعكس اسكتى مفيهاش حاجه في نظري لما تروحي تتغذي عندهم انك تغسلي الطباق مش شرط كل مره لو تعبانه متتغطيش علي نفسك وبلاش باستمرا ر علشان التعود بردوا يعنى اعملي كل حاجه بالمعقووووووووووال
لو راح لمامته اديلوا مساحته لو حابب يتكلم معاها لوحدهم متحسسيهمش انك مراقباهم ولما يكلمها في التليفون سيبيه بردوا وديما اتكلمى عليها كويس بلاش اللاصقه بتاعه الستات اللي انا عارفاهه لما يكلم مامته ههههههههههه او اخته ديه بتضايقهم جدا صدقينى لو حسوكي مش حشاريه ورايك بيعجبهم الله بعد كده هتلاقيهم بيحكوا ليكي انتى ويمكن انتى اللي تحكيلوا ده كله ذكاء الست مع الهدوء مع مساحه الحريه مطلوبه
وكمان نسيت راجع من الشغل وعدي علي مامته وجي قرفان بلاش اه منتا عديت عليها طبعا قالت لك عليه ايه قومتك عليه ههههههههههههههههه التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات  وتجاربهم  - صفحة 4 3639775017 التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات  وتجاربهم  - صفحة 4 3639775017 التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات  وتجاربهم  - صفحة 4 3639775017 التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات  وتجاربهم  - صفحة 4 3639775017
ده مصيبه كبيره ممكن يكون فعلا مخنوق من تصرف ليها انت بقي تزودي الطينه بله وميحكيش ليكي اهدي كده واصبري علي رزقك الرجاله بيجيلها فتره بيتخنق ونفسه يحكي لحد لو حسك مامته وهتديله في جنابه مش هيحي ليكي زي الاطفال بالظبط لكن الصاحبه اللي بتهديه علي اهله ختى لو مخنوق منهم وبتعالج الامور بحكمه هتبقي سره وغطاه اي سؤال في موضوضع الحماه انا معاكم يا بنات هااااااااااااااااا؟؟؟؟ التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات  وتجاربهم  - صفحة 4 3278267394

ومستنيه تعليقاتكم بجد اللي بتسعدنى
ميمو بجد انا مبسوووووووووووطه موت انك حياتك بقت اهدي وهتبقي اهدي كمان ان شاء الله صدقينى
manyensh
manyensh
الاميرات المتميزات
رقم عضويتك : 10508
الاوسمه :

04.01.12 10:03
رائعه ياكوكي رائعه

انا قراتها كلها جميله جميله.......شوفي انا متزوجه من كتيييييييييييير بس اتعلمت منك حاجات جميله

وكمان من ردود الاميرات....ربنا يبارك فيكوا يارب

وانا مستنيه

مستنيه

مسنيه

التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات  وتجاربهم  - صفحة 4 4210224691