بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 196 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 196 زائر

لا أحد

كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات  وتجاربهم  - صفحة 11 Empty رد: التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات وتجاربهم

11.01.12 2:54
ساره لازم وسام الاميره الرومانسيه ههههههههههههههه وسام فراشه الحب والسلام قريب هصمملك وسام مخصوص اوي ليكي بجد ربنا يسعدك يا بطوط يا احلي ساره ويسلم افكارك يارب يجعلها سبب لسعاده البنات وسبب لدعائهم ليكي وسعادتك يارب في حياتك الجيه طمنيني بقي عملتى ايه انتى ؟؟؟؟المشكله ثابته لا تغيير ولا ايه ؟؟؟
Anonymous
????
زائر

التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات  وتجاربهم  - صفحة 11 Empty التعامل مع الزوج من الالف للياء

11.01.12 3:23
والله يا سارة انتى فعلا تستحقى الوسام عن جدارة ربنا يحميكى
ويخليكى ليه يا رب يا كوكى
انا الحقيقه كنت بقرا بعض الموضوعات فى المنتدى بجد الموضوعات تحفه واستفدت كتير وانا مستنيه منك كتير يا كوكى انتى وسارة ورور وكل الناس الحلوة دى
وارب نطمئن عليكى يا سارة وصلحلك الحال انتى وشمس وبقولك يا شمس انا موضوع التسوق ده انا كنت بعمله لوحدى لحد ما خلاص مقدرتش وحبة حبة خليت زوجى ينزل معايا كل فترة يكون متضايق !!!!! يبوز !! يكشر!!!! اهوة واحده واحدة بقىء مشوار اساسى ولما يحب يهرب منى اقوله: والنبى ....يا حبيبى ده انا بخاف انزل لوحدى ..
حد كذا مرة حاول يعاكسنى ؟؟؟؟
انا بحس معاك بالامان اكتر !!!!!
وبعدين الحاجات اللى انت بتجبهالى بتبقىء احسن ............وهكذا وكمان ممكن ياخد مشوار كبير للهيبر علشان بالمرة نلاعب الولاد وهكذاااااا
Very Happy Very Happy Very Happy
I love you I love you I love you
بحبكم
shosho111989
اميره جديده
الاوسمه :

التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات  وتجاربهم  - صفحة 11 Empty رد: التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات وتجاربهم

11.01.12 9:15
مرحبا : سلام كوكي ورورو وسارة عنجد موضوعكم روعة وانا مو حابة اني طلعكم عن موضوعكم وحابة لو تخصصو موضوع للخاطبين بليييييييييييييييييييززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززز انا كمان عندي افكار جربتها مع خطيبي وحابة احكيلكم عنها بس مو عارفة ازا هاد الموضوع مناسب هون او لا..............وعلى فكرة انا عم باخد ملاحظاتي من كلامكم الحلو هاد ومبارح ورجيت خطيبي العين الحمرا وتفقنا شكرا جزيلا على كل شي من كوي وشغل التسوق Smile Smile Smile Very Happy
shosho111989
اميره جديده
الاوسمه :

11.01.12 9:18
وانتو كلكم بتستحقو وسام الرومنسية والحب بجد جزاكم الله كل خير عم تصلحو بيوت كتير وهاد عند الله كبيررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
sebrahem
اميره حيويه
رقم عضويتك : 13879
الاوسمه :

11.01.12 12:28
شكرا كليوباترا موضوع مفيد جداااا وعجبني رد رورو أوي مهم انه يعرف ايه هي واجباتي No علشان يرتاح ويريحني وميبقاش في مشاكل ....
sarsora shabaan
sarsora shabaan
مشرفه
رقم عضويتك : 16372
الاوسمه :

11.01.12 14:54
كوكي يا حياتي
يبقي الوضع علي ما هو عليه لا جديد
و طبعا انا مبسووووووووووووووووووطة كتير انا ارائي بتيجي معاكم بفايدة
المهم بقي اعرف النتايج
ها عملتو ايييييييييه
و شمس يا حبيبتي في اكتر من نقطة هنصلحها
بس بدلع و تا تا تا تا
و بالتدريج
اي حاجة بتيجي فجأة كده
غالبا الرد عليها
هو عكس ما كنا نتمني
مشكلة التسوق و اي مشكلة تانية بتواجك معاه هتبقي رقم 2
عشان رقم 1 هو احساسه انه بنك
ده اللي عاوزين نصلحه
و لما ده يتصلح يا اوتوماتيك كله هيتصلح يا اما هيبقي سهل تصليحه
اهم حاجة بس اعرف هو مسافر جوة مصر ولا برا
و بتتكلمو فالعادي كل قد ايه و ازاي؟
roro25285
roro25285
مشرفه عامه
مشرفه عامه
رقم عضويتك : 565
الاوسمه :
العمل/الترفيه : dentist

11.01.12 15:54
ميمو ياجميل
الحمد لله انتى ماشيه فى الطريق الصح
واى راجل فى الدنيا بيحب الحنان والحب والدلع
وكل شئ بالاعتدال بيبقى ممتاز
انا عندى كتاب
اسمه الحياه لزوجيه
والحركات الرومانسيه
هحاول انزلكم منه الحاجات اللى شديتنى
بس ادعولى ربنا بهديلى الاولاد
وطبعا ده بعد اذن كوكى لو عايزانى انزله هنا او اعمله موضوع منفصل زى ماتحبوا
roro25285
roro25285
مشرفه عامه
مشرفه عامه
الاوسمه :

11.01.12 15:59
شمس
معلش ياجميل زى ماكوكى قالتلك
هو حكم السفر والبعد كده
واى واحده عاقله كانت لازم تعمل زيك
بس برضوا ماتحمليش نفسك فوق طاقتك وزى ماالبنات قالولك قللى اللى بتعمليه بالتدريج لحد مايتعود
وزى ماساره قالتلك انا برضوا حاسه ان العاطفه قليله شويه
حاولى كل مره يسافر فيها
تعمليلوا مفجاه
اول مايوصل يلاقيها
جواب ورده صوره يكوا انتوا الاتنين
وربنا ييسرلك الحال
وموضوع الشوبنج ده عجبنى رد ميمو
لانى بستخدمه
roro25285
roro25285
مشرفه عامه
مشرفه عامه
الاوسمه :

11.01.12 16:01
سرسوره تسلم افكارك وربنا يوفقك فى دراستك
وطمنينا اخباراتك ايه
roro25285
roro25285
مشرفه عامه
مشرفه عامه
الاوسمه :

11.01.12 16:10
shosho111989 كتب:مرحبا : التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات  وتجاربهم  - صفحة 11 109978685 كوكي ورورو وسارة عنجد موضوعكم روعة وانا مو حابة اني طلعكم عن موضوعكم وحابة لو تخصصو موضوع للخاطبين بليييييييييييييييييييززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززز انا كمان عندي افكار جربتها مع خطيبي وحابة احكيلكم عنها بس مو عارفة ازا هاد الموضوع مناسب هون او لا..............وعلى فكرة انا عم باخد ملاحظاتي من كلامكم الحلو هاد ومبارح ورجيت خطيبي العين الحمرا وتفقنا التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات  وتجاربهم  - صفحة 11 1533 على كل شي من كوي وشغل التسوق التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات  وتجاربهم  - صفحة 11 650269930 التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات  وتجاربهم  - صفحة 11 650269930 التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات  وتجاربهم  - صفحة 11 650269930 التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات  وتجاربهم  - صفحة 11 979371

اهلا بيكى ياشوشو
ربنا يبارك فيكى ياجميل
موضوع الخطوبه بقه كوكى هى اللى تقرر
هى الاساس طبعا
بس ليه كده هتخوفى الراجل من الاول
بس كلام فى سرك
انا كمان عملت كده مع جوزى ايام الخطوبه
حطيت كل النقط على الحروف
عشان مايبقاش متعشم ويتصدم
لما الامور بتتناقش وخاصتا فى ايام الخطوبه بتبقى اسهل فى التطبيق بعد الجواز
وربنا يسعدك ويسعدنا جميعا
وبجد مبسوطه لانضمامك لينا