بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 250 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 250 زائر

لا أحد

ساعدونى بجد تعبت من التفكير

princess saso
دمعة غرام
without y
sarsora shabaan
ام انتصار
عطر الروح
veta 5m
كليوباترا
roro25285
13 مشترك
Anonymous
?????
زائر

ساعدونى بجد تعبت من التفكير - صفحة 6 Empty رد: ساعدونى بجد تعبت من التفكير

13.12.11 0:48
يعنى هو بيفكر كويس وبيعرف ياخد قرار بس للاسف هى بتيجى تقلب الدنيا وتغير كل حاجة وبتبقى عايزة كل حاجه على مزاجها كل اللى هو قالهولى اننا نحاول نعدى لها شوية الفترة ديه عشان هى حتساعدنا ماديا لكن بعد الجواز حنستقل عنهم نهائى هل المواصفات دى اللى فيه تقدر تستقل انا ده كل اللى شاغلنى وقالقنى
Um Jode
Um Jode
اميره رائعه
الاوسمه :
العمل/الترفيه : معلمةٌ

ساعدونى بجد تعبت من التفكير - صفحة 6 Empty رد: ساعدونى بجد تعبت من التفكير

19.05.12 18:13
حبيبتي انا حماتي اكتر من كدا بكتير ولو قعدت احكي لك هي عملتا فيا ايه مش هاتصدقي والله هي صعبة بردوا ربنا يهديها وابنها وحيد مالهوش غير اخت طبعا دي مشكلة لان اللي واضح انها بتغييييييييييييييييييييير عليه موت مشكلة موجودة منذ بداية الخلق:\ كل الناس اجمعت علي اني اهاودها ومش ادخل معاها ف جدل ولما تشوفني مش بتنرفز من استفزازها ده هاتعرف ان الله حق وطبعا كما تدين تدان لان لها بنت وانا مش بحب افرح ف حد الله لا شماتة بس كل المووووووووووووووووووووووضوع ده بيترتب علي شخصية خطيبك لو هو بايع الدنيا ومتمسك بيكي وبيقف قدامها وبيدافع عنك يبقي اتمسكي بيه لكن لو بيروح ويجي زي ماتقول امه يبقي ربنا يهديه اهم حاجة مش تقويه عليها هي ليها ربنا بس عقوق الوالدين مش صح ابداااااااااحتي لو هما اوحش ناس ع وجه الارض يعني مفيش هما ف عالم وانتم ف عالم تاني بعد الجواز ان شاء الله لازم صلة الرحم عشان ربنا ياحبيبتي وربنا يتمم لك ع خير