بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 29 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 29 زائر

لا أحد

عندك اى مشكلة فى شعرك مضايقاكى؟؟؟ ادخلى واكتبى مشكلتك واحنا هنحاول نساعدك

بوسي بسبوسه
oleno.ibrahim
مصريات
dodogrile
وعدتك بعمرى
لحظة صمت
nanyrezo
رحاب عبدالهادى
بحر بلا مرسا
ساره شادى
عيون الملاك
دمعة غرام
asnowit marwaa
dr\Heba Abdelkader
nermin arslan
heba_tm
kfmena
mona _rose
sherren
نوننا
نور حمص
dewww
شاهستا
boky
لاموريه
sarsora shabaan
kokomoko
sondoshassan
sara abd elmonem
oshi410
اجمل سما
roka mody
عناد الحب
roaa2010
memo_a
nodaa
nourahmed
roka2000
اسماء وسام
تقوى كمال مسعد
RanaMohamed
Dr nermin mohamed
jm. zaki
شوشوعامر
batot_batot511
ayouy sayed
bondoa nabil
مافي احد مثلي
salsabil ibrahem
lovesea2
angil story
Om Dedo
أميرة تامر
سمسومه مجدى
eabdalh
ذات الشامة
marwa nor elden
roaa22
malakmohamed
زهور الندي
a.l.y.a.a
رحيق الجنة
jouria
جميله
aya ibrahim
yassmin
kahmed
mayaa ahmed
روان
fiore rosa
mira_2600
Mograd Sodfa
CENDRELA
بوسي ابراهيم
soma_zoma
تى
boba hoba
poty poty
rony_awwad
أيمان
neama
emy ghanem
خنساء العصر الحديث
sweetmannga
jasi
hayam younes
walaazidan
روفان
hoba mohamed
mona yones
ayaessam
ريري رأفت
sara nona
nahr.elhaya
om-moomen
بوسى كاات
sasoma
كليوباترا
فتاة الاحزان
103 مشترك
فتاة الاحزان
فتاة الاحزان
مشرفه قسم الشعر
مشرفه قسم الشعر
رقم عضويتك : 2801
الاوسمه :
العمل/الترفيه : خريجه كلية الحقوق

عندك اى مشكلة فى شعرك مضايقاكى؟؟؟ ادخلى واكتبى مشكلتك واحنا هنحاول نساعدك - صفحة 27 Empty رد: عندك اى مشكلة فى شعرك مضايقاكى؟؟؟ ادخلى واكتبى مشكلتك واحنا هنحاول نساعدك

22.03.11 9:57
emy ghanem كتب:ميرووووووووووو حياتى انا بقالى فترة اينعم مش مواظبة اوى بس اوقات بلتزم بعمل الشمر كل يوم عشان القشرة هى بسيطة بس فيه قشرة برضه وانا مش راضية اعمل الزيت التوم الا لما القشرة تروح عشان يبقى فيه مفعول زى ماقلتى ليا يا ميرووووووووو اعمل ايه مفيش حل تانى
اه صحيح ايه رايك احط فى زيت التوم اللى انا بعمله طبيعى فى البيت محلب مطحون وحلبة كمان ولا هيبوظه يا ميرو
بصى ياايمى ياحبيبتى
اولا ابداى بعمل زيت التوم من دلوقتى واستمرى على استخدام الزعتر عشان القشرة انا بدات اعمل كدا ومفيش مشاكل خالص
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
تانى حاجة بلاش الحلبه لان ريحتها مش حلوة ومش هتقدرى تستحمليها انا جربتها ريحتها اوحش من ريحه زيت التوم
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
تالت حاجة بدل ماتحطى محلب مطحون فى الزيوت لا استعملى الوصفة اللى فى اللينك دا
Http://www.wasafatcleopatra.com/t9965p30-topic
دى ممكن تحطيها فى الصبح قبل ماتنزلى الشغل وتلفى الطرحه عادى خالص دى ريحتها حلوة ولما ترجعى من الشغل اغسلى شعرى ولو بترجعى بدرى من الشغل يعنى الساعه2كدا ممكن تحطيها بالليل وتصحى تروحى الشغل وتروحى تغسلى شعرى

يبقى خصصى يومين متغيرهومش
مثلا يبقى السبت لزيت التوم والتلات للوصفة دى
بالنسبة للشامبو متستعمليش شامبو تقيل على شعرك يعنى ممكن تستعملى لونا للشعر الجاف دا حلو اوى
فتاة الاحزان
فتاة الاحزان
مشرفه قسم الشعر
مشرفه قسم الشعر
الاوسمه :

عندك اى مشكلة فى شعرك مضايقاكى؟؟؟ ادخلى واكتبى مشكلتك واحنا هنحاول نساعدك - صفحة 27 Empty رد: عندك اى مشكلة فى شعرك مضايقاكى؟؟؟ ادخلى واكتبى مشكلتك واحنا هنحاول نساعدك

22.03.11 10:01
batot_batot511 كتب:السلام عليكم انا لسة جديدة فى المنتدى الجميل ده
وعندي مشكلة كبيرة فعلا هى ان شعري مهما عملت فيه دايمااا هايش ومقصف
ده غير طبعا انى لما ببل شعري وانا بتوضأ القصة بتاعتى مقصفة جدااااااااااااااااا

اريد حلااا عندك اى مشكلة فى شعرك مضايقاكى؟؟؟ ادخلى واكتبى مشكلتك واحنا هنحاول نساعدك - صفحة 27 686713
ولايهمك حبيبتى كله هيتحل ان شاءالله
بس استخدمى الوصفة دى
Http://www.wasafatcleopatra.com/t9965p30-topic
واغسلى شعرك بشامبو مرطب بيبقى للشعر الجاف واعملى حمام كريم للترطيب وممكن تستعملى حمام كريم بوناويل بالقمح وبروفيتامين ب5 دا بيرطب وحلو اوى
emy ghanem
اميره فضيه
رقم عضويتك : 9301
الاوسمه :

22.03.11 18:47
تسلميلى ياميرووووووو ياسكر يا احلى من السكر كمان
خلاص اوكى ماشى هبدأ اعمل ان شاء الله من اول الجمعة الجاية دى عارفة انا بستعمل شامبو سباركل بس انا شعرى دهنى تقريبا يا ميرو ينفع لونا ده لشعرى عادى لو ينفع اجيب لونا ده لو هيبقى حلو او لو فيه شامبو احسن قوليلى وانا استعمله اصل القشرة مش عارفة جت فى شعرى ليه كدة مع انى مش كان عندى قشرة كدة
اسماء وسام
اميره جديده
الاوسمه :

23.03.11 16:21
انا مشكلتى بعد الشر عن كل البنات عندى تعلبه فى راسى بس شعرى بيطلع وكمان شعرى بيطول بس عايزة احافظ عليه اعمل ايه
roka2000
اميره جديده
الاوسمه :

23.03.11 21:15
انا مشكلة شعرى انه هايش على طول مع انه فتلته ناعمة بس مش ناعمة اوى يعنى وكمان متقصف انا عاوزة حاجة تخليه ناعم ومفرود على طول وانا لما بلفه وبيكون حلو اوى بس بكسل الفه كتير ياريت الاقى عندك الحل انا جربت زيت التوم وتقله وانا اساسا شعرى تقله كويس بس محتاجة انه يكون ناعم اوى ومفرود لانه لما بسرحه بيكون طويل واول ما ينشف بلاقيه قصير ياريت حل سريع
فتاة الاحزان
فتاة الاحزان
مشرفه قسم الشعر
مشرفه قسم الشعر
الاوسمه :

26.03.11 20:39
شوشوعامر كتب:انا شعرى خفيف ومقصف وبيتساقط ومش بيطول خاااااالص والموضوع ده مزهقنى جداااااااااا
بصى ياحبيبتى هاتى زيت توم من عند العطار وهو بيستعمل انك بتدهنى فروة راسك وتدلكى بالراحه ربع ساعه وبعد كدا تلفى فوطة سخنه او ممكن تلبسى كيس بلاستيك وتلفى ايشارب كبير وبعد ساعه تغسليه
ممكن تستعمليه10ايام كل يوم وبعد كدا تستخدميه مرة فى الاسبوع لمدة شهرين بس لازم اليوم اللى تستخدمى فيه متغيرهوش يعنى لواستخدمتيه السبت يبقى كل سبت تستخدميه[ودا حل سريع]

وممكن تستخدميه مرتين فى الاسبوع لمدة شهر وبعدكدا مرة فى الاسبوع لمدة شهرين
وبرضو الايام اللى هتستخدمى فيها زيت التوم متغيرهوش
emy ghanem
اميره فضيه
رقم عضويتك : 9301
الاوسمه :

27.03.11 16:03
مريومة انا عملت شعرى بزيت التوم بس مرة واحدة اهو الجمعة اللى فاتت دى وهعمل ان شاء الله كل جمعه بس انتى مش رديتى عليا انهو شامبو استعمله وخصوصا ان شعرى بتهيقلى دهنى وكمان ينفع زيت جنين القمح يستعمل كزيت للشعر زى الكريم كدة ولا ايه زيت التوم والزيوت اللى انا حاطتها عليه الخلطة دى لازم اسخنها قبل ما استعملها ولا عادى مريومة
nourahmed
اميره جديده
الاوسمه :

29.03.11 21:04
المشكله عندي في بنتي عندها 3 سنين وهيه صغيره شعرها كان جميللغايه سنه وغير بعد كده انا ملعبتش فيه ولا قصيته دلوقتي مشكلته انه هايش وجاف اوي مهما اخد كريمات مش عارفه اعمل ايه كمان هيه داخله سن حضانه عايزالها حل

شكرا للافاده
فتاة الاحزان
فتاة الاحزان
مشرفه قسم الشعر
مشرفه قسم الشعر
الاوسمه :

30.03.11 21:35
jm. zaki كتب:السلام عليكم انا سعيده لاني انضمت الي الجروب الرائع ده وشكرا لمجهوداتكم الرائعه انا شعري خفيف اوي وطويل بس اقدر اقلك انه ريشه بس الشعر الخفيف ده وراثه عندنا بس انا بزياده وخصوصا لما طول وانا مش حب اقصه لاني كل مابقصه مش بيتقل فعايزه حاجه تديله كثافه وكمان متاثرش عليه لان فتلته ناعمه جدا وشكرا ليكي
احنا اسعد ياحبيبتى بانضمامك للمنتدى نورتينا ونتمنى تبقى معانا دايما
بصى ياحبيبتى هاتى زيت توم من عند العطار وتستعمليه انك تحطيه على فروة راسك وتدلكى بالراحه وتلبسى كيس نايلون وتلفى ايشارب كبير وبعد ساغه تغسليه
تستعمليه مرتين فى الاسبوع لمدة شهر وبعدكدا مرة ف الاسبوع لمدة شهرين
بس خدى بالك لواستعملتيه السبت يبقى كل سبت تستعمليه متغيريش لان دا زى المضاد الحيوى
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
لنتيجة اسرع اخلطى زيت الخروع على زيت توم على زيت بصى بنفس الكميات وحطى عليهم برشام فيتامين وبرشام فيتامين [أ-هه]
لوبرشام تدقيه وتحطيه على الزيوت
برضو اليوم اللى هتستخدميه فيه متغيرهوش
تستخدميه بنفس طريقة استعمال زيت التوم عادى بس بدلماتخليه ساعه على شعرك لا تسبيه3ساعات على شعرك
فتاة الاحزان
فتاة الاحزان
مشرفه قسم الشعر
مشرفه قسم الشعر
الاوسمه :

30.03.11 21:40
Dr nermin mohamed كتب:شعرى خفيف جدا جدا من الامام
اشترى زيت توم من عند العطار
تستخدميه انك تحطيه على فروة راسك وتدلكيه بالراحه لمدة ربع ساعه وبعدكدا تلبسى كيس وتلفى ايشارب كبير وبعد ساعه اغسليه
تستعمليه مرتين فى الاسبوع لمده شهر وبعدكدا مرة فى الاسبوع لمدة شهرين
بس خدى بالك اليوم اللى هتستخدمى فيه زيت التوم متغيرهوش يعنى لواستخدمتيه السبت مثلا يبقى كل سبت تستعمليه