بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 11 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 11 زائر

لا أحد

عندك اى مشكلة فى شعرك مضايقاكى؟؟؟ ادخلى واكتبى مشكلتك واحنا هنحاول نساعدك

بوسي بسبوسه
oleno.ibrahim
مصريات
dodogrile
وعدتك بعمرى
لحظة صمت
nanyrezo
رحاب عبدالهادى
بحر بلا مرسا
ساره شادى
عيون الملاك
دمعة غرام
asnowit marwaa
dr\Heba Abdelkader
nermin arslan
heba_tm
kfmena
mona _rose
sherren
نوننا
نور حمص
dewww
شاهستا
boky
لاموريه
sarsora shabaan
kokomoko
sondoshassan
sara abd elmonem
oshi410
اجمل سما
roka mody
عناد الحب
roaa2010
memo_a
nodaa
nourahmed
roka2000
اسماء وسام
تقوى كمال مسعد
RanaMohamed
Dr nermin mohamed
jm. zaki
شوشوعامر
batot_batot511
ayouy sayed
bondoa nabil
مافي احد مثلي
salsabil ibrahem
lovesea2
angil story
Om Dedo
أميرة تامر
سمسومه مجدى
eabdalh
ذات الشامة
marwa nor elden
roaa22
malakmohamed
زهور الندي
a.l.y.a.a
رحيق الجنة
jouria
جميله
aya ibrahim
yassmin
kahmed
mayaa ahmed
روان
fiore rosa
mira_2600
Mograd Sodfa
CENDRELA
بوسي ابراهيم
soma_zoma
تى
boba hoba
poty poty
rony_awwad
أيمان
neama
emy ghanem
خنساء العصر الحديث
sweetmannga
jasi
hayam younes
walaazidan
روفان
hoba mohamed
mona yones
ayaessam
ريري رأفت
sara nona
nahr.elhaya
om-moomen
بوسى كاات
sasoma
كليوباترا
فتاة الاحزان
103 مشترك
روان
مشرفه عامه
مشرفه عامه
رقم عضويتك : 2672
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه

عندك اى مشكلة فى شعرك مضايقاكى؟؟؟ ادخلى واكتبى مشكلتك واحنا هنحاول نساعدك - صفحة 12 Empty رد: عندك اى مشكلة فى شعرك مضايقاكى؟؟؟ ادخلى واكتبى مشكلتك واحنا هنحاول نساعدك

13.02.11 22:31
اوك يا قمر انا الصراحه مجربتوش بس سمعت ناس قالت عليه

اما بالنسبه لزيت بيرفيكت فهو رائع جدا ونتيجته مضمونه
فتاة الاحزان
فتاة الاحزان
مشرفه قسم الشعر
مشرفه قسم الشعر
رقم عضويتك : 2801
الاوسمه :
العمل/الترفيه : خريجه كلية الحقوق

عندك اى مشكلة فى شعرك مضايقاكى؟؟؟ ادخلى واكتبى مشكلتك واحنا هنحاول نساعدك - صفحة 12 Empty رد: عندك اى مشكلة فى شعرك مضايقاكى؟؟؟ ادخلى واكتبى مشكلتك واحنا هنحاول نساعدك

13.02.11 22:40
ماشى يارورو ياقلبى ان شاءالله هجرب زيت بيرفيكت
mayaa ahmed
اميره جديده
الاوسمه :

14.02.11 21:02
هااااااااااااااااااااااااااااى انا بقالى كتير ما دخلتش بس بجد كل ما بدخل بستفاد اوى اوى
انا عندى مشكله فى شعرى ومش عارفه اعمل ايه لانى جربت كل حاجهوالمشكله انى مش فاضيه ونفسى فى حل سريعانا شعرى طويل وناعم وكان حلو بس انا كنت بعمل القصه بالسيشوار لحد ما تقريبا كدا اتحرق من قدام ,, بقى شعرى كله حلو وقدام الحته اللى باينه بايظه على الاخر ممكن تساعدينى ؟؟
خنساء العصر الحديث
اميره جديده
رقم عضويتك : 5995
الاوسمه :

14.02.11 22:43
بصى يا جميل انا كنت بستعمل شامبو دوف للإصلاح
انا منذ كنت صغيره كنت بستعمل بانتين وبعدين استعملت دوف وتقريبا بقالى اكتر من تلات سنين مش بستعنل غير دوف
kahmed
اميره جديده
الاوسمه :

15.02.11 20:47
انا عارفة ان الجرجير بيمنع التساقط ومجربة خلطة الجرجير المعروفة اللى هى حزمة جرجير ونص كباية ميه واضربى فى الخلاط وصفيها وحطيها على شعرك ساعتين المهم ان امبارح دخلت على موقوع لقيت هى هى الوصفة بس البنت بتقول مش جرجير عادى بتقول حرف الجرجير (قرة العين) وانا مفهمتش النوع دة ممكن تقوليلى اجيبو منين من مصر وكمان ايه الفرق بينو وبين الجرجير العادى
yassmin
اميره جديده
الاوسمه :

16.02.11 10:38
انا شعرىكله مقصف جدا حتى التقصيف من اودام و خفيف و مش بيطول نفسى فى حل انل حتى سمعت عن زيت الحيه بس مش عارفه اذا كان كويس
ياريت تساعدينى
روان
مشرفه عامه
مشرفه عامه
الاوسمه :

16.02.11 10:51
yassmin كتب:انا شعرى كله مقصف جدا حتى التقصيف من اودام و خفيف و مش بيطول نفسى فى حل انل حتى سمعت عن زيت الحيه بس مش عارفه اذا كان كويس
ياريت تساعدينى

خدي الوصفه دي يا جميل لتقصف مقدمه الشعر

وصفه للتخلص من تقصف مقدمة الشعر

الزيت دا حلو ادخلي علي اللينك واستعمليه لمده شهرين

مفاجأه زيت بيرفكت لعلاج جميع انواع سقوط الشعرPERFECT

ولما ماريانا تيجي تقولك بقيه العلاج
aya ibrahim
اميره جديده
الاوسمه :

17.02.11 20:50
انا شعرى جاف ومقصف ومجعد بس هو تقيل قوى ما شاء اللة بستخدم شامبو بانتين برو فى والمشكلة ان المياة اللى بستخدمها فيها نسبة املاح عالية عند غسلة فبتخلية ينشف بس بدات استخدم حمام كريم فاشكول انا فكرت اعمل لة فرد اعشاب بس خايفة
بوسي ابراهيم
اميره حيويه
الاوسمه :

19.02.11 16:09
مرايانا انا بستخدم وصفة الثوم يوم الاحد مبغيروش ويوم الخميس بقيت بستخدم صفار البيض علية زيت سمسم وزيت خروع وعسل هو بيلبك الشعر فعلا وشعري وقع شوية صغيرة اية رأيك اعمل اية
عايزة كمان استخدم زيت بيرفكت اعمل اية بالظبط يا روان يعني بالاضافة للخلطات احطة علي فروة الراس الصبح وبالليل عادي مش هيكون شعري مزيت اوي والا اية
روان
مشرفه عامه
مشرفه عامه
الاوسمه :

19.02.11 17:31
بوسي ابراهيم كتب:مرايانا انا بستخدم وصفة الثوم يوم الاحد مبغيروش ويوم الخميس بقيت بستخدم صفار البيض علية زيت سمسم وزيت خروع وعسل هو بيلبك الشعر فعلا وشعري وقع شوية صغيرة اية رأيك اعمل اية
عايزة كمان استخدم زيت بيرفكت اعمل اية بالظبط يا روان يعني بالاضافة للخلطات احطة علي فروة الراس الصبح وبالليل عادي مش هيكون شعري مزيت اوي والا اية

انا من رائيي تستخدمي وصفه واحده شامله علشان الشعر لما بيتغسل كتير بيبوظ
الوصفه هي علبه زبادي
وعليه ملعقه عسل نحل
وملعقه زيت ثوم
ملعقه زيت سمسم
ملعقه زيت خروع

وانا صراحه مش بحب صفار البيض علي الشعر
بلاش صفار بيض في الوصفه
وبكده يبقي جمعتي الوصفتين مع بعض
سيبيهم من 3 الي 4 ساعه علي شعرك
واستخدميهم مرتين اسبوعيا او مره زي ما تحبي

وزيت بيرفيكت استخدميه في التسريح اليومي افرقي شعرك وحطي علي الجلد واعملي مساج من مره الي اتنين يوميا زي ما تحبي لمده شهرين وهو ريحته كويسه زي الكريمات الطبيه بالظبط
وربنا يوفقك بس قوليلي شعرك عامل ايه الوقتي بعد الوصفات اللي انتي ماشيه عليها دي ؟؟؟