بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 160 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 160 زائر

لا أحد

roro25285
roro25285
مشرفه عامه
مشرفه عامه
رقم عضويتك : 565
الاوسمه :
العمل/الترفيه : dentist

التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات  وتجاربهم  - صفحة 12 Empty رد: التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات وتجاربهم

11.01.12 16:12
sebrahem كتب: شكرا كليوباترا موضوع مفيد جداااا وعجبني رد رورو أوي مهم انه يعرف ايه هي واجباتي التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات  وتجاربهم  - صفحة 12 3639775017 علشان يرتاح ويريحني وميبقاش في مشاكل ....
اسعدنا مشاركتك
كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات  وتجاربهم  - صفحة 12 Empty رد: التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات وتجاربهم

11.01.12 16:29
roro25285 كتب:ميمو ياجميل
الحمد لله انتى ماشيه فى الطريق الصح
واى راجل فى الدنيا بيحب الحنان والحب والدلع
وكل شئ بالاعتدال بيبقى ممتاز
انا عندى كتاب
اسمه الحياه لزوجيه
والحركات الرومانسيه
هحاول انزلكم منه الحاجات اللى شديتنى
بس ادعولى ربنا بهديلى الاولاد
وطبعا ده بعد اذن كوكى لو عايزانى انزله هنا او اعمله موضوع منفصل زى ماتحبوا

طبعا يا ررورو بتستاذنى علي ايه يا بنتى ده احنا اللي نتمنى وهنتعبك يارب يهديلك ولادك ويكرمك فيهم يا حبيبتى ويبارك لك فيهم نزليه في موضوع منفصل علشان كمان اللي مش بيشاركوا معانا الموضوع هنا يتابعوه انا اول واحده هستناه ههههههههههه بجد بحب الكتب التحليليه اوي نفسي كمان كل واحده فينا تشتري كتاب اللي تحبه في اي مجال ونبدا نننزل منه الاجزاء اللي لفتت نظرنا اولا هنتشجع نقري وكمان نفيد بعض ان شاء الله اطبق الفكره باذن الله
roro25285
roro25285
مشرفه عامه
مشرفه عامه
الاوسمه :

11.01.12 16:51
بارك الله فيك ياكوكى للتشجيع حاضر ياقمر
Anonymous
????
زائر

التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات  وتجاربهم  - صفحة 12 Empty التعامل مع الزوج من الالف للياء

11.01.12 17:46
كوكى وحشتينى ;)
سارة بموت فيكى I love you
رورور عن جد انا مستنيه الكتاب ده ومتشوقه جداااا ليه لدرجة انى قولت لو نزلت هشوف الكتاب وادور عليه علشان حبه انى اشتريه واطلع عليه... قبلاتى قبلاتى قبلاتى
كمان انا حبه والله اساهم معاكم بالمنتدى وده بعد اذن كوكى farao farao
نفسى يبقىء ليه راى ومشورة علشان يبقىء عندى ثقه بنفسى اكتر من كده
واقدر اتصرف فى حياتى بحكمه......طبعا ده لو تسمحولى....

موضوع رائع
roro25285
roro25285
مشرفه عامه
مشرفه عامه
الاوسمه :

11.01.12 17:58
ده احنا اللى مستنين مشاركتك ياقمر
sarsora shabaan
sarsora shabaan
مشرفه
رقم عضويتك : 16372
الاوسمه :

11.01.12 21:02
roro25285 كتب:سرسوره تسلم افكارك وربنا يوفقك فى دراستك
وطمنينا اخباراتك ايه

رورو حبيبيت قلبي
تسلميلي و يسلملي تشجيعيك يارب
ايوة كده ادعيلي جامد
احسن الامتحانات بدأت بغلاسة
و الدكاترة بيطبقوا علينا احدث الاساليب في تطفيش الطلاب
هههههههههههههههههههه
انا زي الفل بحبكو و سؤالكو
ماتحرمش منكو ابداااااااااا
roro25285
roro25285
مشرفه عامه
مشرفه عامه
الاوسمه :

11.01.12 21:06
اناعلرفه ياحبيبتى
ومجربه انا واخواتى الكليات العمليه دى
بتجيب حول وتوخلف بعيد عنك
ههههههههههههههههههههه
انا اختى الصغيره
فى علوم عين شمس
ومطلعين عنها
هههههههههههههههههههه
sarsora shabaan
sarsora shabaan
مشرفه
الاوسمه :

11.01.12 21:10
هههههههههههههههههههههههه
لا اختك كده فدائية
ههههههههههههههههههه
لا انا عيني خلاص طلعت
ده من زمان يا ماما
اللي بيشتغلوا عليه دلوقتي هي روحي
هههههههههههههههههههههههه
قربت تخلع هي كمان
sarsora shabaan
sarsora shabaan
مشرفه
الاوسمه :

11.01.12 21:17
ميمو كتب:كوكى وحشتينى التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات  وتجاربهم  - صفحة 12 1071211947
سارة بموت فيكى التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات  وتجاربهم  - صفحة 12 814619
رورور عن جد انا مستنيه الكتاب ده ومتشوقه جداااا ليه لدرجة انى قولت لو نزلت هشوف الكتاب وادور عليه علشان حبه انى اشتريه واطلع عليه... التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات  وتجاربهم  - صفحة 12 3278267394 التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات  وتجاربهم  - صفحة 12 3278267394 التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات  وتجاربهم  - صفحة 12 3278267394
كمان انا حبه والله اساهم معاكم بالمنتدى وده بعد اذن كوكى التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات  وتجاربهم  - صفحة 12 3324225343 التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات  وتجاربهم  - صفحة 12 3324225343
نفسى يبقىء ليه راى ومشورة علشان يبقىء عندى ثقه بنفسى اكتر من كده
واقدر اتصرف فى حياتى بحكمه......طبعا ده لو تسمحولى....

التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات  وتجاربهم  - صفحة 12 1281036179

وانا كمان يا قلبي بموووووووووووت فيكي
ثقة ايييييييييه يا ماما اللي عاوزاها تاني
ده انتي ماشاء الله الله اكبر في فرق شاسع بين ميمو القديمة و ميمو دلوقتي
ده انا اعتقد انك من كتر الثقة دلوقتي قربتي تفرقعي
هههههههههههههههههههههههههههههههه
انتي ثقتك هتزيد كل لما تلاقي ان في تقدم في علاقتك بجوزك و تأخر في علاقة جوزك بالسيكرتيرة
و طبعا يسعدني كتيييييييييييييييييييير استفيد من خبراتك و ارائك
يلا بقي ورينا الابداعات
انا عارفة ان في طاقة مدفونة متخزنة فيكي
طلعي كل اللي جواكي يلا بقي
التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات  وتجاربهم  - صفحة 12 294981 التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات  وتجاربهم  - صفحة 12 294981 التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات  وتجاربهم  - صفحة 12 294981 التعامل مع الزوج من الالف للياء بمشاركات الاميرات الحائرات  وتجاربهم  - صفحة 12 294981
veta 5m
مشرفه عامه
مشرفه عامه
رقم عضويتك : 19427
الاوسمه :
العمل/الترفيه : محامية

11.01.12 22:45
ماشاء الله عليكى ياكوكى انت ورورو وسرسورة ايه الشغل الجامد ده كله وااو وااو شكرا وانا ولالالالالاهنا اول مرة اشوف الموضوع وايه الافكار الجامدة دى يا سرسورة ورورو فعلالالا منتهى الرومانسية بارك الله فيكم وربنا يوفقكم الموضوع هاااااااااايل قبلاتى قبلاتى قبلاتى