بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 33 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 33 زائر

لا أحد

عندك اى مشكلة فى شعرك مضايقاكى؟؟؟ ادخلى واكتبى مشكلتك واحنا هنحاول نساعدك

بوسي بسبوسه
oleno.ibrahim
مصريات
dodogrile
وعدتك بعمرى
لحظة صمت
nanyrezo
رحاب عبدالهادى
بحر بلا مرسا
ساره شادى
عيون الملاك
دمعة غرام
asnowit marwaa
dr\Heba Abdelkader
nermin arslan
heba_tm
kfmena
mona _rose
sherren
نوننا
نور حمص
dewww
شاهستا
boky
لاموريه
sarsora shabaan
kokomoko
sondoshassan
sara abd elmonem
oshi410
اجمل سما
roka mody
عناد الحب
roaa2010
memo_a
nodaa
nourahmed
roka2000
اسماء وسام
تقوى كمال مسعد
RanaMohamed
Dr nermin mohamed
jm. zaki
شوشوعامر
batot_batot511
ayouy sayed
bondoa nabil
مافي احد مثلي
salsabil ibrahem
lovesea2
angil story
Om Dedo
أميرة تامر
سمسومه مجدى
eabdalh
ذات الشامة
marwa nor elden
roaa22
malakmohamed
زهور الندي
a.l.y.a.a
رحيق الجنة
jouria
جميله
aya ibrahim
yassmin
kahmed
mayaa ahmed
روان
fiore rosa
mira_2600
Mograd Sodfa
CENDRELA
بوسي ابراهيم
soma_zoma
تى
boba hoba
poty poty
rony_awwad
أيمان
neama
emy ghanem
خنساء العصر الحديث
sweetmannga
jasi
hayam younes
walaazidan
روفان
hoba mohamed
mona yones
ayaessam
ريري رأفت
sara nona
nahr.elhaya
om-moomen
بوسى كاات
sasoma
كليوباترا
فتاة الاحزان
103 مشترك
فتاة الاحزان
فتاة الاحزان
مشرفه قسم الشعر
مشرفه قسم الشعر
رقم عضويتك : 2801
الاوسمه :
العمل/الترفيه : خريجه كلية الحقوق

عندك اى مشكلة فى شعرك مضايقاكى؟؟؟ ادخلى واكتبى مشكلتك واحنا هنحاول نساعدك - صفحة 6 Empty رد: عندك اى مشكلة فى شعرك مضايقاكى؟؟؟ ادخلى واكتبى مشكلتك واحنا هنحاول نساعدك

21.12.10 9:54
خنساء العصر الحديث كتب:معلش يا قموره كنت عاوزه اسال هو سؤال رخم شويه بس قصدك بعد انتهاء مده التوم يعنى بعد الشهرين وال12يوم ولا بعد ال12 يوم بس
علشان دى مده طويله ممكن استعمل الوصفات خلال الشهرين بعد اما يعدى ال12 يوم ولا لا
وميرسى اوى ليكى ومعلش بتعبك معايا يا عسوله
بصى ياحبيبتى انا كان قصدى انتهاء مدة التوم يعنى ال12يوم والشهرين
بس مادام الشهرين مدة طويلة يبقى خدى بالك
بعد انتهاء مدة ال12يوم تخصى يومين فى الاسبوع يعنى مثلا تخصصى السبت والتلات يبقى السبت لزيت التوم والتلات لخلطة الزيوت واوعى تلخبطى بينهم يعنى مش تيجى ف اسبوع تعملى السبت الخلطة والتلات تعملى زيت التوم لا مادام خصصتى السبت لزيت التوم يبقى السبت على طول لزيت التوم والتلات للخلطة يبقى التلات على طول للخلطة
ومتنسيش فى خلطة الزيوت تحطى زيت توم وزيت بصل مع باقى الزيوت وكلهم بكميات متساوية
ومتنسيش كل ليلة ترشى زعتر حتى لوبداتى من بكرة دا مش هيعطلك قبل ماتنامى ترشى وتدلكى بالراحه وتنامى
لاياحبيبة قلبى مفيش تعب ولا حاجة واسالى براحتك ياحبيبتى
neama
اميره جديده
الاوسمه :

عندك اى مشكلة فى شعرك مضايقاكى؟؟؟ ادخلى واكتبى مشكلتك واحنا هنحاول نساعدك - صفحة 6 Empty رد: عندك اى مشكلة فى شعرك مضايقاكى؟؟؟ ادخلى واكتبى مشكلتك واحنا هنحاول نساعدك

21.12.10 16:42
مرحبا صبايا انا عندي مشكلة السيلوليت مدايقاني كتيير بس طلعت نتيجة اني كنت شوي مليانة ونحفت انا لسا بنت و مخطوبة بليييز بدي حل....

شكرا كتييير

:lol:

نعمه
أيمان
أيمان
اميره رائعه
رقم عضويتك : 15025
الاوسمه :
العمل/الترفيه : ربة منزل

23.12.10 17:05
السلام عليكم انا استعملت كريمات فرد الشعر و بعدين شعرى تلوقتي بيقع من الامام وانا دلوقتى مبستعملش كريم الفرد لوسمحتى عوزه وصفه توقف الصقوت وانا جربت حجات كتير شكرا عندك اى مشكلة فى شعرك مضايقاكى؟؟؟ ادخلى واكتبى مشكلتك واحنا هنحاول نساعدك - صفحة 6 909982
فتاة الاحزان
فتاة الاحزان
مشرفه قسم الشعر
مشرفه قسم الشعر
الاوسمه :

25.12.10 11:43
neama كتب:مرحبا صبايا انا عندي مشكلة السيلوليت مدايقاني كتيير بس طلعت نتيجة اني كنت شوي مليانة ونحفت انا لسا بنت و مخطوبة بليييز بدي حل....

شكرا كتييير

:lol:

نعمه
حبيبتى هنا مشاكل الشعر بس ياحبيبتى ادخلى على اللينك دا واكتبى مشكلتك تانى وكليوباترا هترد عليكى
Http://www.wasafatcleopatra.com/t2036-topic
فتاة الاحزان
فتاة الاحزان
مشرفه قسم الشعر
مشرفه قسم الشعر
الاوسمه :

25.12.10 11:55
ام لؤى وساجد كتب:السلام عليكم انا استعملت كريمات فرد الشعر و بعدين شعرى تلوقتي بيقع من الامام وانا دلوقتى مبستعملش كريم الفرد لوسمحتى عوزه وصفه توقف الصقوت وانا جربت حجات كتير شكرا عندك اى مشكلة فى شعرك مضايقاكى؟؟؟ ادخلى واكتبى مشكلتك واحنا هنحاول نساعدك - صفحة 6 909982
بصى ياحبيبتى الحل الوحيد اللى مضمون وانا مجرباه زيت التوم اشتريه من العطار وليه طريقتين استعمال انا جربت الطريقة الاولى اللى انا هكتبهالك دلوقتى ونبت شعرى بسرعه جدا ومنع التساقظ

اول طريقة:
هتستعملية12يوم ورا بعض كل يوم تدهنى شعرك بزيت التوم وتدلكى فروة راسك بالراحه ربع ساعه وبعدكدا تلفى فوطة سخنه على شعرك لمدة ساعه وبعدكدا تغسلى شعرك وتستمرى كدا كل يوم لمدة12يوم بس خدى بالك تستخدمى شامبو مناسب للاستعمال لليومى و ممكن تغسلية بصاونة نابلسى بزيت الزيتون من عند العطار بعدكدا تستعمليه مرة واحدة فى الاسبوع لمدة شهرين بس تخصصى يوم معين فى الاسبوع متغيرهوش يعنى لوخصصتى السبت يبقى كل اسبوع تستعملى زيت التوم يوم البت لمدة شهرين

الطريقة التانية انك تستعمليه مرتين فى الاسبوع لمدة شهر وتخصصى يومين معينين متغيرومش يعنى لوملتية السبت والثلاثاء يبقى كل اسبوع تستخدميه السبت والتلات
وبعدمايخلص الشهر تستعمليه لمدة شهرين مرة فى الاسبوع وبرضو تخصصى يوم متغيرهوش
أيمان
أيمان
اميره رائعه
رقم عضويتك : 15025
الاوسمه :
العمل/الترفيه : ربة منزل

25.12.10 16:05
جزاكى الله خيرا شكرا عندك اى مشكلة فى شعرك مضايقاكى؟؟؟ ادخلى واكتبى مشكلتك واحنا هنحاول نساعدك - صفحة 6 814619
خنساء العصر الحديث
اميره جديده
رقم عضويتك : 5995
الاوسمه :

27.12.10 17:57
عندك اى مشكلة فى شعرك مضايقاكى؟؟؟ ادخلى واكتبى مشكلتك واحنا هنحاول نساعدك - صفحة 6 814619
خنساء العصر الحديث
اميره جديده
الاوسمه :

27.12.10 18:01
بجد يا حبيبتى انا استعملت زيت التوم وهو كويس جدا بس كنت عاوزه اسالك على الخلطات ممكن استعملهم كلهم يعنى تلات مرات فى الاسبوع
وكنت عاوزه اسال لو هحط المحلب فى خلطه الزيوت بعد 10 ايام واتركه بعد كده 8 ايام ولا احطه بس 8 ايام
وميرسى اوووووووووووى ليكى
تسلميلى يا قمر
خنساء العصر الحديث
اميره جديده
الاوسمه :

27.12.10 18:03
بجد يا حبيبتى انا استعملت زيت التوم وهو كويس جدا بس كنت عاوزه اسالك على الخلطات ممكن استعملهم كلهم يعنى تلات مرات فى الاسبوع
وكنت عاوزه اسال لو هحط المحلب فى خلطه الزيوت بعد 10 ايام واتركه بعد كده 8 ايام ولا احطه بس 8 ايام
وميرسى اوووووووووووى ليكى
تسلميلى يا قمر
فتاة الاحزان
فتاة الاحزان
مشرفه قسم الشعر
مشرفه قسم الشعر
الاوسمه :

28.12.10 10:53
ام لؤى وساجد كتب:جزاكى الله خيرا شكرا عندك اى مشكلة فى شعرك مضايقاكى؟؟؟ ادخلى واكتبى مشكلتك واحنا هنحاول نساعدك - صفحة 6 814619
ميرسى ياحبييتى على دعوتك الجميلة