بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 33 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 33 زائر

لا أحد

كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

حنه لفرد الشعر في خلال 24 ساعه ليصير كالحرير لمدة سنه بدون سشوار - صفحة 2 Empty رد: حنه لفرد الشعر في خلال 24 ساعه ليصير كالحرير لمدة سنه بدون سشوار

29.12.10 1:27
بصي يا قمر بدل ما تعملي رد هتعملي موضوع جديد من الزرار الليمين فوق وتكتبي عنوان والموضوع وارسال بس كده لينك المول من هنا
http://www.wasafatcleopatra.com/f67-page وانا معاكى فى اى طلب
منى احمد
منى احمد
اميره جديده
الاوسمه :

حنه لفرد الشعر في خلال 24 ساعه ليصير كالحرير لمدة سنه بدون سشوار - صفحة 2 Empty رد: حنه لفرد الشعر في خلال 24 ساعه ليصير كالحرير لمدة سنه بدون سشوار

29.12.10 3:48
[b]فعلا الحنة مفيدة للشعر بس انا عايزه اعرف انتى تقدى هنا الحنة العادية ولا الحنةالفرد السوادء واذا كانت الحنة العاديةهى فعلا بتعطى المفعول الرائع اللى انتى بتقولى عليه وهى بيضاف معها شى اخر ام لا؟ وعايزه اعرف منك ايه هو الفير ؟ وشكرا على هذا المجهود الرائع
sweetmannga
sweetmannga
اميره برونزيه
رقم عضويتك : 5636
الاوسمه :

29.12.10 4:06
شكراا علي الموضوع وانا سوالي زي مني انت قصدك الحنة العادية ولا اية لو الحنة العادية هي مش بتفرد بي بتلمع الشعر وبتجددة كدا تحسي اتة بقي احلي شكرا علي تعبك
سمر محمد
سمر محمد
اميره رائعه
رقم عضويتك : 2993
الاوسمه :
العمل/الترفيه : تجارة

29.12.10 4:39
نصيحة يا جماعة بلاش موضع حنة الفرد دي خاااااااااااااااااااااااااااااااااالص
هتندمو بعدها

انا كنت مبهورة جدا بالموضوع من فترة
وخلاص كنت قررت اني هعملها

وكمان كنت هشتغل فيها

وفي ناس كتير حجزت معايا

وواحدة صحبتي نصحتني قالتلي لاش

عشان خالتها كانت شغالة فيها

وبعد السنة الشعرا بيبقى وحش اووووووي

وقالتلي اعملي سيرش عن اضرارها

عملت

واتصدمت

فبلاش يا جماعة موضوع الفرد دة

والله اعلم
pooh
اميره جديده
رقم عضويتك : 4670
الاوسمه :

30.12.10 1:04
كرا للاميرات الجميلات
اولا يا حبايبى انا اقصد الحنه السوداء الفرد
ثانيا الفير هو الفرد بكل انواعه اذا كنتى من معتادى فرد الشعر بالمواد الكيميائيه
اما اذا كنتى ترغبى فى وضع الحنه وانتى لست من هواة الفير فحسب الشعر اذا كان الشعر مجعد واكرت فاننا نطلب منك الكوى اما اذا كان من الشعر الى فيه كسره خفيفه فبنطلب استشوار

اما بالنسبه للاميرة الى بتحذر من الحنه فشكرا جزيلا لرايك
اجمل سما
اميره جديده
رقم عضويتك : 6757
الاوسمه :

30.12.10 1:23
اجبة منين الاحنة دى
Sandro
Sandro
اميره برونزيه
رقم عضويتك : 3322
الاوسمه :
العمل/الترفيه : بين الارقام والقيود والحسابات

30.12.10 4:35
انا كده اتلغبط
طيب بصي يا قمراية انا مش عايزة حاجة تلون الشعر عايزة حاجة تظبطه من غير تلوين انا عجبني لون شعري كده
pooh
اميره جديده
الاوسمه :

30.12.10 15:33
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

بالنسبه للقمر الى بتسال على مكان الحنه انا معرفش والله اى مكان مضمون اقولك عليه
لكن لو عايزه قوليلى عايزه كام كيس وانا اجبهولك من المصدر بتاعى

اما القمر الى مش عايزة لون شعرها يختلف للاسف الحنه بتدى لون اسود هندى للشعر
pooh
اميره جديده
الاوسمه :

23.01.11 19:14

[i][b]
يابنات فى اوفر جامد اخر حاجه ولسه واصلنى حالا لمده اسبوع فقط
بخصم هائل50 %
كيس الحنه دلوقتى ب 37.5 بس
الى عايز يلحق يحجز معايا بسرعه يكتب فى الرد على الموضوع وانا ان شاء الله هحاول اوصلكو الحنه لاقرب مكان ليكو
ومش بس كدا دا فى الطلب بكميات يعنى الى عايزه نص كيلو او كيلو حسب ما ياخد شعرها
بس امانه للاميرات الى تستعمل الحنه تقولنا اخباره ايه علشان يكون مجرب ويقدر يتكلم معانا
وسلام ليكو يا احلى اميرات
كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

23.01.11 19:20
يا بوه يا قمر اعملي موضوع جديد في توبيك لوحده علشان يبقي واضح يا قمر في قسم المول