بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 18 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 18 زائر

لا أحد

كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

تنويه مهم للاميرات عن الرسائل الخاصه  Empty تنويه مهم للاميرات عن الرسائل الخاصه

20.11.10 2:16
نرجو الابلاغ عن اى رسائل دعائيه او بها اعلانات او كلام سئ اي رساله علي الخاص تضايقك من اى عضوه ارجو عمل نسخ لي بالرساله وارسالها مع اسم العضوه سيتم الايقاف فورا ونرجو التقيد بقانون الرسائل الخاصه لا يوجد اعلانات علي الخاص ونرجو من كل بنت التاكد من البنت التى تريد صداقتها او رقم تليفونها اتاكدوا بنفسكم وانا بحاول اتابع باستمرار لكن الحذر واجب واحذروا ارجو الابلاغ ليه مباشره وانا هقوم بالمطلوب
وكمان ارجو الابلاغ ان وجد موضوع ضايقكم من اى نوع ياريت تبعتولى اللينك ممكن حاجات تفوت من ايدينا الاداره والاشراف ساعدونا لنرتقي وتاكدوا انى بحاول اتابع معاكم واحل كل المشاكل ممكن ارسال الموضوع للاداره او اميرات الاشراف وسيتم عمل اللازم وان شاء الله محدش يضايقه اى حاجه باذن الله
شكرا يا احلي اميرات تحياتى وحبي
فتاة الاحزان
فتاة الاحزان
مشرفه قسم الشعر
مشرفه قسم الشعر
رقم عضويتك : 2801
الاوسمه :
العمل/الترفيه : خريجه كلية الحقوق

تنويه مهم للاميرات عن الرسائل الخاصه  Empty رد: تنويه مهم للاميرات عن الرسائل الخاصه

20.11.10 8:54
انا لغاية دلوقتى مجتليش اى رسالة خاصة ضايقتنى تسلم ايديكى ياكوكى بجد تعبانة معانا ربنا يجازيكى كل خير
كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

تنويه مهم للاميرات عن الرسائل الخاصه  Empty رد: تنويه مهم للاميرات عن الرسائل الخاصه

20.11.10 13:13
ان شاء الله ميجيش لحد اي حاجه تضايقه باذن الله ده بس تحذير علي الماشي علشان بحب كل فتره انبه كل اميره معانا يا مريوم وانتى معايا من حقكم تنوهوا بردوا لو فى حاجه شايفنها خطر او غلط