بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 103 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 103 زائر

لا أحد

وصفة تجنن لتكبير الصدر والوجة والمؤخرة

memo68
هدي امة الله
زوزة
lorna
robtty_23
noudy
Sahar mohamed
somaya
كليوباترا
emy ghanem
semsemabozeid
jouria
سندريلا 17
البحر
عيون القلب
nodaa
Gano0o0o
21 مشترك
memo68
اميره جديده
الاوسمه :

وصفة تجنن لتكبير الصدر والوجة والمؤخرة  - صفحة 5 Empty انا بس عايزه اعرف دى يتاخد وقت قد ايه,,وصفه تكبير الصدر؟؟؟

20.12.10 0:31
Gano0o0o كتب:وصفة تجنن لتكبير الصدر والوجة والمؤخرة تعالو --------------------------------------------------------------------------------
انا قعدت ادور على وصفه لتكبير الارداف لحد اخيرا ما وصلت لحل جمييييييييييييل جدا وله تاثير مع الاستمرار

قال العالم الانجليزى لو وضعت جميع الادوية في كفة ميزان ووضعت الحلبةفى الكفة الاخرى لرجحت كفة الميزان...هكذا قيل في الحلبة.........قوة الحلبة اذا طبخت باالماء..لينت الحلق وا لصدر وتسكن السعال وتزيد في البا ءة... وتفيد المعدة والامعاء.

--------------------------------------------------------------------------------
لتكبير الصدر..هناك زيت الحلبة لتكبير الثدي يفرك الصدر خمس لفات من اليمين الى اليسار وتكرر يوميا ........
لتكبير المؤخرة.... تؤخذ حلبة غير مطحونة تغلى في ماء خذي الماء ودلكي المؤخرة وتلاحضين ا لفرق......
لنفخ الوجة.... وجعلة كاالقمر.........مقادير متساوية من--زيت الخروع وزيت الحلبة تخلط و توضع في علبة مغلقة ويدهن بها الوجة قبل النوم
عيون القلب
اميره خياليه
رقم عضويتك : 7424
الاوسمه :
العمل/الترفيه : كمبيوتر

وصفة تجنن لتكبير الصدر والوجة والمؤخرة  - صفحة 5 Empty رد: وصفة تجنن لتكبير الصدر والوجة والمؤخرة

24.12.10 17:22
طب انتي مش قصدك الحلبة الي بتنشرب الي هيا الحبوب دي وبتتغلي ف الماية
لازم المطحونة يعني

انا عندي الي هيا الحبوب وبغليها ف الماية
اخد الماية بتاعتها واحطها عادي وبعد قد اية اغسل المنطقة الي دهنت فيها
ولا مش بتتغسل ولا اية
علشان بس مش بطيق ريحة الحلبة
عيون القلب
اميره خياليه
رقم عضويتك : 7424
الاوسمه :
العمل/الترفيه : كمبيوتر

وصفة تجنن لتكبير الصدر والوجة والمؤخرة  - صفحة 5 Empty رد: وصفة تجنن لتكبير الصدر والوجة والمؤخرة

24.12.10 17:29
وصفة تجنن لتكبير الصدر والوجة والمؤخرة  - صفحة 5 979371
jasi
اميره جديده
رقم عضويتك : 9479
الاوسمه :
العمل/الترفيه : mstniaaa el frg

02.06.11 22:12
والله انتوا احلى اميرات ف الدنيا
بسى انا بقى عندى مشكلة
انا جسمة الحمد للت تمام اووى المشكلة ان صدرى صغير
وانا خايفة اجرب الوصفة دى اتخن من فوق ومن تحت وتبقى فضيحة هههههههههه
انا عايزة حاجة لفوووووووق بيس
ع فكرة انا بقالى شهر بشرب كل يوم كوباية حلبة كبيرة وتلتها بيبقى حلاوة طحينية
بس النتيجة ضعيفة اووووى
Gano0o0o
Gano0o0o
اميره حيويه
رقم عضويتك : 228
الاوسمه :
العمل/الترفيه : student in the secondary school

10.08.11 6:39
eh dh ana md5ltsh elmwk3 mn zman w awl ma ad5ol ala2y mawdo3y mn elmwadee3 elmomyza tb wallahy gameL وصفة تجنن لتكبير الصدر والوجة والمؤخرة  - صفحة 5 596920 وصفة تجنن لتكبير الصدر والوجة والمؤخرة  - صفحة 5 596920w barkoly ya bnat ana gbt 94 % 3la ady b2a وصفة تجنن لتكبير الصدر والوجة والمؤخرة  - صفحة 5 85228
كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

10.08.11 21:16
مبروك يا قمر اي موضوع بيبقي حلو بيثبت نفسه يا حبيبتى والموضوع جامد متغيبيش عننا تاني ابدا يا قمر
جيسي كملي متزهقيش استمري يا حبيبتى هيتحسن ومع الجواز والخلفه هيتحسن متقلقيش
Gano0o0o
Gano0o0o
اميره حيويه
رقم عضويتك : 228
الاوسمه :
العمل/الترفيه : student in the secondary school

23.08.11 5:01
mercie awi
hya gesy d htfdl t7awl kteer wla eh d shkl gsmha mbyt2blsh dh ana sdry kpr f esboooo3 hhhhhhhhhhhhh 2olt kfaya kda ana rofy3a asln blash fday7 b2a Smile
مى عادل
اميره جديده
الاوسمه :

05.05.12 11:09
وصفة تجنن لتكبير الصدر والوجة والمؤخرة  - صفحة 5 4200793015 ميرسى على المعلومه انا هجربها ويارب تنفع
Um Jode
Um Jode
اميره رائعه
الاوسمه :
العمل/الترفيه : معلمةٌ

19.05.12 12:41
انا عارفة ان الحلبة بتخن بس مش اي وصفة نجربها وخلاص الله يخليكم ياجماعة عشان انواع البشرة بتختلف من واحدة للتانية بس ع العموم الله يبارك فيكي حبيبتي وجزاك الله خيرا ع مجهودك
ايمان مسعد
اميره جديده
الاوسمه :

26.10.15 10:56
الاعلانات مغطية الصفحة مش عارفة اقرا الموضوع اعمل ايه ومية الورد اللى بنجيبها من عند العطار  واللى زى ايفا ولا نوع تانى