بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 110 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 110 زائر

لا أحد

وصفة تجنن لتكبير الصدر والوجة والمؤخرة

memo68
هدي امة الله
زوزة
lorna
robtty_23
noudy
Sahar mohamed
somaya
كليوباترا
emy ghanem
semsemabozeid
jouria
سندريلا 17
البحر
عيون القلب
nodaa
Gano0o0o
21 مشترك
Gano0o0o
Gano0o0o
اميره حيويه
رقم عضويتك : 228
الاوسمه :
العمل/الترفيه : student in the secondary school

وصفة تجنن لتكبير الصدر والوجة والمؤخرة  Empty وصفة تجنن لتكبير الصدر والوجة والمؤخرة

19.11.10 19:32
وصفة تجنن لتكبير الصدر والوجة والمؤخرة تعالو
انا قعدت ادور على وصفه لتكبير الارداف لحد اخيرا ما وصلت لحل جمييييييييييييل جدا وله تاثير مع الاستمرار

قال العالم الانجليزى لو وضعت جميع الادوية في كفة ميزان ووضعت الحلبةفى الكفة الاخرى لرجحت كفة الميزان...هكذا قيل في الحلبة.........قوة الحلبة اذا طبخت باالماء..لينت الحلق وا لصدر وتسكن السعال وتزيد في البا ءة... وتفيد المعدة والامعاء.

لتكبير الصدر..هناك زيت الحلبة لتكبير الثدي يفرك الصدر خمس لفات من اليمين الى اليسار وتكرر يوميا ........
لتكبير المؤخرة.... تؤخذ حلبة غير مطحونة تغلى في ماء خذي الماء ودلكي المؤخرة وتلاحضين ا لفرق......
لنفخ الوجة.... وجعلة كاالقمر.........مقادير متساوية من--زيت الخروع وزيت الحلبة تخلط و توضع في علبة مغلقة ويدهن بها الوجة قبل النوم
nodaa
nodaa
اميره برونزيه
رقم عضويتك : 5588
الاوسمه :

وصفة تجنن لتكبير الصدر والوجة والمؤخرة  Empty رد: وصفة تجنن لتكبير الصدر والوجة والمؤخرة

19.11.10 21:00
يسلمو يا جانو
بس انتى جربتى الوصفات دى ولا لاء
يعنى جابت نتيجة فعلا وخلال فترة اد ايه
عيون القلب
اميره خياليه
رقم عضويتك : 7424
الاوسمه :
العمل/الترفيه : كمبيوتر

وصفة تجنن لتكبير الصدر والوجة والمؤخرة  Empty رد: وصفة تجنن لتكبير الصدر والوجة والمؤخرة

19.11.10 21:12
لتكبير الثدي يفرك الصدر خمس لفات من اليمين الى اليسار وتكرر يوميا .
مش فاهمة ممكن توضيح اكتر
البحر
اميره جديده
الاوسمه :

19.11.10 22:01
عاوزة اعرف هو الزيوت دى بتنفخ الوجة فعلا ومش بتضرة انا بشرتى دهنية واحط عليها زيت يعنى وشى هقلى فية سمك بعد كدة هههههههه ياريت حد يعرفنى
عيون القلب
اميره خياليه
رقم عضويتك : 7424
الاوسمه :
العمل/الترفيه : كمبيوتر

21.11.10 21:34
ههههههههههههه
لو سمحتي انا عايزة وصفة تتخن ذراعي شوية من فوق لحد االاخر لانة رفيع كدة والدبوسة الي فوق باينة هههههههههه
حد ينقذني علشان يبان ان زراعي حلو وشكلة حلو ف فساتن الفرح علشان ما يقولو عليا معصعصةت هههههههههههه
بليز لو فية اوك
سندريلا 17
سندريلا 17
مشرفه
رقم عضويتك : 6522
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طالبه

21.11.10 23:06
تسلم ايديكي ياقمر
nodaa
nodaa
اميره برونزيه
الاوسمه :

21.11.10 23:11
هى جى جى فين يابناويت
هى هربت مننا ولا ايه
jouria
jouria
اميره برونزيه
رقم عضويتك : 11952
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طالبة

21.11.10 23:14
السلام عليكم

عندي وصفة سهلة جدااااااااااااااااااااااا لتكبير الصدر والمؤخرة انا جربتها

على فكرة انا عملت التجربة عشان ينور وجهي وتطيب ريحة العرق قالولي اشربي مية الورد حيخلي خدودك وبشرتك موردة على طول حتى ريحة العرق رح تصير مثل الورد

بس انا انصدمت بنتائج ثانية ولقيت صدري بيكبر ومؤخرتي كمان منكرش انصدمت ورحت ادور في النت لقيت انو من خصائص ماء الورد تكبير الصدر والمؤخرة رحت موقفة على طول لاني مش ناقصة فضايح

هههههههههه

الي تحب تجرب تحط في قارورة ماء الشرب بتعها كمية ماء ورد ولما تيجي تشرب تشرب منه والنتائج مدهلة

جربو وقلولي
nodaa
nodaa
اميره برونزيه
الاوسمه :

21.11.10 23:20
ايه ده بجد بجد الكلام ده
طب انتى استعملتى بقا انهى نوع مية الورد ال بتضاف للاكل ولا ال بتحط ع البشرة
وياترى حسيتى بالكلام ده ف خلال اد ايه
ومية الورد بتكون مركزة زى ما هية ولا اخففها بمية عادية
وتسلمى يا قمر ع التجربة والمعلومة
جزاكى الله خيرا
jouria
jouria
اميره برونزيه
رقم عضويتك : 11952
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طالبة

22.11.10 0:03
انا استعملت ماء الورد العادي الي بيستعمل للتجميل انا كنت بشربه مع الماء العادي للشرب

شوفي انا قارورة الماء العادي بتاعة الشرب بتاعي حطيت فيها كمية ماء ورد على قد ماتحبي وكنت بشرب كل مابعطش والنتيجة خلال 4 ايام او اسبوع بالكثير رح تبين طبعا مع المواظبة في الاول رح يتغير عليكي الطعم بس بعدين رح تستسيغيه وعادي

وعلى فكرة من فوايده انو طارد للغازات لاني بعاني من القولون العصبي من زمان

اتمنى تفيدك رح استنى ردك

سلاماتي