بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 109 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 109 زائر

لا أحد

وصفة تجنن لتكبير الصدر والوجة والمؤخرة

memo68
هدي امة الله
زوزة
lorna
robtty_23
noudy
Sahar mohamed
somaya
كليوباترا
emy ghanem
semsemabozeid
jouria
سندريلا 17
البحر
عيون القلب
nodaa
Gano0o0o
21 مشترك
semsemabozeid
اميره حيويه
الاوسمه :
العمل/الترفيه : اخصائية اجتماعية

وصفة تجنن لتكبير الصدر والوجة والمؤخرة  - صفحة 2 Empty رد: وصفة تجنن لتكبير الصدر والوجة والمؤخرة

22.11.10 1:00
هايل يابنات الوصفات والتفاعل اللى بيننا ده انا مبسوطة بيه قوى وده اللى بيخلينى مرتبطة بالمنتدى جدا لان مافيش حد بيبخل على التانى بالنصيحة والمعلومة... ربنا يخلينا لبعض يااحلى بنات فى الدنيا.... اما بالنسبة لموضوع زيت الحلبة او ماء الورد فالاتنين مفيدين للبشرة والجسم يعنى ممكن نستخدمهم من غير خوف ولا قلق انا عن نفسى هاجرب ومش هاخسر حاجة وانشاءالله اطمنكو على النتيجة
jouria
jouria
اميره برونزيه
رقم عضويتك : 11952
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طالبة

وصفة تجنن لتكبير الصدر والوجة والمؤخرة  - صفحة 2 Empty رد: وصفة تجنن لتكبير الصدر والوجة والمؤخرة

22.11.10 1:04
اوكي ويخليكي يارب يااختي ياقمر

رح نستنى ردك على احر من الجمر

ولو العلم مش ملك احد ولازم نفيد ونستفيد

انا عن نفسي اي حاجة اعرفها وكون جربتها طبعا حفدكه بيها
عيون القلب
اميره خياليه
رقم عضويتك : 7424
الاوسمه :
العمل/الترفيه : كمبيوتر

22.11.10 15:49
انا زعلانة منكم بجد لان مافيش حد رد ليا خاااااالص
خالص انا سؤالي ف الصفحة الاولي ياريت حد يرد عليا

وعايزة اسال سؤال كمان
هي ماية الورد بتبقي مرة ولا طعمها اية
اصل انا جبتها كذا مرة وباجي اشربها طعمها وحش ومرة
كذا مرة بجبها الاقي نفس الطعم هي فعلا كدة
طب انا عايزة وصفة اتخن بيها زراعي لانة رفيع ردي عليا بقي
Gano0o0o
Gano0o0o
اميره حيويه
رقم عضويتك : 228
الاوسمه :
العمل/الترفيه : student in the secondary school

22.11.10 19:43
يا حبيبتى تجيبى زيت الحلبه وتدهنيه على دراعك زى ما انا كتبت فى الموؤخره والصدرة انا جربت زيت الحلبه على وشى والنتايج ظهرت خلال اسبوعين انا كان وشى رفيع وحاليا اتملى وشى اكتر من الاول وكمان زى ما قالت الاخت فوق مية الورد مفيده بس ملهاش نفس نتايج الحلبه والحلبه الى هتغليها بتبقى عاديه اماا لو هتشربيها عشان تتخنى فهى تكون مطحونه وزى ما قال الرسول فيما معنى الحديث والله اعلم(لو تعلم امتى ما فى الحلبه من خير لانكبو عليها) بس ميه الورد لو عايزة تجربيها متشربيهاش مركزة لازم تخلطيها بمية الشرب زى العصير واى خدمه يا حبيبتى
emy ghanem
اميره فضيه
رقم عضويتك : 9301
الاوسمه :

22.11.10 20:10
طيب يا بنات مش حرام لما نحط الزيت الحلبة ده على المؤخرة والخروع ممكن يسمر الوش ممكن حد يرد عليا اصلى نفسى اجرب بس قلقانة ليكون حرام
عيون القلب
اميره خياليه
رقم عضويتك : 7424
الاوسمه :
العمل/الترفيه : كمبيوتر

23.11.10 0:25
شكرا كتير ليكي يا قمر
بس برضة مقولتليش ماية الورد بتبقي طعمها اية
مرة ولا عادي
اصل شربتها من غير ما اخلطها بماية لاقيتها مرة ومعجبتنيش كل ما اشتريها الاقي نفس الطعم
كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

23.11.10 0:30
emy ghanem كتب:طيب يا بنات مش حرام لما نحط الزيت الحلبة ده على المؤخرة والخروع ممكن يسمر الوش ممكن حد يرد عليا اصلى نفسى اجرب بس قلقانة ليكون حرام
مش عارفه يا ايمى اخاف افتى بصراحه بلاش علي المؤخره والله اعلم مش عارفه اصله ممكن يبقي علاج مش عارفه
somaya
اميره جديده
الاوسمه :

23.11.10 1:26
ازيكم يابنات انا سمعت ان شرب زيت الحلبة بيكبر الثدى بس معرفش اى طريقة نتايجها افضل الشرب ولا التدليك
nodaa
nodaa
اميره برونزيه
رقم عضويتك : 5588
الاوسمه :

23.11.10 3:48
تسلميلى يا جوريا
ان شالله هجرب واقلك ع النتيجة
emy ghanem
اميره فضيه
رقم عضويتك : 9301
الاوسمه :

23.11.10 13:59
بص يا سوما ياحبيبتى انا جربت شرب زيت الحلبة ده كنت بشرب معلقة صغيرة صبح وبليل مع شوية عصير او ميه هى مرة بس كانت بتجيب نتيجة تحفة لكن التدليك انا مش جربته ونفسى اجربه بس خايفة يكون حرام