بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 137 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 137 زائر

لا أحد

كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

هنرجع نسمع تانى يا اميرات علي السكاي بي مين هتبدا معانا باذن الله  Empty هنرجع نسمع تانى يا اميرات علي السكاي بي مين هتبدا معانا باذن الله

21.10.11 0:17
هنرجع نسمع تانى يا اميرات علي السكاي بي مين هتبدا معانا باذن الله
هنبدا ان شاء الله من جزء عم ونسمع يا بنات عايزين نعمل جداول ونحفظ باذن الله ونسمع مع بعض طبعا المجموعه يا بنات من هنا هنعمل الجداول ونبعتها علي المجموعه باذن الله واللي تحب تشترك معانا علي السكاي بي هتبعت ليه الاكونت بتاعها ضمانا اننا نبقي عارقين مين اللي بنضيفه كويس وانا هضيف الباقيين يا بنات من عندي هبعتلهم الاكونت بتاعها يالا علشان ننزل الجدول باذن الله وممكن كمان لو بقينا كتير نقسم التسميع بالدور علشان ربنا يكرمنا كلنا ونتبادل الادوار والثواب لينا جميعا يارب
وادى المجموعه يا بنات باذن الله نتواصل واشتركوا علشان تراسلوا بعض بكل التفاصيل باذن الله
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
متبعتوش الاكونت بتاعكم علي السكاي بي الا ليه انا بس محدش تانى وانا هوصلكم ببعض باذن الله علشان اضمن الاول انها بنت ومحاذير الشات الصوتى موجود
ده قانون مهم جدا للحفاظ عليكم من المشاكل محدش يحكي عن نفسه يا بنات ولا قصص ولا غيره محدش يضمن مين اللي معاه طبعا الحرص واجب احنا هنسمع واي حد بيتعرف علي حد وعرفه ديه حاجه تانيه بس احذرووووا بردوا يكون حد بيقعد جنب حد مفيش كاميرا نهااااااائي محدش يفتح الكاميرا وقطنه بلصق وباذن الله خير لاننا بنعمل كل الخير ويقدرنا ونتذكر القران ديما يارب
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

مقترحاتكم للتسميع لجزء عم من فين لفين بالصفحه ولا بالصور يا بنات مستنيه ارائكم
roro25285
roro25285
مشرفه عامه
مشرفه عامه
رقم عضويتك : 565
الاوسمه :
العمل/الترفيه : dentist

هنرجع نسمع تانى يا اميرات علي السكاي بي مين هتبدا معانا باذن الله  Empty رد: هنرجع نسمع تانى يا اميرات علي السكاي بي مين هتبدا معانا باذن الله

21.10.11 1:00
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
فاطمة الزهراء
فاطمة الزهراء
اميره فضيه
رقم عضويتك : 2609
الاوسمه :

هنرجع نسمع تانى يا اميرات علي السكاي بي مين هتبدا معانا باذن الله  Empty رد: هنرجع نسمع تانى يا اميرات علي السكاي بي مين هتبدا معانا باذن الله

25.10.11 19:32
ايه ده يابنات ماحدش عايز يسمع معانا ده جزء عم
سامحينى ياكليوباترا انا الكوميوتر بتاعى بايظ من يوم الجمعه
بس الحمد لله صلحته ولو عايزه نبتدى من بكره انا معاكى باذن الله
فاطمة الزهراء
فاطمة الزهراء
اميره فضيه
الاوسمه :

27.10.11 11:48
فينك ياكليوباترا
manyensh
manyensh
الاميرات المتميزات
رقم عضويتك : 10508
الاوسمه :

27.10.11 12:16
احلي صباح لاحلي اميرات

انا سعيده جدا علي رجوع التسميع وكمان جزء عم

يارب يقدر الجميع يارب علي التلاوه وحفظ القرأن الكريم
كليوباترا
ملكه المنتدى
الاوسمه :

27.10.11 14:01
صباح الفل يا امانى باذن الله نتفق مع بعض وندخل فكره فاطمه بصراحه ربنا يكرمها يارب وتعرف تدخل علي خير يا امانى هبلغكم باذن الله بالميعاد ان شاء الله
فاطمة الزهراء
فاطمة الزهراء
اميره فضيه
الاوسمه :

28.10.11 16:35
انا المواعيد الى تناسبنى فى حدود الساعه 12 او 1 الظهر اى يوم ماعدا الجمعه والسبت
وممكن العصر 3 او 4
كليوباترا
ملكه المنتدى
الاوسمه :

28.10.11 16:44
ازيك يا فطومه وحشانى جدا خلاص باذن الله يا بنات حلو 1 واحده اوي ربنا ييسر ان شاء الله نبدا من امتى وجدول التسميع هيبقي ازاي علشان ابعته للمجموعه ان شاء الله
فاطمة الزهراء
فاطمة الزهراء
اميره فضيه
الاوسمه :

28.10.11 16:55
انا الحمد لله حبيبة قلبى انتى وحشانى اكتر
الصور الصغيره اعتقد معظمنا حافظها حنبدأ منها ونسمع جزء كبير
يعنى ممكن من سورة الناس إالى سورة الزلزلة
وايه رأيك نبدأ يوم الاثنين ان شاء الله
كليوباترا
ملكه المنتدى
الاوسمه :

28.10.11 17:31
خلاص باذن الله يا فطومه اصلي يا بنتى معلشي امبارح كان ضغطي ضرب عال اوي ههههههههههه 160 علي 100 فمشوفتش ادخل امبارح من الصداع سامحونى اول ما بفوق بجري علي المنتدي علطووووووول يارب فرج هم البلد بقي لانى بجد تعبت ربنا يسترها يارب ان شاء الله يوم الاتنين وهبعت لكل المجموعه باذن الله وهنزل بانر فوق ان شاء الله مع الدورات بس افوق شويه علشان اركز ادعولي يا بنات يارب يكرمنا ويقدرنا علي الخير جميعا يار ب