بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 205 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 205 زائر

لا أحد

كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

الاميرات الي هتبدا تحفظ قران معانا تدخل ضروري - صفحة 2 Empty رد: الاميرات الي هتبدا تحفظ قران معانا تدخل ضروري

06.04.11 19:04
يالا يا بنات انا هنزل الجدول الجمعه باذن الله بالمواعيد ونبدا السبت بس عايزين ننشط نفسنا باذن الله ياريت كلنا نتواجد بجد ان شاء الله
فاطمة الزهراء
فاطمة الزهراء
اميره فضيه
رقم عضويتك : 2609
الاوسمه :

الاميرات الي هتبدا تحفظ قران معانا تدخل ضروري - صفحة 2 Empty رد: الاميرات الي هتبدا تحفظ قران معانا تدخل ضروري

06.04.11 19:06
ان شاء الله باذن الله
nodaa
nodaa
اميره برونزيه
رقم عضويتك : 5588
الاوسمه :

06.04.11 22:53
طب هو الحفظ قراءة عادية
توتي5
اميره جديده
الاوسمه :

07.04.11 1:17
انا جديدة ابغا اشترك معاكم لاكن انا ما اعرف بالكمبيوتر كثيييير ولا لـ الروابط[/b][b]
كليوباترا
ملكه المنتدى
الاوسمه :

07.04.11 1:30
يصي يا قمر كل المطلوب بس منك انك تشتركي ف يبرنامج السكايبي بصي يا نودا احنا بندور علي محفظه ربنا يوصلنا لحد يارب هيبقي احسن بس الفكره دلوقتى حتى لو علي اد القراءه العاديه وانا منزله ليكم دروس تجويد هتفرق شويه حاولى علي اد ما تقدري ونساعد بعض بس كده توتى يا قمر انا هنزلكم شرح ابسط وهاخد بياناتكم لكيفيه عمل الاشتراك معانا باذن الله بشوف طريقه سهله باذن ربنا بشوف موضوع بالتوك بس شايفاه اصعب من السكاي بي ام يوسف كانت قالت غليه بس شايفاه صعب هشوف واقولكم واللهى بدور بكل طريقه بس السكايبي اسهل skype
برنامج محادثه اشتركي فيه بس وبعد كده هنتجمع عليه باذن الله
فاطمة الزهراء
فاطمة الزهراء
اميره فضيه
رقم عضويتك : 2609
الاوسمه :

07.04.11 17:13
يالا ياجماعه عايزين نبتدى يوم السبت ان شاء الله
ouldamer L
اميره جديده
الاوسمه :
العمل/الترفيه : معلمة الماكرامي والسيراميك

الاميرات الي هتبدا تحفظ قران معانا تدخل ضروري - صفحة 2 Empty أريد المشاركة في حملة تحفيظ القرآن ما العمل؟

22.08.13 23:37
كليوباترا كتب:يالا يا احلي اميرات باذن الله عايزين نبدا في حمله تحفيظ القران  واللي به تشترك تتوكل علي الله وتشوف موضوع السكايبي علشان نبدا حتى لو اتنين وهنكتر باذن الله هيكون تسميع صوتى باالطريقه اللي موجوده في الموضوع ده
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
لان التسميع الصوتى هيبقي اسهل والمتواجدين هيسمعوا لبعض وعلي الاميرات اللي هتشترك الالتزام علي قدر الامكان وياريت تكتبوا المواعيد اللي هتعملوها علشان ننزلها في جدول باذن الله  او تقوم بالاعتذار وتبليغ الاخريين علي ان يتم الاتفاق حتى لا يتم تواجد الاميره في غرفه الشات ولا تجد من يقوم بتبادل التسميع معها وان شاء الله الفكره قائمه بس الاهم التفاعل وان العدد يبقي اكبر باذن الله  مستنياكم يا اميرات علشان نطبق الفكره في اقرب وقت
كليوباترا
ملكه المنتدى
الاوسمه :

22.08.13 23:56
للاسف يا حبيبتى متوقف حاليا ربنا يقدرنا ونرجعه تاني
عيون القلب
اميره خياليه
رقم عضويتك : 7424
الاوسمه :
العمل/الترفيه : كمبيوتر

23.11.13 1:35
انا ممكن ابقي معاكم  يمكن احاول اعمل حاجة  والتزم فيها  بس ادخل  مرة كدة واجرب هشوف نفسي  هلتزم  ولا اية