بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 61 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 61 زائر

لا أحد

لازالة شعر العانه الى الابد زى الليزر بس بالحل الطبيعى

عبير محمد
روفان
ذات الشامة
nodaa
malakmohamed
mishmisha2
مافي احد مثلي
emy ghanem
marwa sevenawy
أيمان
روان
Wahrheit
Sandro
jouria
فيروزة
فتاة الاحزان
20 مشترك
فتاة الاحزان
فتاة الاحزان
مشرفه قسم الشعر
مشرفه قسم الشعر
رقم عضويتك : 2801
الاوسمه :
العمل/الترفيه : خريجه كلية الحقوق

لازالة شعر العانه الى الابد زى الليزر بس بالحل الطبيعى - صفحة 6 Empty رد: لازالة شعر العانه الى الابد زى الليزر بس بالحل الطبيعى

10.03.11 12:46
دوما توك كتب:سلام عليكم
موضوعك مهم جدا وانا ان شاء الله هجربها بس فبل ما اجربها عندى سؤال
هل يا ترى الملح دا ملح الطعام العادى
ولا ملح البيض الموجود بالصيدليات
ارجوا الرد والافاده فى هذا الموضوع
وشكرا
يسلم مرورك ياحبيبتى
وانا اقصد ملح الطعام العادى
marwa sevenawy
اميره جديده
الاوسمه :

لازالة شعر العانه الى الابد زى الليزر بس بالحل الطبيعى - صفحة 6 Empty رد: لازالة شعر العانه الى الابد زى الليزر بس بالحل الطبيعى

13.03.11 16:58
اولا: طبعا شكرا علي كل الوصفات الجامده خصوصا في الموضوع دا انا جربت علي المنطقة الحساسة بعد نزع الشعر مباشرة وطبعا قبل ما اغسل بالماء حطيت ملح طعام مع شوية زيت زيتون ودلكت كويس اوي وسبته شويه بس منغير كيس ولا حاجة وبعدين شطفت بجد بينعم اوي ومش بيحرق الحمدلله ودا غير ان الملح معقم طبيعي يعني عشان مش يحصل تلوث للمنطقة دي بس انا لسه مستنيه اشوف هيطلع تاني امتي ربنا معانا كلنا ويوفقنا يا رب
فتاة الاحزان
فتاة الاحزان
مشرفه قسم الشعر
مشرفه قسم الشعر
الاوسمه :

13.03.11 17:38
marwa sevenawy كتب:اولا: طبعا شكرا علي كل الوصفات الجامده خصوصا في الموضوع دا انا جربت علي المنطقة الحساسة بعد نزع الشعر مباشرة وطبعا قبل ما اغسل بالماء حطيت ملح طعام مع شوية زيت زيتون ودلكت كويس اوي وسبته شويه بس منغير كيس ولا حاجة وبعدين شطفت بجد بينعم اوي ومش بيحرق الحمدلله ودا غير ان الملح معقم طبيعي يعني عشان مش يحصل تلوث للمنطقة دي بس انا لسه مستنيه اشوف هيطلع تاني امتي ربنا معانا كلنا ويوفقنا يا رب
يسلم مرورك ياحبيبتى نورتى الموضوع
Sandro
Sandro
اميره برونزيه
رقم عضويتك : 3322
الاوسمه :
العمل/الترفيه : بين الارقام والقيود والحسابات

13.03.11 20:38
ياريت بجدددددددددددد
فتاة الاحزان
فتاة الاحزان
مشرفه قسم الشعر
مشرفه قسم الشعر
الاوسمه :

13.03.11 23:32
يسلم مرورك ياساندرو ياحبيبتى
Um Jode
Um Jode
اميره رائعه
الاوسمه :
العمل/الترفيه : معلمةٌ

19.05.12 12:44
ربنا يبارك فيكي فعلا انا سمعت ا مية الورد بتقفل المسام بعد عملية النتف او لما بنعمل تقشير كمان للوجه بمسكاات التقشير لانه زي التونر ولو تعملي مية الورد مكعبات تلج
elostaz2010
اميره جديده
الاوسمه :

12.11.12 0:25
أشكرك جدا على هذه النصيحه الغاليه يا أختي العزيزه