بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 81 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 81 زائر

لا أحد

لازالة شعر العانه الى الابد زى الليزر بس بالحل الطبيعى

عبير محمد
روفان
ذات الشامة
nodaa
malakmohamed
mishmisha2
مافي احد مثلي
emy ghanem
marwa sevenawy
أيمان
روان
Wahrheit
Sandro
jouria
فيروزة
فتاة الاحزان
20 مشترك
عبير محمد
اميره جديده
الاوسمه :

لازالة شعر العانه الى الابد زى الليزر بس بالحل الطبيعى - صفحة 5 Empty رد: لازالة شعر العانه الى الابد زى الليزر بس بالحل الطبيعى

09.03.11 21:55
على فكره ده كريم تخدير مخصص لأزاله الشعر بالحلاوه او ماكينه الازاله او اى طريقه انا الصوره عندى بس مش عارفه انزلها لازالة شعر العانه الى الابد زى الليزر بس بالحل الطبيعى - صفحة 5 163204
عبير محمد
اميره جديده
الاوسمه :

لازالة شعر العانه الى الابد زى الليزر بس بالحل الطبيعى - صفحة 5 Empty رد: لازالة شعر العانه الى الابد زى الليزر بس بالحل الطبيعى

09.03.11 21:57
لازالة شعر العانه الى الابد زى الليزر بس بالحل الطبيعى - صفحة 5 163204[b][i][u]
فتاة الاحزان
فتاة الاحزان
مشرفه قسم الشعر
مشرفه قسم الشعر
رقم عضويتك : 2801
الاوسمه :
العمل/الترفيه : خريجه كلية الحقوق

09.03.11 22:15
سورى ياحبيبة قلبى انا فكرته كريم ازالة طب ممكن حبيبتى تقولىطريقة استخدامه؟
عبير محمد
اميره جديده
الاوسمه :

09.03.11 23:51
بصى يا قمر هو علبه بتتباع ب25 وفيها 5 انابيب الانبوبه الواحده ب5 وانتى بتدهنى منه على المنطقه اللى عايزه تزيلى الشعر منها حساسه او اى مكان وبتسيبى طبقه رقيقه منه ومعاه بلاستر طبى فى العلبه
وبتحطى عليه واحده من البلاستر وبتسبيها نص ساعه لحد ماتحسى انها اتخدرت وتبدأى تستعملى الحلاوه او الماكينه
marwa sevenawy
اميره جديده
الاوسمه :

10.03.11 0:05
بالنسبةللوجع يا اميرات ممكن نستعمل مخدر من الصيدلية هو بخاخ اسمه ليدو كايين وعن تجربه هو حلو جدا بنرش المكان اللي هنشيل منه ونسيبه مثلا نص ساعة وبعديها نبدأ عادي في الازالة وانا جربته علي العانة وتمام خالص الوجع قليل جدا يارب اكون فيدتكوا
silverflower
اميره جديده
رقم عضويتك : 8227
الاوسمه :

10.03.11 0:58
شكرا كتير على معلومة الملح وبالنسبة للبنات اللى بتقول انه ممكن يعمل التهاب ..
انا اعتقد لأ ،،بدليل ان اى حروق لو حصلت فى الجسم اسهل طريقة اسعافية انك تكبسي مكان الحرق بالملح بيشيل الالتهاااب خالص بجد سحرى ..
معروف اوى فى موضوع الحروق ده
دوما توك
اميره خياليه
رقم عضويتك : 1877
الاوسمه :

10.03.11 1:20
سلام عليكم
موضوعك مهم جدا وانا ان شاء الله هجربها بس فبل ما اجربها عندى سؤال
هل يا ترى الملح دا ملح الطعام العادى
ولا ملح البيض الموجود بالصيدليات
ارجوا الرد والافاده فى هذا الموضوع
وشكرا
فتاة الاحزان
فتاة الاحزان
مشرفه قسم الشعر
مشرفه قسم الشعر
الاوسمه :

10.03.11 12:38
عبير محمد كتب:بصى يا قمر هو علبه بتتباع ب25 وفيها 5 انابيب الانبوبه الواحده ب5 وانتى بتدهنى منه على المنطقه اللى عايزه تزيلى الشعر منها حساسه او اى مكان وبتسيبى طبقه رقيقه منه ومعاه بلاستر طبى فى العلبه
وبتحطى عليه واحده من البلاستر وبتسبيها نص ساعه لحد ماتحسى انها اتخدرت وتبدأى تستعملى الحلاوه او الماكينه
مش عارفة اشكرك ازاى ياقلبى بجد ميرسى اوى انا كنت شايله هم الموضوع دا لكن انتى حليتى المشكلة
فتاة الاحزان
فتاة الاحزان
مشرفه قسم الشعر
مشرفه قسم الشعر
الاوسمه :

10.03.11 12:41
marwa sevenawy كتب:بالنسبةللوجع يا اميرات ممكن نستعمل مخدر من الصيدلية هو بخاخ اسمه ليدو كايين وعن تجربه هو حلو جدا بنرش المكان اللي هنشيل منه ونسيبه مثلا نص ساعة وبعديها نبدأ عادي في الازالة وانا جربته علي العانة وتمام خالص الوجع قليل جدا يارب اكون فيدتكوا
يسلم مرورك ياحبيبتى بس هى البخاخه دى تمنها كااااام؟
فتاة الاحزان
فتاة الاحزان
مشرفه قسم الشعر
مشرفه قسم الشعر
الاوسمه :

10.03.11 12:43
silverflower كتب:شكرا كتير على معلومة الملح وبالنسبة للبنات اللى بتقول انه ممكن يعمل التهاب ..
انا اعتقد لأ ،،بدليل ان اى حروق لو حصلت فى الجسم اسهل طريقة اسعافية انك تكبسي مكان الحرق بالملح بيشيل الالتهاااب خالص بجد سحرى ..
معروف اوى فى موضوع الحروق ده
يسلم مرورك ياحبيبتى وانا متفقه معاكى فى الراى دا