بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 225 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 225 زائر

لا أحد

Anonymous
?? ????
زائر

اللي حمل بعد فترة من الزواج والابر التنشيطية والتفجيرية  Empty اللي حمل بعد فترة من الزواج والابر التنشيطية والتفجيرية

11.05.13 19:14
عندي سؤال لو سمحتو بس من فضلكو تردو عليا ضروري انا متجوزة بئالي 3 سنين والحمل مكنش في دماغي انا وجوزي الا من سنة تقريبا بدأت اروح للدكاترة والحمد لله رب العالمين انا وزوجي معندناش مشاكل غير ان البويضات عندي صغيرة جدا واخدت ابر منشطة واخدت ابرة تفجيرية يوم السبت اللي فات ده يعني انات بئالي 11 يوم وخدها ومش حاسة باي حاجة خالص غير بنغزة في صدري الايسر وساعات بيجلي نغزة في جنبي الايسر ...  عايزة اعرف   الابر دي بتجيب الحمل من اول مرة ولا لازم استعملها كذا شهر وهل ممكن احمل بدون اعراض خالص ياريت اللي عنده خبره يساعندني ويطمني
وطبعا كل حاجة من عند ربنا كويسة والحمد لله
Anonymous
?? ????
زائر

اللي حمل بعد فترة من الزواج والابر التنشيطية والتفجيرية  Empty رد: اللي حمل بعد فترة من الزواج والابر التنشيطية والتفجيرية

11.05.13 20:52
بليز حد يرد عليا
كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

اللي حمل بعد فترة من الزواج والابر التنشيطية والتفجيرية  Empty رد: اللي حمل بعد فترة من الزواج والابر التنشيطية والتفجيرية

11.05.13 22:25
انا معرفشي اي حاجه للاسف عن الابر التفجيريه ديه باذن الله هجمع ليكي عنها معلومات
نفرتيتي
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 2
الاوسمه :

11.05.13 23:36
اللى اعرفه ان الابر التفجيريه ديه بتتاخد علشان البويضه تبقي جاهزه للتلقيح لكن موضوع الحمل ده باذن ربنا حسب البويضه هتتلقح و لا لا
نعومي00
اميره جديده
الاوسمه :

13.05.13 1:43
انا بعد خمس سنوات حملت على خلطه طبيعيه جدا وكمان كان زوجى معاه ضعف وانا صغب البويضه وضعف تبويض ماشاء الله مكملتش شهر وحملت
oshi410
oshi410
مشرفه قسم الاعمال اليدويه
رقم عضويتك : 1470
الاوسمه :

13.05.13 15:22
بصى هو كلة بامر الله

انا مش عاوزة اعقدك بس كل حاجة بتختلف من جسم لجسم
انا عندى نفس حالتك بالظبط
وباخد منشطات وابر ولسة محصلش حمل
عاوزة اقهمك حاجة لان انا كنت بحسب زيك كدة انى اول ما هاخد الابر هحمل على طول

بس لا الموضوع مش كدة

الدكتور هيطلب منك متابعة تبويض
دى عبارة عن عمل سونار مهبلى بيشوف حجم البويضات وصل لاية والحجم السليم للبويضة لحدوت حمل بيبدا من 18 ملى علشان تصلح للحمل

وربنا يكرمك ويكرمنى وكل البنات اللى نفسها فى بيبى يارب واحنا فى شهور مفترجة ربنا يرزقنا بالذرية الصالحة يارب
oshi410
oshi410
الاوسمه :

13.05.13 15:23
واى سؤال انا تحت امرك

لانى بقالى فترة بتابع مع دكاترة
oshi410
oshi410
الاوسمه :

13.05.13 15:24
نعومي00 كتب:انا بعد خمس سنوات حملت على خلطه طبيعيه جدا وكمان كان زوجى معاه ضعف وانا صغب البويضه وضعف تبويض ماشاء الله مكملتش شهر وحملت

ربنا يكرمك ويجزيكى خير ما تقوليلنا الوصفة بتاعتك

ربنا يجعل فيها الشفا ويجعلة فى ميزان حسناتك يارب
كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

13.05.13 17:37
ربنا يكرمكم يا بنات وينولكم اللي في بالكم يارب طيب نعومي متقولي الوصفه ربنا يكرمك يمكن ربنا يخليكي سبب
نفرتيتي
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 2
الاوسمه :

13.05.13 17:41
نعومي00 كتب:انا بعد خمس سنوات حملت على خلطه طبيعيه جدا وكمان كان زوجى معاه ضعف وانا صغب البويضه وضعف تبويض ماشاء الله مكملتش شهر وحملت

اهه ياريت يا قمر تقولى على الوصفه