بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 25 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 25 زائر

لا أحد

كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

موضوع خطير وهيعرض عضويتك للحذف نهائي ممنوع اضافه تليفونات  - صفحة 2 Empty رد: موضوع خطير وهيعرض عضويتك للحذف نهائي ممنوع اضافه تليفونات

27.08.12 0:44
mervat ebrahim mohamed كتب:ياخبر ياكوكى فى امريكا انا كنت بافتكر هنا فى مصر وطبعا عايزة تطبق القانون الاميركى اللى بيقدر حقوق الانسان وده عندهم انتهاك واعتداءعلى حقوق الانسان والله اعلم العقوبه ايه اقلل مافيها لاقدر الله اغلاق لمنتدانا الجميل ربنا يستر ياااارب ونقدر نلاقيها انا امبارح دورت شوية لانى متغاظة والله ربنا يسهل واى حد فينا يلاقيها وهى الللا تاخد جزاء عملتها ان شاء الله

يا حبيبتى الله انا طول الليل بكلمها لا هي في مصر دلوقتى كانت عايشه طول عمرها في امريكا بس مقولكيش بقي عماله تقولي حقوق النشر والغسيل وليله والبنت مش ففاهمه اصلا يعنى ايه منتدي ههههههههههههههه وعماله تقولي اللي كلمونى الاتنين قالولي انه موقع اسمه كذا ودخلت علي الفيس ودخله بقي ايه تهددنى قلتها وفهمتها بس انا حساهه مفهمتشي حاجه الحقيقه بس هي شكلها مؤدبه ربنا يستر ويهدي عباده مش عارفه ايه القصه هي قالت ان اللي بيتصل عارف اسمها ورقمها ههههههههههههههه انا قلت يمكن اللي كتبت كتبت غلط لا دي عارفه اسمها كمان يبقي اكيد حد مستقصدها ربنا يهدي انا قلبت الدنيا وشيلت كل الارقام الواضح انها بتعت علي الخاص علي العموم هنعرف عاجل ام اجل الليله مش هعديها باذن الله بس تقع في ايدي قلتلها لو اي حد بيتعرض لحاجه ممكن تبلغي الشرطه وانا اساعدهم بالاي بي بس هاتي لي معلوماتها وانا هظبطها منشوف هترسي علي ايه هههههههههههههههه هنروح القسم ولا هيتهدوا وميتصلوش بيها ههههههههههههههههههههههه ربنا يستر
كليوباترا
ملكه المنتدى
الاوسمه :

موضوع خطير وهيعرض عضويتك للحذف نهائي ممنوع اضافه تليفونات  - صفحة 2 Empty رد: موضوع خطير وهيعرض عضويتك للحذف نهائي ممنوع اضافه تليفونات

27.08.12 0:49
هي يا بنات بتتكلم انها واحده نشرت انها بتعلم اكسسوارات وبعتت رقمها او نشرته متقلقوش يا بنات ريحوا دماغكو يا حبيبي وانا باذن الله هوصلها الواضح انها ي اكسسوارت او حاجه كده هنشوف متقلقوش انا كلمت البنت وهتعرف وتبلغنى ولما اعر هبلغكم استمتعوا انتم ومتتعبوش يا حبيبي انا وجبي اني احافظ علي المنتدي والبنات اللي فيه يقدروا يشووفاوا اللي يسعدهم تسلمولي يارب يا احلي اخوات مش عاره من غيركم بجد كانت حياتى هتبقي ازاى لسه بقول لجوزي احمد ربنا انى لقيت صحاب وناس اتكلم معاهم ومنتدي اهتم بيه كان زمانا ماسكين في بعض ههههههههههههههههههه الفراغ بجد وحش الحمد لله علي النعمه اللي ربنا كرمنى بيها بصحبتكم يا حبايب قلبي
veta 5m
مشرفه عامه
مشرفه عامه
رقم عضويتك : 19427
الاوسمه :
العمل/الترفيه : محامية

27.08.12 1:32
ربنا يوفقك ويسعدك يارب ويخليلك جوزك واولادك انت تستهلى كل خير حبيبة قلبى
كليوباترا
ملكه المنتدى
الاوسمه :

27.08.12 1:46
تسلمي لي يا فيتا يا رب ده من ذوقك ورقتك المعتاده انتم ربنا كرمني بيكم الحمد لله يارب يديم المحبه وتكون في ميزان حسناتنا يارب بحبكم
بنت النوبه
بنت النوبه
مشرفه مجموعه حفظ القران الكريم وتجويده
مشرفه مجموعه حفظ القران الكريم وتجويده
رقم عضويتك : 7175
الاوسمه :
العمل/الترفيه : القراه

27.08.12 12:52
ربنا يستر ياكوكى ابقى طمنينا اول باول

ان شاء الله ربنا هيسترها عشان انتى طيبه وقلبك ابيض
oshi410
oshi410
مشرفه قسم الاعمال اليدويه
رقم عضويتك : 1470
الاوسمه :

27.08.12 14:54
ربنا يسترها يارب

وتعدى على خير

بس لازم نوصل للمؤذية اللى عملت كدة دة ولا مسلسل كيد النسا احنا مش ناقصين هههههههههه

وربنا يديم صحبتنا ومحبتنا يارب
روان
مشرفه عامه
مشرفه عامه
رقم عضويتك : 2672
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه

04.09.12 3:06
بنت النوبه علفكره رقمك كان باين في الاول وقلتلك وتقريبا شيلتيه الوقتي الرقم راح والاميل ظاهر
حتي كنتي اتصالات
oshi410
oshi410
رقم عضويتك : 1470
الاوسمه :

04.09.12 13:18
كان فى موضوع عن ليلة الحنة

وفى واحدة نزلت ارقام لحد بيعمل كدة مش عارفة هو ولا لا
pretty nono
اميره جديده
الاوسمه :

07.09.12 7:05
ربنا يحلهالك ان شاء الله
Anosha
مشرفه
رقم عضويتك : 27254
الاوسمه :

07.09.12 8:07
ربنا يبعد عننا كل مؤذي يارب ويهديه ويرحنا بقي من الناس دي