بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 29 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 29 زائر :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

احبوش تفاهه ولا نقص عند الرجال هههههههههه

ذكريات من الماضى
samisemsem
ام انتصار
بنت النوبه
roro25285
sara abd elmonem
روان
veta 5m
oshi410
ام عزيز
فاطمة الزهراء
كليوباترا
16 مشترك
sara abd elmonem
sara abd elmonem
اميره رائعه
الاوسمه :

احبوش تفاهه ولا نقص عند الرجال هههههههههه - صفحة 2 Empty رد: احبوش تفاهه ولا نقص عند الرجال هههههههههه

15.08.12 18:59
ههههههههههههههههههه والله ناس هايفه وفاضيه هما دول اصلا حاسين بحاجه وهما الرجاله اصلا كده مش بيعجبهم غير المياعه وقله الادب انا شوفت المشهد ومعلقتش بس لقيت فعلا الناس مكبرين الموضوع اوي يمكن عشان الرجاله ياعيني محرومين من الدلع وغير كده كل واحد بيقارن مراتو بالاشكال دي ف بيثورو عليهم
فجأه كده حسيت ان الناس فاضيه اوي كل مشاكلهم خلصت ومفاضلش غير احبوووووش Question

ربنا يهدهم يااااااااااارب قولو امين هههههههه
roro25285
roro25285
مشرفه عامه
مشرفه عامه
رقم عضويتك : 565
الاوسمه :
العمل/الترفيه : dentist

احبوش تفاهه ولا نقص عند الرجال هههههههههه - صفحة 2 Empty رد: احبوش تفاهه ولا نقص عند الرجال هههههههههه

16.08.12 6:32
ياجماعه كبروا دماغكم الراجل اللى يعجبه الكلام الفاضى ده وماتكونش مراته ماليه عينيه
مايستاهلش ان مراته تسأل فيه
والله الستات اللى بتعمل فى نفسها كده بعدم ثقتها فى نفسها
وربنا يهدى
كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

16.08.12 11:37
من الاخر فعلا حسيت ان الناس دماغها فاضيه والاغرب بصراحه الستات اللي غارت ههههههههههههههههه مش عارفه ليه بصراحه كلام صح يا رورو الثقه في النفس بتفرق كتير بس من الواضح كمان ان في اصناف من الرجاله التفاهه معلمه عليهم هههههههههههههههه هههههههههههههههههه ناس هبله الله العظيم وال ايه مقالات وصفح مش عارفه ايه الهبل اللي احنا فيه ده ربنا يهدي بجد
oshi410
oshi410
مشرفه قسم الاعمال اليدويه
مشرفه قسم الاعمال اليدويه
رقم عضويتك : 1470
الاوسمه :

19.08.12 23:17
ربنا يهدى

ونسبنا بقا من الفضا دة ههههههههههههه
بنت النوبه
بنت النوبه
مشرفه مجموعه حفظ القران الكريم وتجويده
مشرفه مجموعه حفظ القران الكريم وتجويده
رقم عضويتك : 7175
الاوسمه :
العمل/الترفيه : القراه

20.08.12 8:20
دى الهبل فى الجبل احبوش ايه بس واحنا فيه ناس بتموت فى سوريا وفلسطين وبورما

والله عيب علينا وستات هبله ورجاله اهبل الرجال الى يعقد يقول لمراتو قوليلى كده يبقى راجل تافه

ربنا يهدى بقى والله تعب من العقول دى
ام انتصار
ام انتصار
اميره فضيه
رقم عضويتك : 18572
الاوسمه :
العمل/الترفيه : مهندسة كيميائية

20.08.12 17:08
انا الحمد لله ما شفتش حاجة بس فعلا باين انه الموضوع كبييييييييير على الفاضى
وربنا يهدى خلقه
samisemsem
samisemsem
اميره جديده
الاوسمه :

20.08.12 17:45
الحمد لله أني ما شوفتهاش وما شوفتش غير عطا الله ورقم مجهول مسلسل جميل وطرف تالت وانا كنت عارفه انه أكيد هيبقي فيه تجاوزات كان باين من إعلاناته ربنا يهدي الجميع ويعرفوا ان الدلع لو أتمثل بيبقي
سخافه انا شوفت المقطع علي النت رخم قوييييييي
كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

21.08.12 1:25
ههههههههههههههههههههه اجمااع عام من الستات انها بروباجندا انا كنت متاكده ان ده مش موجود في ارض الواقع الاعلام بقي لا يمثل ارائنا نهائي ولا اللهي بيحصل ربنا يشفيهم بجد والرجاله الي بتقول كده تافهه فعلا
ذكريات من الماضى
ذكريات من الماضى
مشرفه قسم الدردشه
مشرفه قسم الدردشه
رقم عضويتك : 25991
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طالبه

21.08.12 2:45
كل ده فرق طبعا يعنى كلمه تعمل كده وكمان كل كلام مصطفى شعبان فى المسلسل كان بيشجع الراجل على انه يتجوز اكتر من واحده وبيقنعهم انه بيحب ال4 استغفر الله العظيم ده الستات دول غلابه والله ربنا معاانا باه
sarah010_samir
اميره نشيطه
الاوسمه :

23.08.12 13:12
انا نفس الوضع ما تابعتش حاجه فى رمضان غير شمس الانصارى وبس لكن فعلا لاحظت الصفحات الموجوده فى كل حته والبنات اللى بيحاولوا يقلدوها
انا مش هقدر اقول غير حاجه واحده بس حسبى الله ونعم الوكيل وربنا يهدى الجميع ويبعد عننا القرف والمياعه دى