بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 24 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 24 زائر :: 2 عناكب الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

انا لله وانا اليه راجعون الدعاء لشهداء الوطن والامه - صفحة 2 Empty رد: انا لله وانا اليه راجعون الدعاء لشهداء الوطن والامه

07.08.12 20:00
مبقتشي فارقه مين خلاص احنا بقينا ملطشه كل دول متفقين علينا يا ميرفت لاننا بقينا بناكل في بعض متفتكريش انه حد واحد انا متاكده ان ناس كتير مشتركه في الليله ديه لاننا اول ناس اهانت جيشها نستغرب ليه من الغريب لما يقتلوهم ولا انتى ناسيه الجزم اللي اترفعت في وشهم في ماسبيرو واقذر الشتايم ذنبهم في رقبتنا كلنا اننا من الاول ساكتين علي اهانتهم خير اجناد الارض
veta 5m
مشرفه عامه
مشرفه عامه
رقم عضويتك : 19427
الاوسمه :
العمل/الترفيه : محامية

انا لله وانا اليه راجعون الدعاء لشهداء الوطن والامه - صفحة 2 Empty رد: انا لله وانا اليه راجعون الدعاء لشهداء الوطن والامه

07.08.12 20:14
عندك حق يا راندا احنا اللى سمحنا لكل الدول تهين فينا وجعلنا اولادنا كلهم ملطشة فى كل دول العالم ويتذلوا عشان لقمة العيش اللى مش لقينها فى بلدهم وليس فقط لخير اجناد الارض انا مش عارفة مصر المسكينة دى هينصلح حالها امتى صعبانة عليا نفسي قووووووووووووى وتعبت وعايز امشى بعييييييييد اعيش على طوطب اخر
كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

07.08.12 20:17
خدينى معاكي لنفس الكوكب لاني فعلا تعبت اووووووووووووووووووي
veta 5m
مشرفه عامه
مشرفه عامه
رقم عضويتك : 19427
الاوسمه :
العمل/الترفيه : محامية

07.08.12 23:38
ياااااااااااااريت ينفع الواحد يمشى والله لان اعصابى تعبت جداااااااااااااااا