بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 31 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 31 زائر :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

انا لله وانا اليه راجعون الدعاء لشهداء الوطن والامه Empty انا لله وانا اليه راجعون الدعاء لشهداء الوطن والامه

06.08.12 0:33
انا لله وانا اليه راجعون الدعاء لشهداء الوطن والامه يارب ارحمهم واحتسبهم عندك من الشهداء يارب العالمين

بسم الله الرحمن الرحيم

(وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُون
َ * فَرِحِينَ بِمَا آتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ وَيَسْتَبْشِرُونَ بِالَّذِينَ لَمْ يَلْحَقُوا بِهِمْ مِنْ خَلْفِهِمْ أَلَّا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلَا هُمْ يَحْزَنُونَ * يَسْتَبْشِرُونَ بِنِعْمَةٍ مِنَ اللَّهِ وَفَضْلٍ وَأَنَّ اللَّهَ لَا يُضِيعُ أَجْرَ الْمُؤْمِنِينَ )

صدق الله العظيم
الله يا بنات دموعي مش عارفه اوقفها ادعولهم يا بنات وادعوا لاهلهم بالصبر يارب
ام انتصار
ام انتصار
اميره فضيه
رقم عضويتك : 18572
الاوسمه :
العمل/الترفيه : مهندسة كيميائية

انا لله وانا اليه راجعون الدعاء لشهداء الوطن والامه Empty رد: انا لله وانا اليه راجعون الدعاء لشهداء الوطن والامه

06.08.12 1:47
اللهم ارحمهم واغفر لهم واجعل الجنة مثواهم
وصبر اهلهم
كليوباترا
ملكه المنتدى
الاوسمه :

انا لله وانا اليه راجعون الدعاء لشهداء الوطن والامه Empty رد: انا لله وانا اليه راجعون الدعاء لشهداء الوطن والامه

06.08.12 2:31
يارب يا ام انتصار انا قلبي وجعنى الله يارب ارحمنا برحمتك يارب
بنت النوبه
بنت النوبه
مشرفه مجموعه حفظ القران الكريم وتجويده
مشرفه مجموعه حفظ القران الكريم وتجويده
رقم عضويتك : 7175
الاوسمه :
العمل/الترفيه : القراه

06.08.12 4:03
لاحول ولاقوه الا بالله ربنا يصبرهم ويصبر اماهتم ياااااااااااااااااااااارب

انا مش عارفه ايه الى بيحصل فى مصر ده كل ده عشان السلطه والكرسى

حسبى الله ونعمه الوكيل فى كل الى كان السبب
كليوباترا
ملكه المنتدى
الاوسمه :

06.08.12 4:08
اه يا ساره الدنيا فانيه مش عارفه فى ايه ربنا يرحمنا
فاطمة الزهراء
فاطمة الزهراء
اميره فضيه
رقم عضويتك : 2609
الاوسمه :

06.08.12 10:56
يارب يرحمنا جميعا
قمرايه
اميره برونزيه
الاوسمه :
العمل/الترفيه : معلمة حضانة

06.08.12 11:42
اللهم ارحمهم جميعا ويجعل مثواهم الجنة ويصبر قلوب اهاليهم
veta 5m
مشرفه عامه
مشرفه عامه
رقم عضويتك : 19427
الاوسمه :
العمل/الترفيه : محامية

07.08.12 17:28
اللهم ارحمهم وادخلهم جناتك يا الله والهم اهلهم الصبر والسلوان يا الله انا ياكوكى نفسيا تعبانه جدا وبئالى يومين بعيط والنهارده اول يوم افتح المنتدى ولا ليا نفس اعمل اى حاجة ومش هاقول الا حسبى الله ونعم الوكيل
كليوباترا
ملكه المنتدى
الاوسمه :

07.08.12 19:05
انتى هتقولي لي انا منهاره بجد الصور كمان بشعه وانهم ساعه الفطار حسبنا الله ونعم الوكيل يارب احتسبهم عندك من الشهداء يارب انا مش قادره اعيش في وسط الناس بجد حسه اننا بناكل بعض وال ايه بيقولوا الله اكبر وهما بيقتلوهم انهي دين اللي بيتكلموا عليه حسبنا الله ونعم الوكيل يارب ارنا يهم عجائب قدرتك يارب
veta 5m
مشرفه عامه
مشرفه عامه
رقم عضويتك : 19427
الاوسمه :
العمل/الترفيه : محامية

07.08.12 19:57
انا شوفت ع الفيس ان جماعة التكفير والهجرة اعلنت مسئوليتها عن الحادث وقول اخر ان حماس مع عرب سيناء الواحد مش عارف المصيبة دى منين بالظبط وهناك شك فى اسرائيل اى ان كان حسبنا الله ونعم الوكيل