بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 147 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 147 زائر

لا أحد

henaa
اميره نشيطه
الاوسمه :
العمل/الترفيه : ربة منزل

ارجو الأهتمام بالرد على مشكلتى  - صفحة 2 Empty رد: ارجو الأهتمام بالرد على مشكلتى

08.05.12 12:50
بصى هو يشوف حد من عيلتها يكون كبير و هية بتحترمة و يروح يعرض علية المشكلة على فكرة هية مش فضيحةلانة جرب معها الطرق كويسالودية و هية الى اضطرتة لفعل هذا يعنى اية يتعب و يشقا و هية تصادر علية طبعا انت و مالك لوالدك ماشى بس هو من غير شغل و البلد حالها واقف عايز يعمل مشروع من تعبة الى معاها و بعدين هو عارف مامتة كويس ازاى يعمل توكيل زى دة المهم يروح للكبير و يشوف يمكن ربنا يصلح الحال و يدعى ربنا كتير ربنا يحنن قلبها و ربنا معاكم
laila5
اميره جديده
الاوسمه :

ارجو الأهتمام بالرد على مشكلتى  - صفحة 2 Empty رد: ارجو الأهتمام بالرد على مشكلتى

09.05.12 6:00
شوفي يا حببتي أحسن حل شيخ يكلمها في عقوق الأولاد ولازم الشيخ يكون من المنطقة ويروح معاه كبير العيلة وربنا يهديها ده كل لو كان كلام صحيح ؟ لأن حسب كلامك ده سابك قبل ٥ أيام من الفرح إزاي تأمنيل تخيلي إنكم تجوزة وفيوم يقلك إن لازم نسيب بعض أصل أم معجبهاش ............. يمكن الشخص ده ميكونش عند ولا مليم أن عيشة برة وعارفة الضروف وهو بيفتري عليها. سمحيني على كلامي يمكن ميعجبكيش لأن الضاهر إنك مش عوزة تشوفي حجات كتير قلقانه معا في حب الله
Anonymous
?????
زائر

09.05.12 23:56
عزيزتى روان
هوه حل خيالى ومش هاتريق ... والتوكيل بالفعل مالوش اى قيمه لأنها نقلت ملكيه كل حاجه تخصه ليها بموجب التوكيل ..
لو عندك حل تانى غير التخدير قوليلى , ممكن نعمل فضيحه من اى نوع ؟؟؟؟مش فاهمه
Anonymous
?????
زائر

09.05.12 23:58
henaa عزيزتى
احنا فعلا عملنا كده هوه قال لخاله وخال والدته الكبير لكن محدش قادر يأثر عليها Sad
الوضع معقد ومخى مشلول ومش قادره افكره .
Anonymous
?????
زائر

10.05.12 0:05
laila5 عزيزتى
يمكن يكون معاكى حق فى انى ازاى اأمن ليه تانى اكيد برضوا الموضوع ده واكلى دماغى بس هوه اللى سعى ليه تانى
ومصر المره دى ان مفيش حد هايقف فى طريق ارتباطه بيه .. لكن امه ست متحكمه
ومفيش اى حاجه تضمن ان حد يطلق بعد الجواز ... والرغبه فى الستر مش وحشه انى لسه متعلقه بيه من 5 سنين بالرغم مر عليا اللى احسن منه الف مره
بس شكله كده هوه نصيبى ... وانا واقعيه على فكره جدا وعارفه ان فى امور لازم تتحسب صح .
بس انا نيتى صافيه وعايزه الخير .. وربنا هوه المطلع على النوايا ...
دعواتك ..
emy ghanem
اميره فضيه
رقم عضويتك : 9301
الاوسمه :

10.05.12 0:20
بصى حبيبتى مش تعرفى اهلك باى حاجة ابدا لحد ما يحل مشاكله وربنا يهديلك الحال ويهدى مامته
laila5
اميره جديده
الاوسمه :

10.05.12 22:32
لا اله الا الله الحليم الكريم لا اله الا الله العلى العظيم لا اله الا الله رب السماوات السبع ورب العرش العظيم

ياحى يا قيوم ... برحمتك استغيث اصلح لى شأنى كله ولا تكلنى الى نفسى طرفة عين

لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين

اللهم انى اعوذ بك من الهم والحزن ..واعوذ بك من العجز والكسل .. واعوذ من الجبن والبخل ... واعوذ بك من غلبة الدين وقهر الرجال
دعاء لفك الكرب؛.... أتمنى ربنا يعملك إلي فيه الخير قولي الدعاء ده وسبيه يسو أمور مع ولدة وربنا معاكم،حدعيلك في صلاة الفجرإن ربنا يهديها ليكم
Um Jode
Um Jode
اميره رائعه
الاوسمه :
العمل/الترفيه : معلمةٌ

19.05.12 18:17
لاحول ولاقوة الا بالله ربنا يهديها حرام والله انا مش عارفة في امهات بتعمل كدا ليه بس نقول ايه صوابعك مش زي بعضها ربنا يصلح الحال