بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 273 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 273 زائر

لا أحد

كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

فين معناه ؟ - صفحة 2 Empty رد: فين معناه ؟

18.04.12 15:52
ام يوسف كتب:فعلا الناس نفسيتها وحشة دانا حتى ولدت محدش سأل عليا هههههههههههههه أنا شكيت ان في مشكلة في الرسايل معقول باعوني بسرعة كدة

الله ابدا يا بنتى اصلا مكنتش عارفه انك في التاسع يا بنات اعملوا مواضيع ظاهره يعنى اكتبوا انا في التاسع ادعولي كده لاني مش بلحق اقري كل الردود يا حبيبي بحاول اتابع بس الله مش بلحق المهم اننا اطمنا عليكي وهنعوضهالك يا حبيبتى وبجد يا بنات اعذرونى مضغوطه ونفسيتنا كلنا مش مظبوطه ادعوا ربنا يهدي الحال ونرجع نفرفش زي الاول
كليوباترا
ملكه المنتدى
الاوسمه :

18.04.12 15:57
roro25285 كتب:وياقمر ياصاحبه الموضوع
ياحبيبتى الاصحاب هى اللى تحب تتواصل
يعنى انتى مثلا لقيتى نفسك هتتاخرى او هتبعدى عن المنتدى شويه
اكتبى موضوع وقولى انك هتبعدى لسبب معين
ومن خلال الموضوع ده هتلاقى الاهتمام
يعنى ماترميش الغلط على غيرك
الا لماتعملى اللى عليكى
وبعدين موضوع الردود ده اللى انتى بتقولى عليه
هو فين ده احنا هنقطع شعرنا من قله الردود
ياريت تغيرى فكرتك وتعرفينا على حققيتنا
انا عن نفسى بعمل كل اللى اقدر عليه عشاننتعرف ونتجمع
وبرضو مش بلاقى ردود
ومع ذلك

لا يأس مع الحياه
وعلى العموم
وحشتينا ياجميل انتى كنتى فين بقه طمنينا عليكى يا ش......

تصدق يا رورو بجد انا هتجنن من قله الردود مش عارفه الناس بتكسل ليه حتى علي الفيس هموت بقي مقولكوش الناس حتى بتكسل تعمل لايك بحس اني لوحدي هههههههههههههههههههههه وبحاول انزل مواضيعكم علشان يسخنوا ويردوا ولا الهوي كل واحد بياخد مصلحته وبيمشي اللي انا بقوله ان ثوابنا كبير والحسنات اللي بناخذها اهم بكتير من اللايك بس بجد بحس باحباط مع انى بشوف اللي بيدخلوا اد ايه لما بنزل الموضوع تصدم لما ملاقيش اي حد بيرد بس ان شاء الله خير انا بجد اللي هممنى اوي اني كونت صداقات يمكن بردوا مش كتير عددها بس بجد عزيزه عليه اوي اوي ونفسي اقابلكم وجهها لوجه مرحله ان شاء الله تتنفذ عن قريب نعمل اوبن داي او اي حاجه ربنا ييسر بس تعدي الفتره ديه ويبقي كله خير ان شاء الله احب تفاؤلك يا رورو وانتى اكتر واحده لازم تبقي محبطه ده انتتى بتعملي الللي هههههههههههههه وبجد احنا كسلانييننن ربنا يخليكي لينا يا حبيبتى
ام انتصار
ام انتصار
اميره فضيه
رقم عضويتك : 18572
الاوسمه :
العمل/الترفيه : مهندسة كيميائية

18.04.12 15:58
احنا اصحاب وحبايب بعض
فعلا كلام كل الاميرات صحيح
بنسال على بعض فى نص المواضيع ولما وحدة فينا راح تبعد فترة بتعمل موضوع او بتبعت لكوكى عشان تكلمها ولما بترجع بتعمل موضوع كمان
ياريت ما تزعلى مننا لاننا كلنا قلوبنا على بعض وربنا يديم المعروف
كليوباترا
ملكه المنتدى
الاوسمه :

18.04.12 16:34
بارك الله فيك يا حبيبه قلبي ام انتصار مثال حي يا بنات بصراحه غابت فتره اول ما نقلت وقالت لينا من بلد للتانيه بصراحه رجوعها لينا اسعدنى جدا وخاصه مع مشاغلها واختلاف البلد ونقلها الا انها رجعت لصحبتنا يارب نكون صحبه طيبه وتكون سبب في دخولنا الجنه باذن الله وياريت يا بنات اللي تزعل تقول بيبقي غايب عننا ساعات بس الله كلكم بجد بتوحشونا جدا يعنى ام يوسف احييها لانه بصراحه بيتها ومن حقها تعتتب علي اخواتها معلشي كلنا قصرنا الفتره اللي فاتت بسبب التوتر للجو العام ان شاء الله نرجع احسن و اكتر من الاول
ام انتصار
ام انتصار
اميره فضيه
رقم عضويتك : 18572
الاوسمه :
العمل/الترفيه : مهندسة كيميائية

18.04.12 16:42
بارك الله فيك يا كوكى
وان والله هو دا اول منتدى واخر منتدى فيه لانى بالجد بحس براحتى هنا معاكم يا احلى اوات وصحبات وربنا ما يحرمنى منكم ويجمعنا مع بعض فى الجنة انشالله
ومعليش يا ام يوسف حقك علينا وما تزعليش مننا
وانتى كمان ياقمرة يا صاحبة الموضوع
veta 5m
مشرفه عامه
مشرفه عامه
رقم عضويتك : 19427
الاوسمه :
العمل/الترفيه : محامية

18.04.12 20:18
احب اشكر كل الاميرات على كل كلمة اتقالت ولا يوجد كلام بعد كده ولا داعى للزعل يا اختنا العزيزة وكلنا اخوات بس هى حاله نفسية وارف من الاحوال التى نعيشها بس احب اقولك حاجة انا كنت هابعد شوية عن المنتدى كتبت وقولت والصراحة البنات ما اتاخروا عن السؤال والاستفسار وفعلا زى مارورو قالت لك الواحد يعمل اللى عليه وبعد كده يلوم اذا لم يجد الاهتمام ولا ايه الكلام وربنا ما يجيب زعل ونظل اخوات وكوكى حبيبتى لا داعى للاحباط انا عن نفسى فيه بنات ما بتجيش جنب موضوعاتى ولكنى لا ايأس انا بكتب الموضوعات وثوابى عند الله لانى بتقل معلومة فالاجر انتظريه من عند الله وليس من العبد وحبيبتى ام يوسف الله العظيم ما كنت اعرف انك حامل اصلا عموما حقق عليا وحمد الله على سلامتك وربنا يحفظهملك ياااااارب ويااااااااااااريت تقولى انت مييين يا صاحبة الموضوع عشان نبقى واضحين فى معاملاتنا مع بعض ولا داعى للتخفى وشكرا لكم يا بنات على كلماتكم الجميلة ......
كليوباترا
ملكه المنتدى
الاوسمه :

18.04.12 22:01
احلي صحبه ديما باذن الله بجد مفيش احلي من الردود الحلوه اللي قريتها اكيد صالحناهه يا بنات وان شاء الله محدش يزعل تانى ابدا ابدا
ذكريات من الماضى
ذكريات من الماضى
مشرفه قسم الدردشه
مشرفه قسم الدردشه
رقم عضويتك : 25991
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طالبه

19.04.12 1:39
طبعا يا اميرات ده احلى مافى المنتدى هنا الصحبه والصداقه وميرسى جدا ليكى يا كوكو انك ذكتى اسمى مع اسماء الناشطات هنا ف المنتدى انا والله بحاول ابقى موجوده ع اد ما اقدر لانه بجد احلى منتدى بالنسبه لى واول منتدى اسجل فيه وكان بالنسبه لى بيتى التانى وانا قلت الكلام ده م قبل وربنا يطوره اكتر واكتر ويخلى مديرتنا الجميله ويقدرها عليه