بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 278 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 278 زائر

لا أحد

lula
اميره نشيطه
رقم عضويتك : 3005
الاوسمه :

محتاجة حد يفسر حلمى ضرورى جداااااااااااااااااااا بليز ساعدونى  Empty محتاجة حد يفسر حلمى ضرورى جداااااااااااااااااااا بليز ساعدونى

15.11.11 14:18
السلام عليكم ورحمة الله يا جماعة بعد اذنكو محتاجة تفسير للحلم ده جداااااااااااااااااااااااا ياريت لو حد يفسرهولى وجزاكم الله خيرا
انا اسمي مروة مرتبطة بشخص ومتفهمين جدا وهو بيشتغل فى بلد تانية وان شاء الله هينزل على شهر 3 مصر علشان نتخطب بس هو حلم حلم غريب وانا قلقانه جداااااااااا وياريت حد يفسره حلم انه رايح يخطبنى بس مامته مردتيتش تيجي معاه بس اخوته وعمته وافقوه انهم يجيو معاه وبعدين راح يجبلي انسيال ذهب وهو بيتفرج عليه اتكسر منه وبعدين جيه هو واخواته وعمته بيتنا ودخلو وقعدو مع اهلى وبيقولى ان انا طلعت علشان اقعد معاهم بص لقانى طلعت مش انا طلعت واحدة تانية واسمها سماح ولقاهم بيقولى اقعدى يا سماح قالوهم لا مش اسمها سماح اسمها مروة راحت ردت واحدة عليه قالته اسمها سماح وصحي من النوم مخضوض
انا كمان قلقانة ومحتاجة حد يفسرلى الحلم ضرورى
lula
اميره نشيطه
رقم عضويتك : 3005
الاوسمه :

محتاجة حد يفسر حلمى ضرورى جداااااااااااااااااااا بليز ساعدونى  Empty رد: محتاجة حد يفسر حلمى ضرورى جداااااااااااااااااااا بليز ساعدونى

15.11.11 15:42
حد يفيدنى يا جماعة جزاكم الله كل خير
كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

محتاجة حد يفسر حلمى ضرورى جداااااااااااااااااااا بليز ساعدونى  Empty رد: محتاجة حد يفسر حلمى ضرورى جداااااااااااااااااااا بليز ساعدونى

17.11.11 23:10
يا لولا يا حبيبتى استبشري خير ان شاء الله ده من التوتر وانصحيه ليكي وليه اي حلم تحسي انه ضايقك اوعوا تحكوه لحد لان الحلم كالطير منا فسر وقع مش نص الحديث بس هتلاقي في قانون القسم يعنى لو حد فسره وحش هيتحقق كده اوعي تحكوا حلم مضايقكم واستعيذوا بالله من الشيطان الرجيم ده سنه عن الرسول يا حبيبه قلبي استبشري خير ده من التوتر والقلق يمكن يكون قلقان يا حبيبتى ان شاء الله خير وحاولى تصلي قضاء حاجه بتيسير امركم يارب يا حبيبتى
ان شاء الله خير وربنا يتمم ليكي الخير يارب