بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 18 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 18 زائر :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

هل تقبلي بتحديد عدد المواضيع لكل اميره ؟

37 - 15%
10 - 4%
14 - 6%
32 - 13%
150 - 62%

مجموع عدد الأصوات: 243

emy ghanem
اميره فضيه
رقم عضويتك : 9301
الاوسمه :

استفتاء هام عن عدد المواضيع الكل يشارك ضروري جدا صوتك مهم  - صفحة 2 Empty رد: استفتاء هام عن عدد المواضيع الكل يشارك ضروري جدا صوتك مهم

09.07.11 17:02
سلامتك كوكيه ومش تخافى لازم يحصل كدة وان شاء الله اللى جاى خير يارب باءذنك
كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

استفتاء هام عن عدد المواضيع الكل يشارك ضروري جدا صوتك مهم  - صفحة 2 Empty رد: استفتاء هام عن عدد المواضيع الكل يشارك ضروري جدا صوتك مهم

09.07.11 22:36
فاطمة الزهراء كتب:ربنا يصلح الحال ياكليوباترا يارب والاوضاع تستقر والحال يتظبط
بالنسه للتصويت بيجى عندى كانه كلام مكتوب عادى يعنى شكل السهم عنده بيبقى خط وخلاص مش بيتغير عشان اعرف اضغط واصوت فهمانى
والمتصفح بتاعى جوجل كروم

سهم ايه يا فطومه في دواير بتعلمي علي اللي انتى عايزاه فهمانى وتعملي ارسال للتصويت انا مش عارفه مش سهم ديه ززير دايره بيبقي جواهه نقطه ها ايه الاخبار فهمينى
فاطمة الزهراء
فاطمة الزهراء
اميره فضيه
رقم عضويتك : 2609
الاوسمه :

09.07.11 22:50
ماهى الدواير دى مش موجوده عندى
نور حمص
نور حمص
اميره برونزيه
رقم عضويتك : 23320
الاوسمه :

10.07.11 12:05
مشكورة كوكي يعطيكي العافية
انا براي 4 او 3 كاقصى حدا
لانو باقي المنتديات يلي بحط اكثر من اربعة بينحذف الخامس وما في يا امي ارحميني ههههههههه

انا بضم صوتي للتصوريت مشكورة
وبحب كتير المواضيع كلها تاخد حقها
لانها المواضيع كلها جامدة ومشكوووووووووورين على مجهودكم يا اميرات
كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

10.07.11 13:55
انا مستغربه اوي يا فطومه بجدمع ان انتى علي جوجل كروم زي مش فاهمه طيب التصويت مش عندك فوق ولا ايه هراجع علي صلاحيات المجموعه بتاعتك يمكن انضمامك للمجموعه هوه اللي عامل كده هدخل اشوف

يا نور يا حبيبتى من عنيه الاتنين تسلمي ان شاء الله نشوف الموضوع ونطبقه هسيب الاستفتاء ياخد حقه ان شاء الله ونشوف باذن الله انا مبسوطه اوي انكم بتشاركونى برايكم يارب ديما تسلموا ليه يارب
veta 5m
مشرفه عامه
مشرفه عامه
رقم عضويتك : 19427
الاوسمه :
العمل/الترفيه : محامية

10.07.11 16:08
الف سلامة عليكى ياكوكى ويبعد عنك الاكتئاب وربنا يخليكى لاولادك وتفرحى بيهم والبلد احنا كلنا بندعى ان ربنا يصلح الاحوال وعندك حق ان الوضع مقلق والواحد مش شايف بادرة امل واحدة ربنا يحميها بلدنا ويسترها معانا يارب وانا معاكى فى التصويت وانه كفاية خمسة مواضيع فى اليوم ربنا يزفقك حبيبة قلبى وجزاكى الله كل خير استفتاء هام عن عدد المواضيع الكل يشارك ضروري جدا صوتك مهم  - صفحة 2 Images87

ام انتصار
ام انتصار
اميره فضيه
رقم عضويتك : 18572
الاوسمه :
العمل/الترفيه : مهندسة كيميائية

11.07.11 9:31
سلامتك يا كوكو من الاكتئاب ربنا يصلح الحال
5 مواضيع هى زاتها كتير لانو فعلا المواضيع بتكون كتيرة والواحد ما بلحق يرد
roaa2010
roaa2010
اميره فضيه
رقم عضويتك : 3948
الاوسمه :

11.07.11 19:40
انا نفسي اعرف حاجه واحده 30 اميرة صوتت انه لا طب واحده منهم تقولنا رأيها وليه لا
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Question
فاطمة الزهراء
فاطمة الزهراء
اميره فضيه
رقم عضويتك : 2609
الاوسمه :

12.07.11 14:54
فعلا يارؤا مافيش ولا واحده وضحت وجهة نظرها ليه لا