بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 18 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 18 زائر :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

هل تقبلي بتحديد عدد المواضيع لكل اميره ؟

37 - 15%
10 - 4%
14 - 6%
32 - 13%
150 - 62%

مجموع عدد الأصوات: 243

كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

استفتاء هام عن عدد المواضيع الكل يشارك ضروري جدا صوتك مهم  Empty استفتاء هام عن عدد المواضيع الكل يشارك ضروري جدا صوتك مهم

08.07.11 22:16
القرار قراركم انتم

ازيكم يا احلي اميرات انا عايزه اخد رايكم لان الطلب ده اتكرر كتير جدا عايزه اسمع رايكم ونشارك في الاستفتاء القرار ليكم انتم يا اميرات بالنسبه للمواضيع المطروحه جديد في اميرات كتير بعتوا ليه قالوا ان المواضيع مش بتاخد حقها ومش بتلحق تتقري فمجهود صاحبه الموضوع بيبقي محبط فايه رايكم نحدد عمل المواضيع اليوميه بالنسبه لكل اميره وتقوم بمشاركه باقي الاميرات بقراءه والرد علي المواضيع اكتر علشان نحيي المواضيع القديمه الي اتحرقت يا بنات لان عندنا مواضيع كتير بدون مساهمات ولوو
نعم هيبقي حد اقصي كام موضوع هنرد علي الاستفتاء ونجمع الاراء وبعد كده بناءا عن ارائكم ان شاء الله هينفذ طبعا منتظراكم ضروروى
لو نعم هتصوتى بعدد المواضيع اللي تحبي تنزليها يوميا ده المواضيع الجديده ملهاش دعوه بالمساهمات
وهتضيفي نعم بالرقم اللي تحبيه ولو حبه اي رقم براحه الاميره يبقي لا ومستنيااااااااااااااااكم شكرا بحبكم هديه روعه مع حبي روعه مع حبي روعه مع حبي
ام جنة وفرحة
ام جنة وفرحة
اميره رائعه
الاوسمه :
العمل/الترفيه : حاصلة علي بكالوريوس تمريض

استفتاء هام عن عدد المواضيع الكل يشارك ضروري جدا صوتك مهم  Empty رد: استفتاء هام عن عدد المواضيع الكل يشارك ضروري جدا صوتك مهم

08.07.11 23:01
انا كنت لسة هبعتلك عالخاص انا من رايي 5كويس وفيه حاجة كمان انا معنديش معلومات كفاية عن المسابقة ممكن تكلميني عنها وياتري محددة عددمعين للمواضيع لكل اميرة في المسبقة ولالا
roaa2010
roaa2010
اميره فضيه
رقم عضويتك : 3948
الاوسمه :

استفتاء هام عن عدد المواضيع الكل يشارك ضروري جدا صوتك مهم  Empty رد: استفتاء هام عن عدد المواضيع الكل يشارك ضروري جدا صوتك مهم

08.07.11 23:09
استفتاء مهم جدا وانا كمان من رأي تحديد عدد المواضيع عشان ندي فرصه للكل والاميرات تنقي مواضيع حلوه ومميزه تنزلها في المنتدي وكمان تشوف مواضيع غيرها وتقراها وتستفيد منها وتعلق عليا
شكرا كليوباترا جزاكى الله خيرا
فاطمة الزهراء
فاطمة الزهراء
اميره فضيه
رقم عضويتك : 2609
الاوسمه :

08.07.11 23:48
فعلا انا كنت ملاحظه الموضوع ده ساعات كان بيكون فى مواضيع كتير جدا بتنزل لكن ماكانش فى حد بيرد لان معظم الاميرات كانو بيبقو مشغولين فى تنزيل المواضيع الجديده لدرجة انى ماكنتش برضى انزل مواضيع اقول فى ناس قايمه بالواجب ماشاء الله ارد انا عليهم احسن
وساعات من كتر المواضيع كان بيبقى فى حاجات كتير حلوه الواحد مابيلحقش يقرأها
وانا مع انى ضد التقييد ده بس اعتقد انه افضل عشان كل اميره يكون لها ردود زى ماليها مواضيع
وفعلا 5 فى اليوم كويس
فاطمة الزهراء
فاطمة الزهراء
اميره فضيه
الاوسمه :

08.07.11 23:49
على فكره ياكليوباترا انا مش عارفه اصوت ودى مش اول مره تحصل معايا
كليوباترا
ملكه المنتدى
الاوسمه :

09.07.11 0:19
ان شاء الله كام يوم وهننفذ الاستفتاء ياذن الله
بالنسبه للمسابقه يا ام فرحه مفيش عدد معين لا ممكن اي عدد اللي هتكسب هيبقي باكبر عدد مشاركات ومساهمات في نفس الموضوع يعنى عدد المساهمات بيظهر جنب الموضوع اي سؤال انا معاكم معلشي انا تعبانه شويه نفسيا كده وحبه تعب كده مكتئبه فتلاقونى مش عارفه اركز بس يومين كده ان شاء الله وارجع لطبيعتى بس اي سؤال انا معاكم يا حبيبى طبعا
كليوباترا
ملكه المنتدى
الاوسمه :

09.07.11 0:22
فطومه حبيبتى ازاى مش عارفه تصوتى بيحصل معاكي ايه عرفينى مش راضي يعنى طيب تابعي بعد التصويت صوتك اضاف ولا لا المفروض بيكتب تم التصويت ليه مش بيصوت مش عارفه جربتى براوزر تاني طيب يمكن البراوز الوالمتصفح فيه مشكله بلغينى ايه الاخبار علشان نحل الموضوع صوتك يهمنى جدا وكل الاميرات يا حبيبتى زعلتينى بجد بس هضيفه خلاص صوتك في راسي حتى لو منزلشي بس هينزل بردوا باذن الله
ام جنة وفرحة
ام جنة وفرحة
اميره رائعه
الاوسمه :
العمل/الترفيه : حاصلة علي بكالوريوس تمريض

09.07.11 0:32
كوكو روحي خدي ولادك في حضنك كدة وارجعي لربنا سبحانهوتعالي وفوصي امرك اليه في كل حاجة من قلبك واعرفي ان بعد الضيق فرجا واوعي تكوني اضايقتي من كلامي
كليوباترا
ملكه المنتدى
الاوسمه :

09.07.11 0:45
يا حبيبتى انتم ازعل منكم ازاى بس لا طبعا وانتى مقولتيش حاجه تزعل ابدا بالعكس انا باخد رايكم بحب الراي الجماعي بيريح الاغلبيه وراحتكم من راحتى بجد ده بيتنا كلنا ولازم نظمه انا مضايقه وخايفه اوي علي حال البلد بس كده وقلقانه وخايفه سيباهه لربنا طبعا بس بجد قلقانه ونفسيا مش مستقره ربنا يهدي حال البلد لانه موترنى جدا وان شاء الله ربنا كبير يفرجها من عنده اوعي تقولي كده تانى ده انتم بجد بالنسبه ليه قمه الفرج عن نفسي فعلا صحبتكم بتخفف كتير اوي بلاقي حد بتكلم معاه وبنحكي وننبسط شويه تسلمي يا حبيبتى يارب ويحفظلك ولادك امين يارب العالمين
فاطمة الزهراء
فاطمة الزهراء
اميره فضيه
الاوسمه :

09.07.11 11:26
ربنا يصلح الحال ياكليوباترا يارب والاوضاع تستقر والحال يتظبط
بالنسه للتصويت بيجى عندى كانه كلام مكتوب عادى يعنى شكل السهم عنده بيبقى خط وخلاص مش بيتغير عشان اعرف اضغط واصوت فهمانى
والمتصفح بتاعى جوجل كروم