بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 293 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 293 زائر

لا أحد

monaalunaa
اميره فضيه
رقم عضويتك : 18255
الاوسمه :

هيا نقرأ القرأن معا ( الجزء الثالث )  حتى لو بتفكرى ماتشتركيش  بالله عليكى ادخلى شوفينى عايزه اقولك ايه  - صفحة 2 Empty رد: هيا نقرأ القرأن معا ( الجزء الثالث ) حتى لو بتفكرى ماتشتركيش بالله عليكى ادخلى شوفينى عايزه اقولك ايه

09.07.11 13:51
الله عليكي يا فطوم ربنا يبارك فيكي يارب ويقدرني اني اكون معاكم لاني هكون في التاسع ومش عارفة هواظب والة ايه ؟ يارب يقدرني
روان
مشرفه عامه
مشرفه عامه
رقم عضويتك : 2672
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه

هيا نقرأ القرأن معا ( الجزء الثالث )  حتى لو بتفكرى ماتشتركيش  بالله عليكى ادخلى شوفينى عايزه اقولك ايه  - صفحة 2 Empty رد: هيا نقرأ القرأن معا ( الجزء الثالث ) حتى لو بتفكرى ماتشتركيش بالله عليكى ادخلى شوفينى عايزه اقولك ايه

09.07.11 14:23
حلو اوي الموضوع هبدا النهارده واقولكم
roro25285
roro25285
مشرفه عامه
مشرفه عامه
رقم عضويتك : 565
الاوسمه :
العمل/الترفيه : dentist

09.07.11 14:50
فطومه انا عارفه انى قصرت الشهر ده بس والله غصب عنى
ادعيلى انا خلاص قدامى ايام
ربنا يوفقك ويتقبل منك
bosswoman
اميره نشيطه
الاوسمه :

09.07.11 15:45
هيا نقرأ القرأن معا ( الجزء الثالث )  حتى لو بتفكرى ماتشتركيش  بالله عليكى ادخلى شوفينى عايزه اقولك ايه  - صفحة 2 Hwa12750568473
emy ghanem
اميره فضيه
رقم عضويتك : 9301
الاوسمه :

09.07.11 16:22
ربنا يبارك فيكى وليكى يا بطتى يا حبيبتى وربنا يجازيكى الف خير وانا يا حبيبتى مش اشتركت فى الجزئين اللى فاتوا لان انا طول اليوم فى الشغل وشغلى كله على الكمبيوتر عشان كدة بتلاقينى فاتحة طول الوقت نت والموقع فهمانى لكن انى أقرأ معاكم مش هعرف الا فى الاوقات اللى ينفع فيها وطبعا لما بروح يادوب باكل واصلى الشفع والوتر
بس يوم الجمعة اللى بقرأ فيه بس ان شاء الله هتشجع وهقرأ اما بقى فى رمضان الوضع غير بقرأ يعنى بقرأ مش عايزة كلام يعنى وربنا يخليكى يارب يا بطتى على انك بتفكرينا دايما وانا ان شاء الله معاكم انا مش رضيت اشترك عشان عارفة انى هقصر ومش هبقى مشجعة خالص
ام جنة وفرحة
ام جنة وفرحة
اميره رائعه
الاوسمه :
العمل/الترفيه : حاصلة علي بكالوريوس تمريض

09.07.11 17:30
انا كمان باذن الله هبتدي من النهاردة وربنا يقدرني ويبارك فيكي ولكي
ام تحتمس
ام تحتمس
اميره برونزيه
رقم عضويتك : 2200
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه

09.07.11 18:32
ماشاء الله ربنا يكرمكم ويجعلوا فى ميزان حسناتكم

امين يارب
انا الحمد لله بعد ما خلصت الامتحانات ابتدئت قرائه وصلت للجزء العاشر الحمد لله
كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

09.07.11 20:58
فين باقي الاميرات انا هشد حيلي معاكي بجد ربنا يقدرنى حتى ربنا يكرمنا ويفك كربنا يارب وكرب البلد كلها باذن الله بس ممكن مقدرشي اقري الجزء كله كل يوم هكتب انا قريت من الايه كام للايه كام وبقيت البنات اللي تقدر عليه تدخل ونشجع بعض رمضان جي اهه وربنا يقدرنا علي زياده اعمالنا للصالح يارب يا فطومه باذن الله يارب يجازيكى الف خير يارب
فاطمة الزهراء
فاطمة الزهراء
اميره فضيه
رقم عضويتك : 2609
الاوسمه :

09.07.11 23:21
monaalunaa كتب:الله عليكي يا فطوم ربنا يبارك فيكي يارب ويقدرني اني اكون معاكم لاني هكون في التاسع ومش عارفة هواظب والة ايه ؟ يارب يقدرني

حبيبة قلبى ربنا يقدرك يارب ويقومك بالسلامه ويفرحك بنونتك يارب انا اختى هى كمان حتولد فى رمضان ان شاء الله وحتجيب بنت هى كمان زيك انتى ورورو هى كمان ربنا يقومكم بالسلامه كلكم يارب

روان كتب:حلو اوي الموضوع هبدا النهارده واقولكم

ربنا يقدرك ياروان ياحبيبتى يارب

roro25285 كتب:فطومه انا عارفه انى قصرت الشهر ده بس والله غصب عنى
ادعيلى انا خلاص قدامى ايام
ربنا يوفقك ويتقبل منك

ربتا يتمها على خير يارب ويجعلها ساعه سهله يارورو يارب ويقومك بالسلامه يارب

bosswoman كتب:
هيا نقرأ القرأن معا ( الجزء الثالث )  حتى لو بتفكرى ماتشتركيش  بالله عليكى ادخلى شوفينى عايزه اقولك ايه  - صفحة 2 Hwa12750568473

جزانا واياكى ياقمر تسلمى حبيبتى

emy ghanem كتب:ربنا يبارك فيكى وليكى يا بطتى يا حبيبتى وربنا يجازيكى الف خير وانا يا حبيبتى مش اشتركت فى الجزئين اللى فاتوا لان انا طول اليوم فى الشغل وشغلى كله على الكمبيوتر عشان كدة بتلاقينى فاتحة طول الوقت نت والموقع فهمانى لكن انى أقرأ معاكم مش هعرف الا فى الاوقات اللى ينفع فيها وطبعا لما بروح يادوب باكل واصلى الشفع والوتر
بس يوم الجمعة اللى بقرأ فيه بس ان شاء الله هتشجع وهقرأ اما بقى فى رمضان الوضع غير بقرأ يعنى بقرأ مش عايزة كلام يعنى وربنا يخليكى يارب يا بطتى على انك بتفكرينا دايما وانا ان شاء الله معاكم انا مش رضيت اشترك عشان عارفة انى هقصر ومش هبقى مشجعة خالص

تسلمى يا ايمى يارب ربنا يقدرك ويقويكى حبيبتى ويكرمك

ام جنة وفرحة كتب:انا كمان باذن الله هبتدي من النهاردة وربنا يقدرني ويبارك فيكي ولكي

ان شاء الله يا ام جنه تنورى الموضوع باشتراكك يارب وربنا يقدرك ويثبتك حبيبة قلبى

ام تحتمس كتب:ماشاء الله ربنا يكرمكم ويجعلوا فى ميزان حسناتكم

امين يارب
انا الحمد لله بعد ما خلصت الامتحانات ابتدئت قرائه وصلت للجزء العاشر الحمد لله

ماشاء الله عليكى حبيبتى ربنا يثبتك يارب

كليوباترا كتب:فين باقي الاميرات انا هشد حيلي معاكي بجد ربنا يقدرنى حتى ربنا يكرمنا ويفك كربنا يارب وكرب البلد كلها باذن الله بس ممكن مقدرشي اقري الجزء كله كل يوم هكتب انا قريت من الايه كام للايه كام وبقيت البنات اللي تقدر عليه تدخل ونشجع بعض رمضان جي اهه وربنا يقدرنا علي زياده اعمالنا للصالح يارب يا فطومه باذن الله يارب يجازيكى الف خير يارب

ربنا يقدرك ياكليباترا يارب ومش مهم اننا نقرأ الجزئين فى اليوم المهم ان يكون لينا مع كتاب الله وقت كل يوم مانخليش يوم يعدى من غير مانقعد نتدبر فى اياته شويه
manyensh
manyensh
الاميرات المتميزات
رقم عضويتك : 10508
الاوسمه :

09.07.11 23:28
ربنا يبارك فيكي يافطومه متتصوريش انا سعيده بيكي اد ايه ............................ربنا يجزيكي خير
وانا اسفه كتير علي قله دخولي الايام السابقه لاني سافرت وفي ضيوف عندي رجعت وهاسافر تاني .... اليومين دول
ربنا يقوي ايمانك ويكرمك في اولادك يارب