بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 341 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 341 زائر

لا أحد

رشا طاهر
اميره جديده
الاوسمه :

عضويه مجانيه لاوريفليم وهدايا برامج الترحيب والتوصيل داخل وخارج مصر ودخل شهري قيم - صفحة 2 Empty رد: عضويه مجانيه لاوريفليم وهدايا برامج الترحيب والتوصيل داخل وخارج مصر ودخل شهري قيم

09.05.10 20:49
بوصي يا قمر انا حطيت البنر بتاعك عندي وعملت زي ما انتي قولتيلي التبادل الاعلاني علي البوابه وحطيت البنر بتاعك ادخلي علي لينك الموقع بتاعي طبعا انتي عارفاه ولو صح حطي البنر بتاعي عندك وياريت تغيريلي اسم المول بمول فريده لعضويات اوريفليم المجانيه واخر العروض والهدايا او اقتصري علي العضويات المجانيه وردي عليا
كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

عضويه مجانيه لاوريفليم وهدايا برامج الترحيب والتوصيل داخل وخارج مصر ودخل شهري قيم - صفحة 2 Empty رد: عضويه مجانيه لاوريفليم وهدايا برامج الترحيب والتوصيل داخل وخارج مصر ودخل شهري قيم

09.05.10 23:30
ماشي يا قمر هشوف حاضر حالا
كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

09.05.10 23:35
يا روش يا قمر الصوره مش بتطلع علي الصوره وكمان انا مش قصدى كده ملفتش حاجه علي البوابه قسم التبادل الاعلانى بصي عليه عندنا في البوابه هتلاقي ضع اعلانك هنا بنت بتحدف قلوب كده وجنبها اعلان بيفتح علي موقع وحطى اللينك تحت الصوره لان كده مش باين اصلا وهغير لك المول اسمه حالا حاضر
لو مش عارفه مش مشكله اول ما تعرفي انا معاكي متقلقيش هحط ليكى الاعلان علطول