بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 213 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 213 زائر :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

رشا طاهر
اميره جديده
الاوسمه :

عضويه مجانيه لاوريفليم وهدايا برامج الترحيب والتوصيل داخل وخارج مصر ودخل شهري قيم Empty عضويه مجانيه لاوريفليم وهدايا برامج الترحيب والتوصيل داخل وخارج مصر ودخل شهري قيم

08.05.10 0:30
[ اي حد عايز عضويه اوريفليم مجانيه لاخر الشهر يلا الحقو العرض وده غير عرض مضاعفة النقط يعني النقطه بنقطتين فرصتك لاكمال برنامج الترحيب يلا بسرعه اعملو عضويات واي حد عايز يعرف اخر العروض يراسلني علي الايميل من علي بياناتي الشخصيه او لينك الموقع بتاعي من البيانات الشخصيه تليفون ومن عنيه التنين السلام عليكم ورحمة الله اقدم لكم كتالوج شهر مايو مميزات العضويه 1_ خصم 23%علي جميع المنتجات غير العروض الداخليه 2_برامج ترحيب بالعضاء الجدد هداياها تحفه 3_مكافئات تصل ل2100 جنيه 4_هدايا شهريه كل ماهو عليك عرض الكتالوج علي كل من تعرفهم
2010
بصورة واضحة
اضغطى على الصورة للتحميل وتصفحيه مثل الكتالوج الحقيقى

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

عضويه مجانيه لاوريفليم وهدايا برامج الترحيب والتوصيل داخل وخارج مصر ودخل شهري قيم 28-1
حملة يوليو 2010 واقوي برنامج ترحيب في صيف 2010
ولاول مرة في تاريخ اوريفليم مصر
برنامج الترحيب علي 50 نقطة فقط
بالاضافة الي حملة اشتري واشترك
بمعني العضوية مجانية علي اي مشتريات من اوريفليم ولو نقطة واحدة
استمتعوا باقوي حملة وبرنامج الترحيب لمدة 3 شهور علي ال 50 نقطة
واليكم صور برنامج الترحيب
برنامج الترحيب للشهر الاول كما يالصورة التالية
عضويه مجانيه لاوريفليم وهدايا برامج الترحيب والتوصيل داخل وخارج مصر ودخل شهري قيم 18_248

عضويه مجانيه لاوريفليم وهدايا برامج الترحيب والتوصيل داخل وخارج مصر ودخل شهري قيم Wp111
عضويه مجانيه لاوريفليم وهدايا برامج الترحيب والتوصيل داخل وخارج مصر ودخل شهري قيم 18_248

وبرنامج الترحيب للشهر الثاني كما بالصورة التالية

عضويه مجانيه لاوريفليم وهدايا برامج الترحيب والتوصيل داخل وخارج مصر ودخل شهري قيم Wp211

وبرنامج الترحيب للشهر الثالث كما بالصورة التالية

عضويه مجانيه لاوريفليم وهدايا برامج الترحيب والتوصيل داخل وخارج مصر ودخل شهري قيم Wp311

برنامج الاعمال للاعضاء القدامي

علي ال 200 نقطة هدية رااائعة كما بالصورة التالية

عضويه مجانيه لاوريفليم وهدايا برامج الترحيب والتوصيل داخل وخارج مصر ودخل شهري قيم Bc10

استمتعوا مع احلي صيف واحلي عروض من اوريفليم
وانتظروا منا كل جديد

[/center][/quote]

عدل سابقا من قبل رشا طاهر في 23.07.10 15:41 عدل 2 مرات
رشا طاهر
اميره جديده
الاوسمه :

عضويه مجانيه لاوريفليم وهدايا برامج الترحيب والتوصيل داخل وخارج مصر ودخل شهري قيم Empty رد: عضويه مجانيه لاوريفليم وهدايا برامج الترحيب والتوصيل داخل وخارج مصر ودخل شهري قيم

08.05.10 0:31
عضويه مجانيه لاوريفليم وهدايا برامج الترحيب والتوصيل داخل وخارج مصر ودخل شهري قيم 4323759ae0
كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

عضويه مجانيه لاوريفليم وهدايا برامج الترحيب والتوصيل داخل وخارج مصر ودخل شهري قيم Empty رد: عضويه مجانيه لاوريفليم وهدايا برامج الترحيب والتوصيل داخل وخارج مصر ودخل شهري قيم

08.05.10 3:48
حاضر من عينيه يا قمر حاضر هعمله حالا
كمان ممكن اعملك تبادل اعلانى للمنتدى علي البوابه اعلان للمنتدى بتاعك وتحطى البانر بتاعنا عندك كمان في المنتدى لو موافقه هبعتلك البانر وانا هحطه ليكى اول ما نتفق في البوابه تحت التبادل الاعلانى
كليوباترا
ملكه المنتدى
الاوسمه :

08.05.10 4:27
الصوره مش راضيه تتحرك دي فلاش ولا فوتو شوب قولي ليه علشان اعرف وبصي عايزه نعملك الاعلان علي البوابه اوك بلاش لينكات بداخل الموضوع علشان انا منعه بقيت البنات اللي هيعمل تبادل اعلانى احسن وكمان الاتصال علي الخاص وفهميهم هيتعودوا ضيفي الميل بتاعك جوه بياناتك الشخصيه وهما هيدخلوا عليها وممكن التليفوون كمان ومنورانى يا رشا
رشا طاهر
اميره جديده
الاوسمه :

08.05.10 4:49
بوصي انا ماعنديش مشكله انا هحطه عندي بس انا منتدايا مبتديء فيه 40 عضو بس هو بادي من شهر انا حسه انا كده كويس شهر يدخل فيه 40 كده كويس بس قوليلي اعمل موضوع التبادل ده ازاي انا عامله قسم للتبادل الاعلاني اعمل موضوع جديد واحطه فيه وعايزه اسالك علي حاجه كمان موضوع ضيفي المول بتاعك عاملاه ازاي وممكن اعمل زيه عندي علي المنتدي ازاي انا عامله التصميم ببرنامج الفوتو فلتر وعلي فكره لو مش بتتحرك مش مشكله ياريت تردي عليا في رساله خاصه
كليوباترا
ملكه المنتدى
الاوسمه :

08.05.10 14:15
خلاص بعت ليكى رساله خاصه والبانر اهه ولما تضيفي قولي ليه هضيفك علطول
عضويه مجانيه لاوريفليم وهدايا برامج الترحيب والتوصيل داخل وخارج مصر ودخل شهري قيم Wasfat22
رشا طاهر
اميره جديده
الاوسمه :

08.05.10 14:53
انا كل ما بعمل للبنر بتاعك كوبي بيطلع رساله بتقول النسخ للاعضاء فقط طيب ما انا عضوه وكنت متصله وانا فعلا منتدايه وضعته في اضف موقعك ونزل علي جوجل وعلي الياهو وبعملو اشهار في منتدي الاشهار ولو عندك طريقه عرفيهاني وانتي ما شرحتليش ازاي هعمل التبادل الاعلاني انا زي ما قولتلك انا عامله علي الصفحه الرئيسيه تبادل اعلاني ادخل فيها واعمل موضوع جديد واحط المنتدي بتاعك والبنر وازاي انسخه من عندك وهو ممنوع النسخ
كليوباترا
ملكه المنتدى
الاوسمه :

08.05.10 15:00
لا مش قصدى كده انا هفتح لك النسخ من عينيه مش بتعملي اضافه موضوع في التبادل الاعلانى بتعملي اعلان علي البوابه ادخلي علي البوبابه هتلاقي التبادل الاعلانى ومربعات جنب بعض لو عرفتي اوك لو مش عارفه خلاص مش مهم وهما بيدخلو علي المول بتاعك كده كده فتحت النسخ خلاص
بنوتة ذوء
اميره جديده
الاوسمه :

09.05.10 2:34
انا عامله عضوية بالفعل بس بقالى يمكن سنه مااستخدمتهاش المفروض اعمل ايه لو عاوزة اشترى حاجات
رشا طاهر
اميره جديده
الاوسمه :

09.05.10 18:08
??????? ??? ????? ?????? ?? ????? ????? ??????? ??? ????? ???? ?? ??? ??????? ????? ?? ?????? ?? ??????? ????? ?? ???????? ?150 ???? ??????? ????? ????? ?? ??????? 60%??? ???? ?? ???????? ??? ?? ????? ????? ??150 ???? ???????? ???? ????? ??????? ????? ?????? ?????? ????? ???? ????? ?? ???????? ????? ??????? ?? ?? ??????? ???? ?? ????? ??????? ??????? ???? ??????? ??? ??????? ???????? ???? ???????? ??? ????? ???? ???? ?? ??? ??? ????? ???????? ????? ?? ??? ??????? ????? ??? ??????? ?????? ??????mrfm_4@yahoo.com?? ????? ??? ??????? ?????? ??? ????? ??????? ????? ?? ???????? ???? ????????? ??? ???? ??? ??????? ????????? ???? ???? ??????? ?????? ??????? ??????? ????? ???? ?? ????? ????? ???? ??? ????? ??????? ?? ??????? ??? ?????