بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 10 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 10 زائر :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

هل توافقي ام ترفضي عدم اظهار الموضوع الا بوجود رد؟؟؟

4 - 67%
2 - 33%

مجموع عدد الأصوات: 6

كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

محتاجه رايكم جدا اقتراح لزياده الردود  Empty محتاجه رايكم جدا اقتراح لزياده الردود

13.05.11 3:27
يا بنات انا عايززه الرد على الاستفتاء ده ولو كده هعلمكم ازاى تعملوه ان المحتوى للموضوع يبقي مخفى وميظهرش الا باضافه رد انا مش حبه الطريقه اوى بس علشان نزود الردود ولا رايكم اييييييييييييه ولو فى اقتراح تانى ياريت تضيفوه علشان نزود الردود
محتاجه رايكم جدا اقتراح لزياده الردود  Hide10

عدل سابقا من قبل كليوباترا في 13.05.11 21:20 عدل 1 مرات
roro25285
roro25285
مشرفه عامه
مشرفه عامه
رقم عضويتك : 565
الاوسمه :
العمل/الترفيه : dentist

محتاجه رايكم جدا اقتراح لزياده الردود  Empty رد: محتاجه رايكم جدا اقتراح لزياده الردود

13.05.11 4:27
بصى ياكليوبترا انا بشوفه فى منتدايات كتير وصراحتا بتخنق عشان لازم ابقى عضوه واضيف رد
بس انا لما جربت الموضوع ولقيت ان فى مواضيع الواحده بتكتبها ويشوفها مئات وماحدش يكتب رد او عدد الردود مايكملش عشره يبقى حرام
فاانا معاكى فعلا
roaa2010
roaa2010
اميره فضيه
رقم عضويتك : 3948
الاوسمه :

محتاجه رايكم جدا اقتراح لزياده الردود  Empty رد: محتاجه رايكم جدا اقتراح لزياده الردود

13.05.11 15:26
اقتراح حلو اوي وخاصة اننا جربنا كل الطرق وبرضه مافيش فايدة
نفذيه وكلنا معاكي
ام جنة وفرحة
ام جنة وفرحة
اميره رائعه
الاوسمه :
العمل/الترفيه : حاصلة علي بكالوريوس تمريض

13.05.11 16:18
بس انتي كده بتقصري الاستفادة علي الاعضاء فقط ولازم يردو وكده هتحرمي مئات الناس من معلومة تفيدهم وتؤجري عليها
poosy
poosy
اميره رائعه
رقم عضويتك : 8630
الاوسمه :

13.05.11 19:11
لا طبعا معاكى دى الطربقه الوحيدة بجد الى هتنفع
وكل المنتديات بتعمل كده الى حابب المنتدى فعلا
هيعمل المستحيل عشان يطوره ويخليه احسن
فأنا معاكى وممكن عشان مش نضايق حد ممكن
مش نعمله على المواضيع كلها
فاطمة الزهراء
فاطمة الزهراء
اميره فضيه
رقم عضويتك : 2609
الاوسمه :

13.05.11 19:27
انا رأيي بلاش الطريقه دى لان المفروض ان يكون الهدف الاول للى بتكتب الموضوع هو انها تفيد الجميع واكبر عدد يستفيد من الموضوع واهو كله فى ميزان حسناتها وكده احنا حنقيد الموضوع
صحيح الواحده بتبقى محتاجه تشجيع وهى فعلا حاجه تضايق بس انا رأيي نشوف طريقه تانيه احسن
كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

13.05.11 21:26
طيب ما دام يا بنات اختلفنا ايه رايكم طيب انا ممكن اعرفكم الطريقه واللي تحب تعمل موضوعها كده براحتها واللي مش حبه عادي علشان ننشط شويه واللي حبه تعمل كجه اوك واللي مش حبه براحتها هوه ده الحل الوحيد ارضاء لكل الاطراف مش كل المواضيع اللي تحب بس تضيفها
فاطمة الزهراء
فاطمة الزهراء
اميره فضيه
رقم عضويتك : 2609
الاوسمه :

13.05.11 21:36
اعتقد انه اقتراح كويس ياكليوباترا كل واحده بتكتب موضوع تختار كده حيكون فى كده وفى كده
roro25285
roro25285
مشرفه عامه
مشرفه عامه
رقم عضويتك : 565
الاوسمه :
العمل/الترفيه : dentist

13.05.11 21:39
اوك ياكوكو عرفينا
roaa2010
roaa2010
اميره فضيه
رقم عضويتك : 3948
الاوسمه :

13.05.11 23:02
ماشي بس كده الاعضاء هتتضايق من اللي هتعمل كده في موضوعها والباقي مش بيعملوا
انا رأي يكون للكل يااما لا