بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 20 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 20 زائر :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

طلبات مهمه يا احلي اميرات مستنيه مقترحاتكم

فتاة الاحزان
emy ghanem
roaa2010
a.l.y.a.a
بوكي الشعنونه
Dondon**
sara love mido
nodaa
كليوباترا
13 مشترك
كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

طلبات  مهمه يا احلي اميرات  مستنيه مقترحاتكم  - صفحة 2 Empty رد: طلبات مهمه يا احلي اميرات مستنيه مقترحاتكم

02.03.11 23:10
هههههههههههههه واللهي يا بنت نفس الهوهوه ديه في دماغي قلقي علي ابنى وهو رايح المدرسه بيخلينى مش بنام بجد هتجنن اتخنقت من حاله الخةف يارب رجع امننا يارب وطبعا احا بنموت فيكي وبنحبك وفاكرينك ديما متقلقيش بس اول ما تفضي ابقي تعالي مسي علينا وطمنينا عليكي بس ادخلي قولي بمسي عليكم بنبسط اوى لما بطمن عليكم بجد تسلني يا رب يا احلي رانيا
roaa2010
roaa2010
اميره فضيه
رقم عضويتك : 3948
الاوسمه :

طلبات  مهمه يا احلي اميرات  مستنيه مقترحاتكم  - صفحة 2 Empty رد: طلبات مهمه يا احلي اميرات مستنيه مقترحاتكم

02.03.11 23:17
تسلميلي يا رب وربنا يطمنك عليه دايما
ومتقلقيش الامور بتستقر شوية شوية
والسياح بدأوا يرجعوا عندنا بعد ما كانت الغردقة شبه مهجورة
emy ghanem
اميره فضيه
رقم عضويتك : 9301
الاوسمه :

03.03.11 17:52
انا موافقة اكيييييييد لان الكلام سليم ميه الميه ومفيد لينا كلنا
وربنا يخلينا لبعض وميجبش زعل ابدا وربنا يخليلنا كوكيه القمر والحنونة كمان لانك نعم الاخت والصديقة والمسئولة الجامدة اللى مش ليها حل
كليوباترا
ملكه المنتدى
الاوسمه :

03.03.11 20:42
كفايه انكم معايا والهي ربنا يعلم انا بحبكم اد ايه والحمد لله انكم كتفقين معايا انا مبسوطه اوى اوى والحمد لله يا رانيا السياحه ديه مهمه لينا كلنا ربنا يرجعها علي خير
فتاة الاحزان
فتاة الاحزان
مشرفه قسم الشعر
مشرفه قسم الشعر
رقم عضويتك : 2801
الاوسمه :
العمل/الترفيه : خريجه كلية الحقوق

03.03.11 20:56
كلامك صح ياكوكى ياروح قلبى انتى عسولة اوى وذوق اوى وبتخافى على مشاعر واحاسيس الناس بجد انتى روعة ربنا يخليكى
فاطمة الزهراء
فاطمة الزهراء
اميره فضيه
رقم عضويتك : 2609
الاوسمه :

03.03.11 21:03
ربنا يكرمك يارب طبعا ما فيش اتنين يختلفو على الكلام الجميل ده ربنا يجعل تجمعنا على الخير دايما يارب
ام يوسف
اميره ماسيه
رقم عضويتك : 50
الاوسمه :

03.03.11 21:14
جزاك الله خيرا يارندا
farah
اميره حيويه
رقم عضويتك : 3804
الاوسمه :

03.03.11 21:53
انا عايزة اعرف ءة التوقيع و يعنى تتفل هوة اقدك ءة ب هتفتحى الكاميرا يعنى عايزة اعرف بس
و انا هنفذ الطلبات كولها
كليوباترا
ملكه المنتدى
الاوسمه :

03.03.11 22:26
تسلموا يا احلي بنات واللهى بحبكم جدا وصحبه كنت محتاجاهه بجد وربنا وفقنا لبعض مجموعه فى قمه الاحترام اللى قابلتهم والرقي امييييييييرات وملكات بلا شك

فروحه فرح مش فاهمه يا قمر الكلام وضحى اكتر
dr_bosbos
dr_bosbos
اميره جديده
رقم عضويتك : 9915
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه

03.03.11 22:32
اكيد طبعا معاكي اللي انتي بتقوليه ده الصح وده اللي بيحبب اي حد ف المنتدى وبيشد انتباه