بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 26 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 26 زائر :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

طلبات مهمه يا احلي اميرات مستنيه مقترحاتكم

فتاة الاحزان
emy ghanem
roaa2010
a.l.y.a.a
بوكي الشعنونه
Dondon**
sara love mido
nodaa
كليوباترا
13 مشترك
كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

طلبات  مهمه يا احلي اميرات  مستنيه مقترحاتكم  Empty طلبات مهمه يا احلي اميرات مستنيه مقترحاتكم

27.02.11 23:12
اولا تحيه ليكم بجد احلي مجموعه ربنا يكرمنا يا بنات انا مبسوطه اوي بانضمام كل حبايبي لينا وكل يوم بينضم بنات احلي واحلي وبحس بحبنا الجميل لبعض وده بيسعدنى اوى اوى
ليه شويه طلبات من حبيبي وعارفه انكم هتساعدونى علشان نبقي منتدي راقي وكمان نكسب حسنات طول ما احنا مع بعض ومنخدش اي سيئه باذن الله
اولا : ابعدوا عن الاستهزاء باي حد للذنب اللي ممكن نتحمله اي كان فنان سياسي او غيره وطبعا مش علشان كويس او وحش بس للاهم وهو اننا احنا منشيلش ذنب وطول عمري بقول ان الذنوب الصغيره بتودي في داهيه اكتر من الكبائر وانتم ميخلصكمش ادخل النار لان كل واحد ممكن يقري موضوع بتحوش عندي في الذنوب ههههههه فمحدش يزعل منى لو مسحت تريقه علي اي حد احنا لازم نبقي احسن بطباعنا الحلوه زربنا ينتقم لينا من كل ظالم وياخد حقنا

ثانيا الصور المغريه موت تحت اسمائكم مغريه ليه انا شخصيا هههههههههه طبعا انا باكد اننا الحمد لله معاناش اي ولد بس اللي في ايدي امنع الصور عن الزوار كلها حتى التوقيع لكن اللي في الجنب مش بعرف امنع ان الزائر يشوفها وطبعا ممكن ولاد يعودوا علي المنتدي من النت وطبعا تحويشه الذنوب بتتحول مباشره عليه ههههههههههههههههه بتاعه المنتدي كله ياالا حمله تغيير صوركم والتوقيع عيشوا حياتكم فيه لاننا بنات مع بعض بس مش اوفر اوى ههههههههههههه بس عادي ليه علشان التوقيع مش بيظهر للزوار

ثالثا يا قمرات مش عايزين نتكلم في حاجات شائكه بمعنى سياسه او معتقدات دينيه هتقولوا ليه ليه
علشان في ناس بتحب حد معين وفلانه بتحب علان نتخانق مع بعض بقي ونزعل من بعض وشايفه الكلام ده علي الفيس ناس كتير مختلفين مع بعض بالتالي نزعل من بعض ليه و انا حريصه جداااااااا علي حبنا لبعض مش عايزه شد وجذب بينا هتقولوا وايه يعنى كل واحد يقول رايه واللهي بتقلب خناق هههههه المهم

انا بحبكم اوى اوى اوى وعايزه صلاح البنات والزوجات وانا معاكم ونركز اننا نبص للمستقبل ونفيد بعض تقلت عليكم في طلباتى بس معلشي استحملونى ديه مسئوليه قدام ربنا

مستنيه ردودكم واللي هتدخل ومش هتعبرني وتدينى رايها هزعل منها وهعرفها لاني حالا هشغل الكاميرا هههههههههههه
مستنياكم يا حبايبي ومستنيه ارائكم لتطوير منتتدانا وعايزين اضافه اي قسم او اى حاجه انا معاكم

و محدش يزعل منى ابدا لاني بعمل علي مصلحتكم لو لقي موضوع اتحذف لو لقيت ممكن يحملن ذنب او في حاجه سياسيه او ممكن يشكل حوارات ساخنه من اي نوع بشيلوا وده مش معناه انى بقلل من الموضوع ممكن يكون حلو اوى بس احنا عايزين نمشي مع بعض للاحسن والحسنات باذن الله ولو حد زعلان من اي حاجه هنا لحظه صفا ومستنياكم
nodaa
nodaa
اميره برونزيه
رقم عضويتك : 5588
الاوسمه :

طلبات  مهمه يا احلي اميرات  مستنيه مقترحاتكم  Empty رد: طلبات مهمه يا احلي اميرات مستنيه مقترحاتكم

28.02.11 0:02
سمعا وطاعا يا مولاتىىىىىىىىىىىىى

كل طلباتك مجابة وتنفذذذذذذذذذذذ

كليوباترا
ملكه المنتدى
الاوسمه :

طلبات  مهمه يا احلي اميرات  مستنيه مقترحاتكم  Empty رد: طلبات مهمه يا احلي اميرات مستنيه مقترحاتكم

28.02.11 0:39
ده انتم اللي طلباتكم اوامر يا احلي اخوات ربنا يكرمك يا نود تسلمي ليه يا قمر مفيش اوامر بينا ابدا ده حب وانتم اطلبوا وانا اظبطكم ههههههههههههههه مستنيه ارائكم فين ....,,؟؟؟؟؟؟؟؟
sara love mido
sara love mido
اميره خياليه
رقم عضويتك : 10825
الاوسمه :
العمل/الترفيه : بحب كل الناس

28.02.11 8:07
انا موافق طبعا علي كلامك يا كوكي عندك حق وربنا يوفقنا لما فيه الخير ان شاء الله
Dondon**
Dondon**
اميره نشيطه
رقم عضويتك : 10234
الاوسمه :
العمل/الترفيه : Mech.Engineer

28.02.11 13:29
والله انا كل يوم عن يوم بيزيد حبي وتمسكي بيكم
ربنا يجعلنا صحبة خير فى الدنيا والآخرة ويجعل كل اعمالنا فى ميزان حسناتنا
ويتقبلها منا يارب العالمين

اللهم وفقنا لما تحب وترضي
طلبات  مهمه يا احلي اميرات  مستنيه مقترحاتكم  294981
بوكي الشعنونه
بوكي الشعنونه
اميره جديده
الاوسمه :
العمل/الترفيه : سكرتيره في شركه

28.02.11 14:19
بقي بزمتك في حد ممكن يزعل من الكلام الجميل ده
بجد انا معاكي وموافقاقي في رائيك ده واحترمو I love you
a.l.y.a.a
a.l.y.a.a
اميره برونزيه
رقم عضويتك : 10196
الاوسمه :

28.02.11 21:25
اوك يا كوكى
كليوباترا
ملكه المنتدى
الاوسمه :

28.02.11 21:45
تسلموا ليه يارب هوه ده يارب يجعله عمل صالح جاري لينا دنيا واخره يا رب ويجعله في ميزان حسناتنا جميعا يا حبيبي انا مبسوطه اوى اوى بصحبتكم بجد ربنا وفقنا لمجموعه من ارق وارقي الاميرات وديما منورنى يارب شكرا I love you I love you I love you
كليوباترا
ملكه المنتدى
الاوسمه :

02.03.11 22:56
تاكيد يا اميرات علشان محدش يزعل لان بنضطر لحذف مواضيع يا اميرات وخاصه الامور السياسيه لاننا منتدي نسائي متخصص يا احلي اميرات

1- اميره يقوم بكتابة اي موضوع او رد سياسي بشتى انواعه ودرجاته .

2- اميره يقوم بكتابة اي موضوع او رد مذهبي سواء مناسبات او خصامات .

3- اميره يقوم بكتابة اي موضوع يسئ لرجل في اي دوله صاحب منصب او شأن .

4- اميره يقوم بكتابة اي موضوع يسئ لمؤسسات حكوميه او خاصه او مواقع على الشبكه
العنكبوتيه سواء تجاريه أو خاصة أو القائمين على ماتم ذكره .

5- اميره يقوم بكتابة اساءه لهيئةاو انتقاد توجهاتها وسياستها ومخالفة تعليماتها .

منتدانا غير مؤهل للحكم علي اي انسان بذكر اشاعه او غيره لن نتحمل ذنوبه واي حد يقري الموضوع هناخد ذنوب كفانا ذنوب يا بنات ولازم نشارك كلنا موضوع انترنت بلا فتنه
roaa2010
roaa2010
اميره فضيه
رقم عضويتك : 3948
الاوسمه :

02.03.11 23:06
اهنا نزعل منك ده كفاية ذوقك ورقتك في الكلام
اهنا كلنا معاكي وخاصه انك معاكي حق في كل كلمه
واعذروني اني مش متابعه معاكم اليومين دول بس دماغي فيها 100 كلب بيهوهو ههههههههه
بحبك وبحب كل اميرة في بيتنا التاني
I love you بحبكم هديه