بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 32 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 32 زائر

لا أحد

روان
مشرفه عامه
مشرفه عامه
رقم عضويتك : 2672
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه

اتعلمي ازاي تلفي شعرك طاقيه او دوامه - صفحة 2 Empty رد: اتعلمي ازاي تلفي شعرك طاقيه او دوامه

15.02.11 20:05
a.l.y.a.a كتب:هى فعلا حلوه بس انامس بعملها بتوكه بس مش فاهمه ازاى توكه من اسفل الشعر قصدك يعنى ديل الحصان؟

ايوه يا حبيبتي ديل الحصان

عدل سابقا من قبل روان في 15.02.11 20:08 عدل 1 مرات
روان
مشرفه عامه
مشرفه عامه
الاوسمه :

اتعلمي ازاي تلفي شعرك طاقيه او دوامه - صفحة 2 Empty رد: اتعلمي ازاي تلفي شعرك طاقيه او دوامه

15.02.11 20:07
emy ghanem كتب:ايوة يالول ديل حصان من تحت وهى حلوة بس انا بعملها زيك كدة من غير توكة انا عايزة اسال سؤال صحيح هى الطاقية فيما بعد بتنحل الشعر وبيخف اصل كتير قالوا ليا كدة وانا قلقانة ولما بجى افك الطاقية شعرى من تنيته بيوجعنى اصلى بعملها كل يوم قبل ما انام

لا مش بتنحل دي بتحافظ علي الجذور من الاحتكاك
وحاولي تغيري اتجاه الطاقيه من فتره للتانيه علشان شعرك مش يوجعك
روان
مشرفه عامه
مشرفه عامه
الاوسمه :

15.02.11 20:09
mariana.ibram كتب:لا ياايمى ياحبيبتى بالعكس الدوامة كويسه جدا وانا بعملها كل يوم قبل ماانام ولما بكون رايحه مشوار بعملها وافكها واقلبها الناحيه التانيه اكتر من مرتين عشان يبقى حلو وانا طالعه بس انتى حاولى متستخدميش البنس الضاغطة اوى يعنى حاولى تبقى البنسه واسعه ثنه عشان متوجعش فروة راسك

تسلمي يا ميري علي النصايح الهايله
روان
مشرفه عامه
مشرفه عامه
الاوسمه :

15.02.11 20:10
emy ghanem كتب:طمنيتى يا ميرو ياحبيبتى بس انا سمعت كتير انها هى والرولو بيوقعوا الشعر مع تقدم العمر فاهمة اصلى بعملها على طووووووووووول

لا يا حبيبتي لا الرولو ولا الطاقيه بيوقعوا الشعر
روان
مشرفه عامه
مشرفه عامه
الاوسمه :

15.02.11 20:11
mariana.ibram كتب:ايوة انا سمعتفعلا ان الرولو بيوقع الشعر بس انا ال لقيته فعلا ان الرولو بيقصف الشعر عشان كدا بطلت احطه فى شعرى لكن الدوامة لا دى مفيدة جدا مش زى الرولو

الرولو مش بيقصف الشعر هي اللفه بتاع الرولو بدماغنا كدا هتعمل ايه في الشعر انا عايزاكو يا بنات مش تصدقو كل حاجه تتقال علي النت لان مش كله صح
me mahmoud
اميره جديده
الاوسمه :

29.07.11 13:03
fekra gameeela gdan , bravo 3aleeky [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
روان
مشرفه عامه
مشرفه عامه
الاوسمه :

31.07.11 23:02
me mahmoud كتب:fekra gameeela gdan , bravo 3aleeky [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]