بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 81 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 81 زائر

لا أحد

الوصفة القنبلة شعرك هيوصل لركبك وهيبقى ناعم حرير وكمان كثيييييف ودا عن تجربه

منوناء
white_hd
veta 5m
ghada hussein
ميادة الجنيدي
gigi emad
نفرتيتي
Ranoshaa mohamed
الايمان الطاهر
poosy
عناد الحب
noor elkadah
roaa2010
سيندريلا
Miss Manar
choocolett
moka
CENDRELA
oshi410
Raan
جنات عدن
lovely girle
نهى
lolo_82
yassmin
donya mostafa
sahar aly mady
malakmohamed
ام الاولاد
أميرة تامر
sasooooooooooo
Sandro
همسه حنين
علياء السجاعي
dede_m
كليوباترا
a.l.y.a.a
روان
emy ghanem
vota
زوزة
Gano0o0o
sweatrose
بوسى كاات
فتاة الاحزان
49 مشترك
فتاة الاحزان
فتاة الاحزان
مشرفه قسم الشعر
مشرفه قسم الشعر
رقم عضويتك : 2801
الاوسمه :
العمل/الترفيه : خريجه كلية الحقوق

الوصفة القنبلة شعرك هيوصل لركبك وهيبقى ناعم حرير وكمان كثيييييف ودا عن تجربه - صفحة 2 Empty رد: الوصفة القنبلة شعرك هيوصل لركبك وهيبقى ناعم حرير وكمان كثيييييف ودا عن تجربه

25.11.10 22:02
يسلم مرورك يابوسى كات
vota
vota
اميره جديده
رقم عضويتك : 10140
الاوسمه :

الوصفة القنبلة شعرك هيوصل لركبك وهيبقى ناعم حرير وكمان كثيييييف ودا عن تجربه - صفحة 2 Empty رد: الوصفة القنبلة شعرك هيوصل لركبك وهيبقى ناعم حرير وكمان كثيييييف ودا عن تجربه

26.11.10 14:23
حلو اوى ياقمر بس ينفع دهان الشعر باى كريم بعد الغسيل ؟ سؤال ثانى معلش ياحبيبى خلال الفترة دى ممكن نستعمل زيت الثوم ولا بعد لما الشعر يطول ؟ مع العلم انا شعرى ناعم بس خفيف (مرسى ليكى كتيييييييييييييييير اوى )
فتاة الاحزان
فتاة الاحزان
مشرفه قسم الشعر
مشرفه قسم الشعر
الاوسمه :

26.11.10 21:21
vota كتب:حلو اوى ياقمر بس ينفع دهان الشعر باى كريم بعد الغسيل ؟ سؤال ثانى معلش ياحبيبى خلال الفترة دى ممكن نستعمل زيت الثوم ولا بعد لما الشعر يطول ؟ مع العلم انا شعرى ناعم بس خفيف (مرسى ليكى كتيييييييييييييييير اوى )
طبعا بعد ماتغسليه تدهنيه باى كريم براحتك خالص
وتانى سؤال خصصى يومين فى الاسبوع ومتغيرهمش يوم لزيت التوم واليوم التانى للخلطة دى
يعنى مثلا السبت لزيت التوم ويوم التلات للخلطة دى ومتغيرهمش استمرى كدا
وميرسى لمرورك ياحبيبتى
emy ghanem
اميره فضيه
رقم عضويتك : 9301
الاوسمه :

14.02.11 18:52
Question اعمل ايه ولا ايه طيب اخلص وصفة التوم الاول والنخاع وبعدين اعمل واحدة تانية حيرتينى ميروووووووو طيب طلعت جامدة اوى كدة سمنة روابى طيب ازاى Very Happy
فتاة الاحزان
فتاة الاحزان
مشرفه قسم الشعر
مشرفه قسم الشعر
الاوسمه :

14.02.11 18:55
ياايمى ياحبيبتى حاولى تخصصى يومين فى الاسبوع يوم للخطة اللى انتى بتعمليها زى التوم وكدا واليوم التانى للخلطة دى صدقينى شعرك هيبقى تحففففففه ودى نتيجتها سريعه ومضمونه
emy ghanem
اميره فضيه
الاوسمه :

14.02.11 19:00
ههههههههههههههههه عارفة انا بفكر احلق قرعة زى الاطفال لما الطفل بيتولد شعره خفيف بيحلقوا ليه بس هضطر أأجل الفرح بتاعى 10 سنين ولا حاجة Very Happy ايه رايك فى الفكرة دى
فتاة الاحزان
فتاة الاحزان
مشرفه قسم الشعر
مشرفه قسم الشعر
الاوسمه :

14.02.11 19:07
هههههههههههه لا بلااااااش متتهوريش ياايمى
بصى ياسيتى انا اضمنلك حاجة انتى خصصى زى مثلا سبت وتلات خلى السبت لزيت التوم وخلى التلات لوصفة دى وهتلاقى شعرك اتغير360درجة وعلى ضمانتى لان انا جربتها وشعرى فعلا اتغير خالص واكتر حاجة لاحظتها انى فى الاول كان شعرى بيهيش اول مااطلع برا لكن دلوقتى بطلع وبدخل وشعرى زى ماهو
emy ghanem
اميره فضيه
الاوسمه :

14.02.11 19:23
ماشى ياسكر بس انتى عارفة الشغل طيب اخلص التوم واحاول انجز وبعدين استعمل الوصفة دى بتتعبى ياميروووووووو معانا تسلميلنا يارب بس فيه مشكلة فى البيت هما بيضحكوا عليا من غير حاجة بيقولولى انتى امتى هتبطلى طبخ فى شعرك وفى وشك هروح كمان اقلى زيت وسمنة فى شعرى بس انتى شوقتينى للوصفة دى بفكر اعملها قبل التوم بس ربنا يسهل وابطل كسل ويانا لا شعرى فى الدنيا دى عمال يقولى ارحمينى بقى وانا اقوله لا يمكن هتتقل وتتغذى يعنى هتتقل وتتغذى
فتاة الاحزان
فتاة الاحزان
مشرفه قسم الشعر
مشرفه قسم الشعر
الاوسمه :

14.02.11 19:42
ولا بتعب ولا حاجة ياايمى ياحبيبتى انا بس بجرب فى شعرى واقولكم النتيجة انا خليت شعرى حقل تجارب ههههههههههههخ بس بصراحه الوصفة دى انا عمرى ماشوفت زيها قبل كدا انا استعملتها مرتين ومش عايزة ابطلها ابدا
روان
مشرفه عامه
مشرفه عامه
رقم عضويتك : 2672
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه

14.02.11 19:53
حلوه اول بس السمنه الروابي بكام علشان مماتي هي اللي بتعمل السمن البلدي في البيت ولو اخدت منها هتضربني قوليلي علبه السمنه الروابي بكام اصل ماما تضربني ههههههه