بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 94 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 94 زائر

لا أحد

shimo mamy
اميره جديده
الاوسمه :

مفاجأه زيت بيرفكت لعلاج جميع انواع سقوط الشعرPERFECT  - صفحة 2 Empty رد: مفاجأه زيت بيرفكت لعلاج جميع انواع سقوط الشعرPERFECT

14.02.11 0:19
شكرا لمعلوماتك انا من اشد المعجبين بلصفحة دى و انتوا عاملين مجهود رائع جدا بس انا عندى سؤال اشترية منين من العطار ولا من اى صيدلية
روان
مشرفه عامه
مشرفه عامه
رقم عضويتك : 2672
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه

مفاجأه زيت بيرفكت لعلاج جميع انواع سقوط الشعرPERFECT  - صفحة 2 Empty رد: مفاجأه زيت بيرفكت لعلاج جميع انواع سقوط الشعرPERFECT

14.02.11 1:17
بوسي ابراهيم كتب:يعني المفروض نستخدمة مرتين في اليوم يا رورو وميتغسلش مفيش منة اي ضررر لو متغسلش والا استخمة كحمام زيت مرة في الاسبوع افضل واسيبو اليوم كلو علي شعري ردي عليا بلييييييييييز عشان عايزة اجربو

لا يا قمر استخدميه عادي زيه زي الكريم مش منه ضرر دا زيت علاج
ملوش لزمه يستخدم كحمام زيت استخدمي الزيوت التانيه في اخر الاسبوع كحمام زيت
انما دا استخدميه زي الكريم وسيبيه علي شعرك عادي جدا

ربنا معاكي
روان
مشرفه عامه
مشرفه عامه
الاوسمه :

14.02.11 1:19
shimo mamy كتب:شكرا لمعلوماتك انا من اشد المعجبين بلصفحة دى و انتوا عاملين مجهود رائع جدا بس انا عندى سؤال اشترية منين من العطار ولا من اى صيدلية

لا يا قمر دا هتلاقيه في الصيدليله بس
كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

14.02.11 2:21
رورو بنت علي الفيس بتسالك
طيب هى قالت فى الردود انها استعملت الزبادى والعسل ايه الطريقة دى؟
جوبيها يا رورو ربنا يكرمك معلش تعبناكي يا قمر
lima shiko
اميره جديده
الاوسمه :

14.02.11 3:52
ممكن لو سمحتي تقوليلنا وصفة الزبادي بالثوم عشان نجربها geek
روان
مشرفه عامه
مشرفه عامه
الاوسمه :

14.02.11 3:56
كليوباترا كتب:رورو بنت علي الفيس بتسالك
طيب هى قالت فى الردود انها استعملت الزبادى والعسل ايه الطريقة دى؟
جوبيها يا رورو ربنا يكرمك معلش تعبناكي يا قمر

خلاص رديت عليها يا قمر في الفيس اي خدمه
روان
مشرفه عامه
مشرفه عامه
الاوسمه :

14.02.11 4:01
lima shiko كتب:ممكن لو سمحتي تقوليلنا وصفة الزبادي بالثوم عشان نجربها مفاجأه زيت بيرفكت لعلاج جميع انواع سقوط الشعرPERFECT  - صفحة 2 30354

بصي يا عسله انا بجيب علبه زبادي كبيره واضيف عليها معلقتين عسل واقلبهم كويس بس شرط الحاجات دي مش تكون طالعه من التلاجه لازم تبقي بدرجه حراره الغرفه
واجيب معلقتين زيت شعر عادي زيتون صانسيلك جوز هند اي حاجه تمشي عادي
واقلبهم
بعد كدا بحط خمس نقط زيت توم واقلبهم كويس وابدا اوزعهم علي شعري خاصه الاماكن الجافه والمتقصفه
واجيب كيس واغطي بيه شعري واسيبهم ساعتين اقل حاجه لو عايزه تزودي انتي وقدره تحملك
واغسله بالشامبو وبعديها حمام كريم بفوطه ساخنه 10 دقائق والفه داومه لحد ما ينشف

اي سؤال انا معاكي
Ranoshaa mohamed
Ranoshaa mohamed
الاميرات المتميزات
رقم عضويتك : 4652
الاوسمه :

10.03.12 18:31
طيب تمام كده هسال عليه واجيبه تسلم ايدك بجد لو فعلا عمل معايا نتيجة هفضل ادعيلك طول عمري متعرفيش انا شعري ده معكنن عليا اد ايه