بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 423 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 423 زائر

لا أحد

nodaa
nodaa
اميره برونزيه
رقم عضويتك : 5588
الاوسمه :

نداء عاجل .........................انتم فين يا اميرات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Empty نداء عاجل .........................انتم فين يا اميرات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

15.01.11 22:16
ايه بقا

فى ايه

مالكم

محدش بيشفكم ليه

ف حد زعلكم فى حاجة

ولا بتتقلو علينا

ماشى براحتكم

بس بجد وحشتونا

المنتدى ملوش طعم من غيركم

يلا بقا كفاية تقل علينا

قلقتونا عليكم بس بجد وحشتونا

رووووووووووووووووووووووووووان

نووووووووووووووووووووووووور

رووووووووووووووءءءءءءءءءءءءءا

ام تحتمممممممممس

حتشبسووووووووت

ساندروووووووووووووا

بجد بجد وحشتونى مووووووووووووت

انتم فين

طمنونا عليكم

يارب يارب يارب
كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

نداء عاجل .........................انتم فين يا اميرات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Empty رد: نداء عاجل .........................انتم فين يا اميرات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

15.01.11 23:41
عندك حق الله بس هما اغلبهم عندهم امتحانات ادعولهم يا اميرات هما بعتوا ليه وقالوا ليه انهم الفتره ديه مضغوطين ربنا يعينهم يارب وانا كمان وحشونى هانت فاضل كام يوم
فتاة الاحزان
فتاة الاحزان
مشرفه قسم الشعر
مشرفه قسم الشعر
رقم عضويتك : 2801
الاوسمه :
العمل/الترفيه : خريجه كلية الحقوق

نداء عاجل .........................انتم فين يا اميرات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Empty رد: نداء عاجل .........................انتم فين يا اميرات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

16.01.11 2:24
اهئ اهئ ايه دا يانودا يعنى انا موحشتكوش!!
ملقيتش اسمى من ضمن الاسماء الظاهر انه وقع من وسطهم ههههههههههههه
معلش ياجماعه فترة امتحان لكن طبعا اول ماتخلص الامتحانات اكييييييد هنفضل موجودين فى المنتدى مش هنسيبه خااااالص
أميرة تامر
أميرة تامر
اميره رائعه
رقم عضويتك : 3285
الاوسمه :
العمل/الترفيه : التذكير بالله

16.01.11 10:46
انتم كدة زعلتوني يعني انتم بس اللي في المنتدي ملوش طعم خالص من غيرهم وبس
انا زعلانة جدا يعني الباقي راح فين :roll: :roll: :roll:
nodaa
nodaa
اميره برونزيه
الاوسمه :

16.01.11 15:04

لا طبعا يا مريانا انتى كمان وحشتينى وانا ما نستكيش ولا حاجة بس انا بشوفك بتختفى شوية وتظهرى شوية يعنى من كل فترة والتانية عشان كده مطمنة عليكى يا حبيبتى بس هما مش بيدخلو خالص بقالهم كتير اوى ربنا معاكم جميعا يا رب وينجحكم

يا ميرو لاء يا عسولة متزعليش بس الناس ال بتكلم عليهم دول من مؤسسى المنتدى يعنى عواميد المنتدى فلما بيختفو شوية تحسى ان المنتدى نقصه حاجة ومواضيعهم كمان تجنن

انما انتم النور ال من غيره المنتدى مينورش خالص وكل وحدة ف المنتدى ليها بصمتها المميزة ولما تغيب بنفتقدها

جربى انتى بس وشوفى هنسال عليكى ولا لاء

مجهود رائع
فتاة الاحزان
فتاة الاحزان
مشرفه قسم الشعر
مشرفه قسم الشعر
رقم عضويتك : 2801
الاوسمه :
العمل/الترفيه : خريجه كلية الحقوق

16.01.11 20:04
ربنا يخليكى يانودا ياحبيبة قلبى بجد انتى زى العسل وسكر بحبك اوى وميرسى بجد على كلامك العسل
أميرة تامر
أميرة تامر
اميره رائعه
رقم عضويتك : 3285
الاوسمه :
العمل/الترفيه : التذكير بالله

16.01.11 20:19
انت اللي عسل وامر كمان يانودا ياامر
بس انا مش زعلانة ولا حاجة انا حبيت اختبركم بس
بحبكم كلكم وربنا يرجعهم بالف سلامة I love you
كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

16.01.11 23:21
لا بجد واللهي ربنا يعلم بجد المنتدي الايام ديه رخم اوى لاننا مش متجمعين وسهرانيني زى زمان انا بجد نفسي الامتحانات تخلص ونبقي مع بعض كلنا تاني ونسهر ونرغي
nodaa
nodaa
اميره برونزيه
الاوسمه :

17.01.11 12:35
هانت ياكوكو

ربنا معاهم يارب
emy ghanem
اميره فضيه
رقم عضويتك : 9301
الاوسمه :

17.01.11 13:25
اه بجد عندك حق يا قمر هما فعلا من عواميد المنتدى وفعلا اختفوا فجأة بس هى الامتحانات يارب يوفقهم وينجحهم ويعينهم يارب ويرجعوا لينا بالسلامة