بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 110 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 110 زائر :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

amiloay2010
amiloay2010
اميره حيويه
رقم عضويتك : 9994
الاوسمه :
العمل/الترفيه : فساتين مستورده افراح وسواريه وكل اللى تحتاجيه باذن الله

ازيكم ياحلى اخوات بصوا انا جايبالكم منتجات اوريفليم بارخص من سعر الكاتلوج نفسه Empty ازيكم ياحلى اخوات بصوا انا جايبالكم منتجات اوريفليم بارخص من سعر الكاتلوج نفسه

15.01.11 13:44
انتم طبعا عارفين منتجات اوريفليم عامله ازاى وانا حبيت اخدمكم اكتر فى الاسعار والله اسعارى ارخص من الكتالوج بكتيييييييير وتحدى انكم تلاقوا زى اسعارى ويارب افيدكم وتفيدونى واتمنى زيارتكم ليا على الفيس ,ويارب اشوفكم هنا او هناك بس انا مش هعرف احمل الصور هنا فاتمنى اشوفكم هناك وقولولى ايه رايكم ويارب ماكون ضايقت حدamioriflame
كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

ازيكم ياحلى اخوات بصوا انا جايبالكم منتجات اوريفليم بارخص من سعر الكاتلوج نفسه Empty رد: ازيكم ياحلى اخوات بصوا انا جايبالكم منتجات اوريفليم بارخص من سعر الكاتلوج نفسه

15.01.11 14:07
نورتينا طبعا وازاى تقولى ضايقتينا تنزيل الصور يا قمر وكل حاجه عن عمل المواضيع من هنا
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
amiloay2010
amiloay2010
اميره حيويه
الاوسمه :

ازيكم ياحلى اخوات بصوا انا جايبالكم منتجات اوريفليم بارخص من سعر الكاتلوج نفسه Empty رد: ازيكم ياحلى اخوات بصوا انا جايبالكم منتجات اوريفليم بارخص من سعر الكاتلوج نفسه

16.01.11 4:47
شكرا ليكى ياكليوباترا حقيقى اشكرك على احلى منتدى واحلى خدمات لاحلى بنات
أميرة تامر
أميرة تامر
اميره رائعه
رقم عضويتك : 3285
الاوسمه :
العمل/الترفيه : التذكير بالله

16.01.11 10:40
عايزين نشوف المنتجات والاسعار وممكن تبعتيها لينا ازاي؟؟؟؟
amiloay2010
amiloay2010
اميره حيويه
الاوسمه :

16.01.11 11:52
تقدرى تدخلى على الاكونت بتاعى على الفيس بوك اسمه amioriflame اعملى سيرش هتلاقيه او ابعتيلى اسمك وانا اضيفك لانى مش عارفه لسه ارفع الصور هنا على المنتدى بس هحاول ياقمر وده الاكونت بتاعى لحد لما ارفعه اوك اتمنى اشوفك هناك
كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

16.01.11 17:14
amiloay2010 كتب:شكرا ليكى ياكليوباترا حقيقى اشكرك على احلى منتدى واحلى خدمات لاحلى بنات
ربنا يوفقكم يارب لا شكر على واجب يا قمر