بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 117 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 117 زائر

لا أحد

marwa maher
اميره جديده
الاوسمه :

اللهم اجمع صاحبة المنتدى والأعضااااااء  في الجنه ((آمييين)) - صفحة 2 Empty رد: اللهم اجمع صاحبة المنتدى والأعضااااااء في الجنه ((آمييين))

20.12.10 0:09
اللهم امين
بس معلش العنوان بصراحة مش ظريف قوي انا عارفة طبعا ان القصد خير بس زي ما بيقولو الجواب بيبان من عنوانة . وشكرا على سعة صدركم
كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

اللهم اجمع صاحبة المنتدى والأعضااااااء  في الجنه ((آمييين)) - صفحة 2 Empty رد: اللهم اجمع صاحبة المنتدى والأعضااااااء في الجنه ((آمييين))

20.12.10 0:13
معلش يا مروه هوه فعلا صادم جداااااااا بالاخص ليه شخصيا هههههههههههههه
بس هما قاصدين يلفتوا الانتباه بس الافضل يا بنات نحاول نبعد فعلا عن العناوين الصادمه لان في ناس بتتشد مش الكل بيفهم من الوهله الاولي وفي ناس كمان مش متعوده علي المنتديات

يا حبيبتى نورتينا معلش متزعليش حقك عليه انا وتسلم ايديكى ووجودك معانا يارب دايما منورانا ياقمر
mishmisha2
mishmisha2
اميره برونزيه
رقم عضويتك : 8771
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه

20.12.10 0:24
معلش يا اميرات عندي دي
معلش يا كوكو حقك عليا مكنتش اعرف انه اثر فيكي كده ههههههههههههههه
وحغير اسم الموضوع عشان محدش يزعل
اسفه بجد لاي حد اتضايق
كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

20.12.10 0:30
يا حبيبه قلبي مزعلتش الله انا عارفه انا بحبكم جداا بالعكس الله لو زعلانه كنت قلتلكم لا يا قمر ولا يهمكوا وانتى احلي مشمشه انا بحبك وبحب البنات كلها الله تسلم ايديكى ومجهودك رائع كفايه دعوتك الحلوه الجميله ربنا يكرمك انا مش زعلانه خالص
تسلمي ليه يارب
fulla
fulla
اميره خياليه
رقم عضويتك : 1579
الاوسمه :

20.12.10 0:57
اللهم اميييييييييييييييين