بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 199 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 199 زائر

لا أحد

Anonymous
زائرة
زائر

عايزة رايكم أعمل ايه Empty عايزة رايكم أعمل ايه

25.02.14 7:04
اولا بحيكم على المنتدى وبالفعل انا استفدت كتير جزاكم الله خيرا
مشكلتي تتلخص فى اني تزوجت زوجي وكان زميلي في الكلية بدانا من تحت الصفر عشنا ايام صعبة كتير وكل ما يلتحق بعمل لابد ان يتركه بمشكلة وتضيق الدنيا وتفرج وهكذا رزقنا5أولاد زي الورد وعمر زواجنا 15 عاما خلالهم اكتشفت ان حماتي هي وراء كل مشاكلنا وتعثرتنا فهي تلجاء للسحر للتفريق بيني وبين زوجي ووقف حالنا أعلم ان كل شئ بيد الله ولكن ماذا افعل معاها فأنا لا أمنها على نفسي ولا على أولادي  ومنذ أن علمت بما تفعل لاأطيق رؤيتها ولكني مضطرها لأن اعاملها فماذا أفعل لاتقي شرها مع العلم ان زوجي يعلم بما تفعل لكنه يخاف الله فيها
sarah010_samir
اميره نشيطه
الاوسمه :

عايزة رايكم أعمل ايه Empty رد: عايزة رايكم أعمل ايه

07.03.14 12:10
السلام عليكم 
انا قرأت المشكله وليا رأيي الخاص لانى ما عنديش خبره فى الحاجات دى .. بس اعرف ناس عانوا من نفس المشاكل وكان الحل حاجات بسيطه اوى 
مبدأيا لما تواجهكوا مشكله ما تفكروش فيها كتير او بمعنى اصح ما تدوهاش حجم اكبر من حجمها .. كل مشكله اتخلقت وليها حلها كمان يعنى الحل موجود محتاج صبر وحسن توجيه 
وكمان كل حاجه بايد ربنا مش بايد حد ... قل لن يصيبنا الا ما كتب الله لنا .. لا تيأسوا من رحمة الله واكثروا من الدعاء كتير وخصوصا يوم الجمعه وان شاء الله ربنا يصلح الحال 
كمان شغلوا سورة البقره 3 ايام فى البيت بدون انقطاع وواظبوا على قراءه القرآن .. المسك الابيض حلو اووووى هتحطى منه حاجه بسيطه فى ميه وترشى فى اركان البيت على الحيطه مش الارض 
وكمان امسحى بالمسك دا بقطنه على جسمك وخلى زوجك يعمل كدا واعملى كدا لاولادك 
ومهم كمان ما تخليهاش تعرف حاجه عن حياتك لا حلو ولا وحش .. لازم تودوها علشان صلة الرحم بس من غير تدخل فى حياة بعض 

ربنا يصلح لكم الحال ويبعد عنكم شر السحر والعين والحسد ويسعدكم كلكم

اتمنى اكون افدتك 
تحياتى ^_^
the hero
اميره جديده
الاوسمه :

عايزة رايكم أعمل ايه Empty رد: عايزة رايكم أعمل ايه

20.07.14 4:18
بتحصل كتيراوى