بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 401 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 401 زائر

لا أحد

bose/
bose/
اميره نشيطه
رقم عضويتك : 4694
الاوسمه :

اجدد من كدة اسكارفات مش هلاقوا - صفحة 2 Empty رد: اجدد من كدة اسكارفات مش هلاقوا

24.10.10 17:44
Mai Hasan كتب:ان شاء الله يا قمر مش هتكون اخر مشاركة ،وفى كل الالوان قلى تحبيهاوالموديل قلى يعجبك ابعتهولى وانا اقولك اذا كان ممكن اعملة ولا لأ ،لو فى القاهرة بالتوصيل بالشحن او نتقابل ولو برة القاهرة بالشحن ياقمر وربنا يكرم الجميع

بجد كلهم حلوين اوى ماشاءالله و محتاره اختار اى شكل فيهم, بس ان شاءالله هختار الاشكال و الالوان اللى انا عايزاها و اقولك ولو ينفع تدينى رقم موبيلك عشان ابقى اكلمك اقولك يبقى ياريت بس مش عارفه تحبى تبعتيلى رقمك ازاى بس ممكن تضيفينى عالفيس بوك لو تحبى هاتلاقينى فى جروب وصفات كليوباترا بنفس اسمى ده و حاطه صورة ورده ملونه كده, اوك؟؟[/quote]

بصى يا فمر انا مش عارفة اقلا يكى بس على العموم لو شوفتى البيانات الشخصية بتاعتى بتبقى مكتوبة بالاحمر دةسى عليها هتلاقى رقم التليفون فيها، ولو حبيتى الفبس انا بأسم حبيبة والصورة باربى فى فستان احمر
كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

اجدد من كدة اسكارفات مش هلاقوا - صفحة 2 Empty رد: اجدد من كدة اسكارفات مش هلاقوا

24.10.10 20:06
يا بنات لو عايزين تشوفوا بيانات بعض بوسي محطوط رقمها في بياناتها الشخصيه لازم تتعودوا لان ان شاء الله هيبقي الكل كده انتم الاوائل وباذن الله هتعلموا الباقي بصي يا مى هتدوسي علي اسمها بوسي عادى وهتلاقي بيانات اتفتحت دوسي بيانات الاتصال هتلاقى الرقم جربوا هتلاقوا وهنزلكم بالصور حالا

الشرح بالصور هنا يا بنات للوصول لبيانات بعض
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
hoba mohamed
hoba mohamed
اميره خياليه
رقم عضويتك : 8504
الاوسمه :
العمل/الترفيه : النت/التطريز/الطبخ/القراءه

24.10.10 21:06
الله شكلها حلو اوووووى
bose/
bose/
اميره نشيطه
الاوسمه :

24.10.10 23:03
hoba mohamed كتب:الله شكلها حلو اوووووى

ميرسى حبيبتى دة من ذوقك
sweetmannga
sweetmannga
اميره برونزيه
رقم عضويتك : 5636
الاوسمه :

25.10.10 2:59
to7fffffa tslm edk
bose/
bose/
اميره نشيطه
الاوسمه :

25.10.10 14:20
sweetmannga كتب:to7fffffa tslm edk

تسلمى يا حبيبة قلبى