بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 147 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 147 زائر

لا أحد

الطرق الصحيحه لازاله شعر العانه (مترجم من موقع اجنبي)

ديدى عبد الصمد
emy ghanem
ام تحتمس
همسه حنين
MisS.G
dede_m
خنساء العصر الحديث
همس النعومة
روفان
osa
nacreous
فاطمة الزهراء
همس الندي
oshi410
سمر محمد
الملاك البريء
نور محمد عبد السلام
mooon15
نفرتيتي
Sandro
hebaabouzid
riri kamal
فتاة الاحزان
كليوباترا
روان
29 مشترك
نفرتيتي
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 2
الاوسمه :

الطرق الصحيحه لازاله شعر العانه (مترجم من موقع اجنبي) - صفحة 2 Empty رد: الطرق الصحيحه لازاله شعر العانه (مترجم من موقع اجنبي)

09.10.10 0:29
انا ماكنتش اعرف موضوع التقييم ده و فهمته من كيلوباترا و طبعا قيمته يا قمرايه
روان
مشرفه عامه
مشرفه عامه
رقم عضويتك : 2672
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه

الطرق الصحيحه لازاله شعر العانه (مترجم من موقع اجنبي) - صفحة 2 Empty رد: الطرق الصحيحه لازاله شعر العانه (مترجم من موقع اجنبي)

09.10.10 4:27
نفرتيتي كتب:شكرا يا روان على موضوعك و الطريقه ديه سهله و جميله بس مش هتنضف زى السويت تنفع لما الواحد يبقى تعبان تسلم ايديك
شكرا جدا ليكي

انا برضه مش بحب الحلاقه بس سعات بتنفع لما تكون البشره منهكه بس انا نزلته لان فيه ناس بتستعمل الطريقه دي علطول وشكرا علي التقيم
روان
مشرفه عامه
مشرفه عامه
الاوسمه :

09.10.10 4:29
hebaabouzid كتب:بارك الله فيكى

يسلمو كلامك الجميل منوره
روان
مشرفه عامه
مشرفه عامه
الاوسمه :

09.10.10 4:30
Sandro كتب:لا حلو اوي يا روان

ميرسي ساندرو منوره التوبيك
mooon15
اميره جديده
الاوسمه :

09.10.10 6:42
الموضوع دة فعلا جميل جدا وانا كنت بفكر فيه بقالى فترة بس عندى استفسار عاوزة اعرف جل الحلاقة او كريم الحلاقة دة ليه انواع نسائية غير بتاعة الرجالة وغير كدة الاداه النسائية اللى بتشيل ليها انواع معينة او ماركات معينة وايه اداة التشذيب اللى فى براون انا اول مرة اسمع عنها .انا متشكرة اوى واسفة على التعب
روان
مشرفه عامه
مشرفه عامه
الاوسمه :

09.10.10 17:01
mooon15 كتب:الموضوع دة فعلا جميل جدا وانا كنت بفكر فيه بقالى فترة بس عندى استفسار عاوزة اعرف جل الحلاقة او كريم الحلاقة دة ليه انواع نسائية غير بتاعة الرجالة وغير كدة الاداه النسائية اللى بتشيل ليها انواع معينة او ماركات معينة وايه اداة التشذيب اللى فى براون انا اول مرة اسمع عنها .انا متشكرة اوى واسفة على التعب

جل الحلاقه ملوش انواع نسائي هاتي جل من بتاع حلاقه الرجال العادي معرفش انواع الصراحه بس اسالي الصيدلي عن جل حلاقه كويس اعتقد جيليت فاكتور منزله جل حلاقه

وماكينه الحلاقه جيليت فاكتور شفره مزدوجه دي جميله جدا

التشذيب دي عباره عن ماكينه براون لنزع الشعر فيها شفرات كتير فيه شفره حلاقه وفيه شفرات بملاقط وفيه شفره اسمها تيرميننج يعني تشذيب او ممكن تكون زر موجود في الماكينه بيحولها للشفره دي كل اله بتختلف علي حسب الموديل ابقي شوفي الموديل اللي عندك واقراي الكاتالوج كويس وانتي هتلاقيها
نور محمد عبد السلام
اميره برونزيه
رقم عضويتك : 1203
الاوسمه :

الطرق الصحيحه لازاله شعر العانه (مترجم من موقع اجنبي) - صفحة 2 Empty حبيبه قلبي روني

09.10.10 19:39
مجهودك باين تسلم ايدك يا حبيبتي
الملاك البريء
اميره جديده
الاوسمه :

09.10.10 20:44
هيا وصفه سهله وحلوه جدا بس الشعر دايما بيطلع اتقل من الاول وبيطلع بسرعه جدا فهل ده ليه حل ارجو الرد لو سمحتم
روان
مشرفه عامه
مشرفه عامه
الاوسمه :

09.10.10 22:58
نور محمد عبد السلام كتب:مجهودك باين تسلم ايدك يا حبيبتي

تسلمي يا نور منوره التوبيك
روان
مشرفه عامه
مشرفه عامه
الاوسمه :

09.10.10 23:02
الملاك البريء كتب:هيا وصفه سهله وحلوه جدا بس الشعر دايما بيطلع اتقل من الاول وبيطلع بسرعه جدا فهل ده ليه حل ارجو الرد لو سمحتم

ايوه ممكن تقللي من نمو الشعر هتجيبي من عند العطار زيت اسمه زيت السعد
وتيجي تحطي في البانيو ماء دافيء او ساخن حسب تحملك وتقعدي عشر دقائق في الماء بعد كدا تجيبي فوطه وتنشفي المنطقه عن طريق الطبطبه بضربات خفيفه وليس التنشيف والتدليك فاهمه قصدي وتحطي الزيت بعدها وتقعدي تدلكيه لحد ما البشره تتشربه وتعملي الموضوع دا لمده 3 ايام بعد السويت في كل مره ومع الاستمار هتحسي ان الشعر قل جدا وبيطلع ناعم بالتوفيق