بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 16 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 16 زائر

لا أحد

كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

تنويه مهم عن المواضيع اللي مش منقوله والمسابقه  Empty تنويه مهم عن المواضيع اللي مش منقوله والمسابقه

07.10.10 0:53
يا احلي اميرات تجنبا لاي لخبطه علشان القسم ده للغير منقول بس ومش المجمع لازم يكون مش موجود خالص علي النت من اي مكان غير المنتديات انا اللي هنقل المواضيع اللي مش منقوله للقسم ده بنفسي وياريت اللي تعمل اي موضوع تبعت ليه تنويه او مسج انه غير منقول علشان لو مستوفي للشروط هنقله عايزين القسم يبقي مميز وواضح

هام مواضيع الاداره من نفرتيتى او منى لا تدخل بالمسابقه لكن المشرفات بتدخل طبعا لكن الاداره لا تتدخل في الممسابقه
وبعد المسابقه باذن الله هنحط في كل قسم المواضيع الغير منقوله في القسم نفسه هيتنقل فيها المواضيع الغير منقوله في القسم بتاعها بس الشهر ده هنجمعهم هنا علشان التقييم للمواضيع واقدر نقارنهم بس كده
والشهر الجديد هنضيف كل قسم فوقه القسم للغير منقول علشان المتميزات والتميز ميضعش في وسط المواضيع
تحياتى يا احلي اميرات
نور محمد عبد السلام
اميره برونزيه
رقم عضويتك : 1203
الاوسمه :

تنويه مهم عن المواضيع اللي مش منقوله والمسابقه  Empty المتألقه دائما كيلوباترا

07.10.10 17:17
شكرا انا كده فهمت ربنا يكرمك ويجازيكي خير عن تعبك معانا
فتاة الاحزان
فتاة الاحزان
مشرفه قسم الشعر
مشرفه قسم الشعر
رقم عضويتك : 2801
الاوسمه :
العمل/الترفيه : خريجه كلية الحقوق

تنويه مهم عن المواضيع اللي مش منقوله والمسابقه  Empty رد: تنويه مهم عن المواضيع اللي مش منقوله والمسابقه

09.10.10 13:03
ربنا يوفقك ياكوكى عشان بجد بتتعبى معانا اوى
كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

تنويه مهم عن المواضيع اللي مش منقوله والمسابقه  Empty رد: تنويه مهم عن المواضيع اللي مش منقوله والمسابقه

09.10.10 15:10
تعبكم راحه يا قمرات ده انا ببقي مبسوطه جدا انكم معايا