بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 88 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 88 زائر

لا أحد

تخلصي من الام نزع الشعر بعشره جنيه ولا ذرة وجع

marwa sevenawy
roaa2010
أيمان
فتاة الاحزان
roza aw
emy ghanem
samar omar saad
CENDRELA
meshmesham7md
mariam ezz el din
gannatallah
smmmh
توريس
كبرياء انثى
بوسى كاات
أسماء محمد
monmon86
crezy girl
كليوباترا
nodaa
sama_farouk32
شريفه
cherry_love500
سمر محمد
ام تحتمس
gasmen ahmed
logayn
روان
32 مشترك
روان
مشرفه عامه
مشرفه عامه
رقم عضويتك : 2672
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه

تخلصي من الام نزع الشعر بعشره جنيه ولا ذرة وجع  Empty تخلصي من الام نزع الشعر بعشره جنيه ولا ذرة وجع

06.10.10 2:28
تقييم المساهمة: 100% (1)
السلام عليكم
طبعا أن بتكلم عن المنطقة الحساسة وتحت الأبط
طبعااااااا كلكم عارفين أن الماكينة مش بتنضف زى السويت وكلها يومين بالكتير وتلاقى نفسك بتشوكى هههههههههههههه زى التين الشوووووكى لكن خلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااص مفيش ماكينة بعد اليوم السويت أهم أهم
أكتشفت كريم سحرى emla سعرة عشرة جنية تحطية قبل لما تعملى السويت بساعة أدهنية زى أى كريم ومتلبسيش بانتى علشان ميتمسحش فية وبعد كدة أنقضى على السويت وشيلي برحتك وولا هتحسى بأى حاااااااااااااااجة خاااااالص زى شكة الدبووووس والله وعن تجربة بجد تحفة الكريم دا يعنى مفيش ألم وفى نضافة بجد

متنسوش التقيم يا بنات بجد هزعل لو الموضوع متقيمش

دا صوره الكريم اهه مش عايزه حجج بقا هههههههههههه

هو عموما الكريم اسمه بالانجليزي بس والنشره بالانجليزي برده وبيقولو عليه تقريبا املا بالعربي

تخلصي من الام نزع الشعر بعشره جنيه ولا ذرة وجع  0812302148472VHh
logayn
logayn
اميره نشيطه
رقم عضويتك : 1462
الاوسمه :

تخلصي من الام نزع الشعر بعشره جنيه ولا ذرة وجع  Empty رد: تخلصي من الام نزع الشعر بعشره جنيه ولا ذرة وجع

06.10.10 4:36
جبته يا روان وحسيت بألم وكمان جربت كريم اسمو دينتوكالم اتقال انه بيقلل الالم برضه بش مفييييييش فايدة برضه كان في ألم !!Sad
logayn
logayn
اميره نشيطه
الاوسمه :

تخلصي من الام نزع الشعر بعشره جنيه ولا ذرة وجع  Empty رد: تخلصي من الام نزع الشعر بعشره جنيه ولا ذرة وجع

06.10.10 4:41
اللي هجربة كمان في الخطة الجاية اسبراي ليدوكايين ولما أشوف بقى ربنا يستر Sad affraid
روان
مشرفه عامه
مشرفه عامه
الاوسمه :

06.10.10 4:44
logayn كتب:جبته يا روان وحسيت بألم وكمان جربت كريم اسمو دينتوكالم اتقال انه بيقلل الالم برضه بش مفييييييش فايدة برضه كان في ألم !!Sad

يا حبيبه قلبي مفيش مخدر بيخدر المنطقه الجلديه مائه في المائه ويبقي اسمه مخدر موضعي اي مخدر موضعي بيخفف الالم بس دا طبعا بيتراوح تبعا لحاجتين

شده التخدير
ونوع بشرتك

لكن مش بيشيل الالم نهائي
بس هو اكيد اهون من انك تعملي من غيره خالص وعلي راي المثل نص البلا ولا البلا كله لازم فيه الم دا اساسي بس بنحاول نخففه
logayn
logayn
اميره نشيطه
الاوسمه :

06.10.10 4:47
أنا فاهمة يا ريري بس معايا مخففش الالم نهااااااااااااااائي
روان
مشرفه عامه
مشرفه عامه
الاوسمه :

06.10.10 4:49
logayn كتب:اللي هجربة كمان في الخطة الجاية اسبراي ليدوكايين ولما أشوف بقى ربنا يستر Sad affraid

جربت الاسبراي دا علي فكره التخدير فيه ضعيف شويه الكريم دا اقوي

انا كنت بسال خطيبي عن مجال التخدير الموضعي عموما لانه طبيب وقالي اقوي تخدير موضعي هو الحقن وطبعا انا مستحيل اخد حقنه في مناطق زي دي لان قلبي ضعيف مقدرش استحمل ادي لنفسي حقنه اصلا يعني الكريم دا كويس بالنسبه ليا لو حسيتي بتنميل لما تعمليه يبقي المخدر اشتغل غير كدا يبقي انتي عايزه حاجه اقوي
logayn
logayn
اميره نشيطه
الاوسمه :

06.10.10 4:51
هههههههههه معاكي حق أنا فعلا محتاجة حاجة أقوى لأن بيبقى يوم تخليص ذنوب لما بعمل المنطقة الحساسة
روان
مشرفه عامه
مشرفه عامه
الاوسمه :

06.10.10 4:53
تاني حاجه موضوع دنتو كالم دا مشروع فاشل وانا سالته هل ينفع نحطه علي الجلد العادي قالي ولا هيعمل اي حاجه لانه بتاع لثه يعني متخصص في الجلد الاحمر اللي بيبطن الفم وما شابهه غير كدا هيبقي تاثيره ضعيف اوي وبعدين بلاش نستخدم حاجه مكانها الفم في مكان تاني خالص

اها والله بيبقي مؤلم اوي انا لسه عاملاها من شويه والمفاجاه الكبري بقا المخدر خلص وكملت من غير مخدر ههههههههههه يعني تحمدي ربنا اني لسه عايشه وبكتب علي الكيبورد الوقتي ههههههههههههههههههههههههه
logayn
logayn
اميره نشيطه
الاوسمه :

06.10.10 4:56
بعد الشر عليكي يا رورو بصي هوة عذاب لابد منه هنعمل ايه بقة نصيبنا كده Smile
روان
مشرفه عامه
مشرفه عامه
الاوسمه :

06.10.10 5:01
logayn كتب:بعد الشر عليكي يا رورو بصي هوة عذاب لابد منه هنعمل ايه بقة نصيبنا كده Smile

بس برجع واقول كل يهون في سبيل النظافه هههههههههههههه