بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 64 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 64 زائر

لا أحد

roro25285
roro25285
مشرفه عامه
مشرفه عامه
رقم عضويتك : 565
الاوسمه :
العمل/الترفيه : dentist

هام هام للضروره ارجوكم ادخلو ضروري - صفحة 3 Empty رد: هام هام للضروره ارجوكم ادخلو ضروري

17.01.13 14:43
وحشتينى يافطومه
كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

هام هام للضروره ارجوكم ادخلو ضروري - صفحة 3 Empty رد: هام هام للضروره ارجوكم ادخلو ضروري

18.01.13 12:56
الاجازه جيه باذن الله نتجمع ديما يارب ربنا يستر يا فطومه باذن الله تتحل المشكله انا اكتر حاجه تهمنى انتم مش هقولكم اني قعدت اعيط علي المجهود والتعب قد ما قلت طيبولوحصل حاجه هوصل ليكم تاني ازاى بس ربنا كبير هيا لي الفكره وكله بيتنا في الاخر هنا او هناك المهم انكم معايا وربنا ما يورينا اي حاجه وحشه في المنتدي هنا يارب ويتصلح المشكله ربنا كبير
فاطمة الزهراء
فاطمة الزهراء
اميره فضيه
رقم عضويتك : 2609
الاوسمه :

20.01.13 13:19
كله خير ان شاء الله

انتى وحشانى اكتر والله يارورو الواحد دخوله بقى قليل
انتى عامله ايه وايه اخبار كتاكيتك
كليوباترا
ملكه المنتدى
الاوسمه :

20.01.13 17:14
ربنا يخلي ليكم ولادكم يارب انا لسه كنت بتكلم مع اوشي علي حفله ولقاء جماعي في الصيف ان شاء الله نشوف بعض بقي مش كله كلام وبس هههههه لازم نلتقي باذن الله
sweetmannga
sweetmannga
اميره برونزيه
رقم عضويتك : 5636
الاوسمه :

20.01.13 22:55
انا شوفت حاجة في المنتدي الجديد ضايقتني الاميرات يبقوا كاتبين الموضوع وتعبنين فيه والاقي عدد المشاهادات متلا 12 والمشاركه 0 شوفت كدا انهاردة واضيقت ف انا بقترح حاجة شفتها في منتديات تانية الناس ماتشوفش الموضوع من غير ماتكتب كومنت ,يعني مفيش كومنت مفيش موضوع.مش عارفة فكره حلوة ولا لا بس دي الفكره اللي جاتلي.شكرااا لحسن استماعكم Smile
كليوباترا
ملكه المنتدى
الاوسمه :

20.01.13 23:24
الله يا بنتى عرضت الفكره هنا قبل كده قالولي احنا هنزهق الناس وكمان بردوا مش هيردوا لعلمك ويدوروا تاني الناس بقت عجيبه بجد مش هاين عليهم يقولوا كلمه شكرا حتى وكمان قالولي احنا هناخد ثواب اللي يشوفها وخلاص بجد انا مستغربه بس بفكر في فكره اني اعمل ان متكمليش الموضوع الا لما تردييعنى تقري بدايته بس لسه انا اللي هناك بحاول اطوره ان شاء الله وهيبقي في افكار اكتر بكتير ربنا ييسر علشان موضوع الردود ده خنقنا كلنا ان شاء الله خير وبحاول انشط المواضيع علي الفيس وبنشطهم برسايلنا هنا يعنى ربنا ييسر علي اد ما اقدر الله ربنا ييسر الحال والناس تبطل بخل في الرد هههههههههههه تقولي ايه يا بنتى البخل بقي سمه بساحنا مكملين ان شاء الله كفايه عليه لو واحده او اتنين وانا وانتم عاملين صحبه جميبه وبنطمن علي بعض الله هتتظبط باذن الله ملحوظتك في محالها كالعاده الناس مكسله مش عارفه مفيش حل غير كده شكله فعلا هشوف فتره صغيره متحسنوش هقفل المواضيع فعلا بعدد مشاركات هدور علي الحل باذن الله ربنا يكرمك يا حبيبتى بجد انا سعيده بملاحظتك حدا وبحاول اعمل حلول باذن الله
roaa2010
roaa2010
اميره فضيه
رقم عضويتك : 3948
الاوسمه :

20.01.13 23:34
فعلا الموضوع ده مضايقني والناس بقت بخيلة كده ليه طب ايه الحل؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ممكن تعملي كليوباترا مسابقة علي اكبر عدد ردود بس احنا ما نشتركش فيها قصدي الادارة والمشرفات ، وممكن تزودي عدد نقاط الرد . يعني لو جاتلي افكار تاني هقولك
كليوباترا
ملكه المنتدى
الاوسمه :

20.01.13 23:44
صح انا هعمل كده فعلا من اول شهر 2 تمام ان شاء الله فكره حلوه اوي يا رونه وليه انتم متشتركوش لا طبعا كله هيشترك وانا اولكم ههههههههههههههه وهكسب بالانتخاب هههههههه ما هيه ماشيه كده ههههههههه لا خلاص الله باذن الله هعلن عن المسابقه في خلال يومين او 3 وخدوا بالكم اني بنشط المواضيع عن طريق الفيس فبيعلي المشاهدات اوي وهما اصلا مش مشتركين معانا فبيشوفوا ويمشوا لا ومش عاجبهم كمان عايزينى اكتب المواضيع علي البيج فهكبر منهم بقي ونعلن هنا للاعضاء اللي بيحبونا باذن الله من اول 2 الدنيا هتختلف ربنا يسهل يا حبيبى
roaa2010
roaa2010
اميره فضيه
رقم عضويتك : 3948
الاوسمه :

20.01.13 23:49
انا قلت احنا ما نشتركش لان احنا بس تقريبا اللي بنرد فكان قصدي ندي فرصة لناس جديدة واحنا اكيد هنرد بس هنكون مش مشتركين في المسابقة
كليوباترا
ملكه المنتدى
الاوسمه :

20.01.13 23:58
ههههههههههه منا فاهمه يا حبي بس اللى معانا ديما اولى بالمسابقات بتاعه المنتدى ولا هنبقي زي القرع نمد لبري ههههههههههه للا طبعا كله يشترك وننشط بعض ويبقي ليكم نفس وللبنات الجداد الانسان اول ما بيحس ان في هدف بيتنشط الله لو بنبونايه بتفرق نفسيا الله انا لما بحس اصلا ان في مسابقه بسخن معاكم احساس داخلي الله ولما بلاقيكم متنشطين بنشط معاكم بس كنت مستنيه الامتحانات تخلص بس ان شاء الله