بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 185 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 185 زائر

لا أحد

Anonymous
?????
زائر

ارجو المساعدة بلييييييييييييز يا بنااااااااات Empty ارجو المساعدة بلييييييييييييز يا بنااااااااات

22.08.12 6:41
باختصار ومش هطول عليكم
انا فتاة عمرى 27سنة سبق وان كنت مخطوبة واتفكت الخطوبة بعد عام تقريبا والكلام ده كان من 3 سنوات والان تقدم لى شاب عن طريق صديقة لامى وكلن متزوج من قبل كده وزوجته توفت بعد معاناه من مرض السرطان وهو عنده 36 عام ويعمل فى احدى الدول العربيه انا محتارة ارجو ان تفيدونى واسفة اذا كنت اطلت عليكم ارجو مساعدتى
فاطمة الزهراء
فاطمة الزهراء
اميره فضيه
رقم عضويتك : 2609
الاوسمه :

ارجو المساعدة بلييييييييييييز يا بنااااااااات Empty رد: ارجو المساعدة بلييييييييييييز يا بنااااااااات

22.08.12 22:56
اذا كان كويس وبيتقى الله يبقى استخارى واتكلى على الله وان شاء الله خير
كونه كان متجوز قبل كده ده مش حاجه تعيبه

ربنا يقدملك الى فيه الخير يارب
كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

ارجو المساعدة بلييييييييييييز يا بنااااااااات Empty رد: ارجو المساعدة بلييييييييييييز يا بنااااااااات

22.08.12 23:23
اهلا بيكي يا حبيبتى وماله ربنا يوفقك بس اهم حاجه شوفي اخلاقه وطباعه كويس اوي وادرسي تفاصيل حياته هناك مادام مش مرتبط حاليا ربنا يقدم اللي فيه الخير بس صلي استخاره وادعي انه يظهر كل حاجه انت محتاجه تفاصيل عنه اكتر علشان تعرفيه كويس
شريكة العمر
شريكة العمر
اميره برونزيه
رقم عضويتك : 26697
الاوسمه :

22.08.12 23:34
بصي يا حبيبتي لو شفتيه وقعدتي معاه المقابله الاولي دي ممكن مش بيظهر فيها حاجه ولكن بتحسي بالراحه النفسيه والقبول او الرفض لو قعدتي معاه وارتحتي مبدئيا يبقي تصلي صلاة استخاره وزي ما الاميرات قالوا انك تحاولي تعرفي عنه المزيد والمزيد عن اسلوب حياته وطباعه والحاجات دي

وربنا يقدملك ما فيه الخير يارب ولو خير ليك يتمه ولو شر ليكي يا بعده ياااااااااااااااااااااااااااارب بالتوفيق حبيبتي
بنت النوبه
بنت النوبه
مشرفه مجموعه حفظ القران الكريم وتجويده
مشرفه مجموعه حفظ القران الكريم وتجويده
رقم عضويتك : 7175
الاوسمه :
العمل/الترفيه : القراه

23.08.12 20:34
كلام الاميرات كلو صح بس استخيرى وشوفى انتى حاسه

وربنا ينورك ويسهلك طريقك ياحببتى
aya sayed
اميره نشيطه
الاوسمه :

24.08.12 2:50
انا شايفه انك توفقي لو كان طبعه كويس
Anonymous
?????
زائر

ارجو المساعدة بلييييييييييييز يا بنااااااااات Empty ارجو المساعدة بلييييييييييييز يا بنااااااااات

25.08.12 1:34
انا اشكركم جدا جدا يا بنات على مساعدتكم لى بس انا نسيت اقول لكم حاجة معلش استحملونى هو عايز يتجوز على طول واسافر معاه واترك شغلى ودراستى واتفرغ تماما له لانه عايز يكون اسرة وانى حتى اذا حصل نصيب ما اشتغلش فى الدولة التى يعمل فيها وانا بكمل دراسات عليا انا محتارة ارفض ولا اوافق استحملونى الى ان تمر هذه الايام وربنا يهدينى للصالح ان شاء الله واى جديد هابلغكم بيه شكرا لكم حبايبى
كليوباترا
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

25.08.12 18:36
ده يرجعلك يا حبيبتى انتى حسه انك لو استغنيتى عن الدراسات العليا والشغل هتبقي راضيه ولا لا شوفى اولوياتك و صدقنيى لو ربنا كرمك بخلفه علطول مش هتلاقي وقت اصلا شوفى رعبتك انتى والاهم انك تعرفيه كويس اوي ومتسيبيش حاجه الا لما تتاكدي منه فاهمانى
Anonymous
?????
زائر

25.08.12 20:05
اشكر اهتمامك يا ملكة بس مش عارفة يا كليوباترا هو مستعجل هينزل اجازة ويشوفنى ويتجوز ونسافر تفتكروا ده صح حتى لوعملنا شهر الاجازة كفترة خطوبة هل ده كفايه ان فى نهاية الاجازة يتم الزواج وهناك ناس بتقولى ليه تبدئى حياتك مع واحد كان متزوج قبل كده بالله عليكم افيدونى بكل صراحة واسفة اذا كنت تعبتكم معى
veta 5m
مشرفه عامه
مشرفه عامه
رقم عضويتك : 19427
الاوسمه :
العمل/الترفيه : محامية

26.08.12 2:29
انا الصراحة مش عارفة اقولك ايه بعد كل الكلام ده غير انك تصلى صلاة استخارة وتحددى اولوياتك ايه وتتقابلى معاه وتشوفى ظروفه هناك ايه واهم حاجة انه يكون ملتزم دينيا ويتقى الله فيك وربنا يوفقك ان شاء الله لما فيه الخير لك ياااااااااااااارب