بحـث
نتائج البحث
بحث متقدم
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 123 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 123 زائر

لا أحد

Anonymous
?.?
زائر

محتارة بجد حد يفهمنى اررررررررررررررررررررررجوكم Empty محتارة بجد حد يفهمنى اررررررررررررررررررررررجوكم

23.06.12 5:39
السلام عليكم معلش انا هطول علكم وطلبة منكم حل مشكلتى ممكن تكون تافهة بالنسبة لناس كتر بس بجد هى تعبانى ومحيرنى انا عندى 21 سنة وبيقولوا انى شكطلى كويس ومثقفة والحمد لله للاسف اتقدملى ناس كتر بس كنت بحس ان ف حاجة غلط مش مرتاحة الموضوع مش هيكمل مش ده اللى انا عايزه وفى وم حصلت حاجة غربة ماما كانت بره ولما رجعت قالتلى انها قابلت شاب كان معايا ف المدرسة الابتدائى وع فكرة انا خلصت كلة السنة دى بس هو اكبر منى وسالته اتجوزت ولا لسه قالها لا انتى وعدتنى انك هتدنى بنتك ماما قالتله بهزار لا لو مش عاجبك اشوفلك احلى منها قالها لا انا عازها هى طبعا هى جت حكيتلى متتصوروش السعادة اللى كنت فيها كنت طارة مع انى سمعت احلى من الكلام ده حسيت بحاجىة غربة عمرى مااتخيلتها ولقيتنى بدعى كون من نصبى لانى عارفه كويس وشغل تفكيرى جدا عكس اى حد وشوفته من بعد من غر ما شوفنى ف المكان اللى بيشتغل فيه بس للاسفغ دى كانت بداة ونهاة الحكاية لا اتكلم ولا جه ولا اى حاجة مشكلتى انى مش بحب الحوارت ولا اى حاجة غر الصح يعنى الارتباط الرسمى وبتمنى ده كون شرك حياتى بس مش فاهمة بيفكر ف اه وكان بيهزر وعلقت نفسى ف الهوا طب واعمل اه عشان اعرف وع فكرة هو لو عاز يتقدملى مش عارف اى حاجة او اى طرقة لانه ميعرفش بيتى ولاوسيلة اتصال انا مش فاهمة دى احلام مراهقة ولا هبل ولا ايه بجحد محتاجة رايكم
Anonymous
?.?
زائر

محتارة بجد حد يفهمنى اررررررررررررررررررررررجوكم Empty رد: محتارة بجد حد يفهمنى اررررررررررررررررررررررجوكم

23.06.12 5:44
سورى بجد حرف الياء عندى ف مشكلة حاولوا تحطوه انتم بقا
بنت النوبه
بنت النوبه
مشرفه مجموعه حفظ القران الكريم وتجويده
مشرفه مجموعه حفظ القران الكريم وتجويده
رقم عضويتك : 7175
الاوسمه :
العمل/الترفيه : القراه

محتارة بجد حد يفهمنى اررررررررررررررررررررررجوكم Empty رد: محتارة بجد حد يفهمنى اررررررررررررررررررررررجوكم

23.06.12 10:31
شوفى ياحببتى لو هوه عايزك بجد كان هيسال مامتك عن تليفونكم او تليفون بابكى او يعرف العنوان عشان يجيى لكن ده مسالش ولو اتكسف منها طب مايسال اى حد الى بيدور مابيتهوش
اكيد هوه عارف اسمك بالكامل يعنى سهل يوصلك خصوصا احنا دلوقتى فى عصر االانترنت والسرعه
حتى لو مالوش ياحببتى هيسال الناس
لو عايزه نصحيتى متعلقيش نفسك بيك لو جالك ابن الحلال كويس خديه ومتقعديش تستنى
لكن لو ده نصيبك يبقى ربنا هيجبهولك بس اهم حاجه النيه السليمه
فلو هوه نيتو سليمه ربنا يكتبو من نصيبك لو مش كده رربنا يرزقك بالى حسن منو ويتقى ربنا فيكى

وربنا يسعدك انتى وكل البنات ويرزقكم بالازواج الصالحه
oshi410
oshi410
مشرفه قسم الاعمال اليدويه
مشرفه قسم الاعمال اليدويه
رقم عضويتك : 1470
الاوسمه :

23.06.12 10:33
طب ازاى عايزاة يتواصل معاكى ويجى يتقدم

وهو ميعرفش بيتك ولا تليفونك

يمكن يكون دة سبب التاخير انة مجاش لحد دلوقتى كان لازم مامتك تقولة اى تفاصيل عنكم

انا رايى لازم تتاكدى باى طريقة وكانها صدفة علشان متتعلقيش وتوقفى حياتك
وانا فاهماكى وعندك حق ان يكون الوسيلة الوحيدة الارتباط الرسمى بس لازم تتاكدى علشان تقررى انتى صح ولا غلط

وممكن ماماتك تساعدك فى الموضوع دة انها تشوفة تانى وكانها صدفة واذا كلمها تانى تديلة العنوان اما اذا مكلمهاش يبقا لازم تنسة وتعيشى حياتك
قمرايه
اميره برونزيه
الاوسمه :
العمل/الترفيه : معلمة حضانة

23.06.12 11:44
فعلا يا حبيبتى ده هيوصلك زاااااى ومش عارف عنك اى حاجة لا عنوان ولا رقم تليفونوانتى من كلامك انك اتعلقتى بيه ونفسك يكون شريك حياتك طب حاولى فعلا ان ماما توصله بنفس الطريقة الاولى اللى كانت صدفة واذا فتح معها الموضوع تانى ممكن تعطيه رقم التليفون او العنوان ربنا يصلح حالك ويكون من نصيبك اذا اراد الله وكل شى نصيب محتارة بجد حد يفهمنى اررررررررررررررررررررررجوكم 109978685
ام انتصار
ام انتصار
اميره فضيه
رقم عضويتك : 18572
الاوسمه :
العمل/الترفيه : مهندسة كيميائية

23.06.12 14:18
كلام الاميرات صحيح
واهم حاجة انك ما تعلقيش نفسك بيه شديد
عشان لولا قدر الله وماكانش من نصيبك ما تحبطيش